• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik sla mijn armen om hem heen "Kurt ik ben blij dat je slim bent geweest, ik heb pijn geleden en mijn polsen zijn denk gekneusd maar als er iets met Em zou zijn zou ik het niet aankunnen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik ben zo blij dat je terug bent,' snikte ik waarna ik haar verwondingen bekeek en gekweld zuchtte. 'Ik zei toch, dat je er weer uit kwam.' zei ik terwijl ik haar met waterige ogen aankeek. Ik was echt blij dat ze weer terug was, maar ik maakte me wel zorgen om haar.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 14:36 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik knikte "ik ook Kurt ik ook" ik lieet mijn hoofdj in mijn kussen vallen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Dus, zal ik heel veel eten halen voor je?' stelde ik voor aan Rachel toen Kurt en Rachel stil vielen. Kurt snikte nog door, maar was onwijs blij dat hij haar weer zag en ik zag aan hem, dat hij haar voorlopig niet meer los zou laten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    glimlachend schudde ik mij nhoofd "ik heb geen trek"mompel ik maar kijk Finn dank baar aan. Ik keek naar Emily die lag te slapen. Mijn polsen begonnen weer pijn te doen maar ik wou ze niet loslaten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [moet weer gaan tot morgen ochtend]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Weet je het zeker?' vroeg ik een beetje bezorgd aan haar, ze was echt vreselijk mager geworden, ik keek naar Kurt en keek hem aan met een blik van ''help me''. Ik zag dat hij het zag en ging op een stoel zitten, maar ik hield nog steeds haar hand troostend vast.

    Kurt Hummel

    'Weet je het echt zeker?' vroeg ik nadat ik Finns hulpeloze blik had gezien en haar haren achter haar oren stopte. 'Je bent zo mager geworden dat ik durf te wedden dat ik je zelfs kan op tillen, nu.' grapte ik liefjes en troostend tegen haar. Ze moest echt aan sterken.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    ik gilmlachte en knikkte "ik weet het zeker kurt"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik ben zo terug,' zei ik met een schorre stem. Het werd me allemaal even te veel, dus ik liep de gang op en zette mijn handen in mijn gezicht. Het was zo overweldigend dat Rachel weer terug was. Maar die gevoelens waren gewoon gemixt. Het deed pijn om haar zo kapot te zien, terwijl ik niks had kunnen doen. Ze is dan wel mijn ex, maar zou altijd een plekje in mijn hart hebben. Ook dat van Bella zat me nog heel erg dwars. Ze haatte me en wilde dat ze me nooit ontmoet had. Ze vond dat het allemaal mijn schuld was. Misschien was dat ook zo, misschien was ik inderdaad gewoon nutteloos. Waarom werd ik anders zo vaak bedrogen? Ik kon er niet eens voor zorgen dat Rachel veilig was. Ik wist het allemaal niet meer.

    Kurt Hummel

    Ik keek Finn verbaasd na en ging weer goed zitten op een stoel naast Rachels bed. Ik pakte haar hand vast en kneep er zachtjes in. Ik zag Emily vrolijk kirren omdat ze weer hereinigd was met haar moeder. 'Ze heeft je echt heel erg gemist.' zei ik naar waarheid. Soms begon ze vanuit het niets te huilen om haar moeder, het was zielig. Ik keek nog een keer naar de deur om te kijken wat Finn aan het doen was, maar ik kon niets zien. Hij zou het waarschijnlijk gewoon even moeilijk hebben.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2012 - 19:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Heej, waar ben je? Ik verveel me.... verstuur ik naar Finn.
    Verveeld plof ik op mijn scooter en wacht...


    El Diablo.

    Finn Hudson

    Ik schrok op van mijn mobiel en ik opende het sms'je van Santana. Ik zuchtte en begon een beetje te glimlachen uiteindelijk, met haar moest ik altijd lachen. 'Drie maal raden waar ik ben. In het ziekenhuis alweer. Die bende is opgepakt en nu hebben ze Rachel naar het ziekenhuis gebracht. Waar ben jij dan? Finn.' sms'te ik terug naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Op me scooter... verstuur ik.
    Ik rij naar het ziekenhuis, en kom al snel aan.
    Ik loop de gangen door en zie Finn.
    'Sup!'


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Hey Santana,' zei ik alweer iets vrolijker. Ik had geen zin om erover te praten wat mij dwars zat en stak mijn armen uit om haar te omhelzen. 'Had je het nog niet gehoord van de bende?' vroeg ik nieuwsgierig aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik omhelsde hem.
    'Natuurlijk, ze hebben het er allemaal over op school' grijns ik.


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Er is eindelijk iets gebeurt in Lima, terwijl iedereen dacht dat het hier zo saai was.' grinnikte ik waarna ik even rond keek en mijn blik bij haar bleef hangen. 'Sebastian moet wel blij zijn, nu zijn schutter zijn verdiende loon heeft gekregen.' zei ik, doelend op dat Micheal hem had neergeschoten. Eindelijk waren we zorgeloos en bende-vrij. 'Eigenlijk zouden we het moeten vieren.' lachte ik erachter aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.