• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    'Denk je dat ik het mezelf zou kunnen vergeven als er iets met Emily gebeurde?' vroeg ik met een schorre stem. Ik nestelde me goed tegen haar aan maar deed voorzichtig voor haar wonden. 'De eerste keer dat ik dapper dor en me een klein beetje gedraag als een jongen en ik heb gefaald. Misschien hebben ze ook wel allemaal gelijk. Daarom is Blaine vreemd gegaan met Jayden.' zuchtte ik.

    [Ik moet gaan, ik regeer mss nog tussendoor!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [oke doei]

    rachel
    Bozig kijk ik hem aan "Kurt doe eens niet zo! Blaine houd zielsveel van je. Waarom zouden jullie telkens bij elkaar komen. BIj Finn en mij was dat ook altijd we kwamen altijd bij elkaar. Maar als je net als ik ook een grote fout maakt dan gaat het mis Kurt. Geloof eens in jullie liefde"{ Ik kijk hem streng aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik werd stil door wat ze zei en knikte, maar ik wist dat ik niet zo moest doen, maar ik werd gewoon gek van mezelf. Ik had ongelofelijk last van verlatingsangst en niemand wist dat van mij. 'Ik ben gewoon voortdurend bang, Rachel. Ook al wil ik dat niet meer. Ik ben gewoon al zo vaak verlaten, deze angst begon toen mijn moeder overleed en nu ben ik gewoon doodsbang om Blaine kwijt te raken.' zei ik terwijl de tranen over mijn wangen stroomden. 'Iedereen verlaat mij en er gebeurt altijd wel iets met de mensen om wie ik geef. Mijn vader had vorig jaar een hartaanval, de hele situatie met jou..' zei ik zuchtend. 'Ik heb iedere keer bevestiging nodig en als ik meer dan een uur niet bij hem ben, voel ik me zo.' zei ik waarna ik mijn tranen van mijn gezicht veegde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik tro;k kurt in een omhelzing "Kurt hij wilt je niet kwijt, we zagen hoe gebroken hij was zonder je. Je bent mij niet, jij zult never nooit zo'n fout maken. En wie weet gebeurd er van alles om te kijken of je het aankunt, denk je dat op Broadway alles goed loopt nee Kurt je moet het leren.Ik heb het ook niet oopgegeven" oke dat laatste loog ik want ik had het al opgegeven toen Kurt voorbij kwam.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Blijkbaar kan ik dat niet aan,' zei ik zuchtend en ik knuffelde haar terug. 'Ik was zo bang dat ik je kwijt was, Rachel.' zei ik met tranen in mijn ogen tegen haar. Ik wist dat Blaine van me hield, maar ik werd gewoon onzeker als hij te lang niet bij me was. Ik was bang dat hij me zou verlaten en die angst zou altijd bij me blijven. 'Zie mij nou, ik zit hier te janken terwijl jij het moeilijk hebt.' zei ik beschaamd waarna ik de tranen van mijn gezicht veegde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik voel mijn tranen branden "ik ook Kurt, dat ik jullie nooit zou zien en Emily zonder me zou moeten opgroeien. Het was echt een van de ergste maanden in mijn leven" zeg ik zacht. Mijn polsen deden nog steed spijn maar ik negeerde het. Ik ahd meer pijn gehad in mijn lijf dan van de trappen en zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Door wat ze zei begon ik weer te huilen, ik vond het vreselijk wat er met haar gebeurt was. 'Ik kan niet meer stoppen met huilen.' snikte ik en knuffelde Rachel steviger. 'Waarom hebben ze jou dit aangedaan, hebben die mensen dan helemaal geen hart in hun lijf?' snikte ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnikte krort door wat Kurt snikte. "schijnbaar niet nee. Zelfs toen ik stikziek was kreeg ik geen extra water of extra douche ofzo. Niet dat je er van opknapte aangezien het koud water was" mompel ik en wrijf over Kurt heen.
    Ik begon me ozrgen te maken over Finn waar bleef hij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ze krijgen nu hun verdiende loon,' praatte ik onszelf moed in. 'Nu gaan ze zelf eens voelen hoe het voelt on opgesloten te worden en ik hoop dat ze levenslang krijgen.' zei ik tegen haar. Wat een klootzakken! 'Ik durfde eerst niet tegen de politie te praten, maar ik ben nu echt blij dat ik het gedaan heb.' zuchtte ik.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 13:32 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    'Damon zei dat je weer de hele crew mocht meenemen, wist je niet dat Real Madrid elke speler een eigen villa geeft´ grijns ik.
    Ik kijk hem lachend aan, en grinnik...


    El Diablo.

    Rachel
    "eigenlijk zouden ze die hokken van hun tegen hun moeten gebruiken. Er zaten 6 camera's in echt niet normaal, alsof ik twintig mensen heb vermoord" ik zucht even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ben glee aan het kijken de laatste aflevering alweer dus dan weet je het bij slome reactie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Ik weet het wel, maar het gaat echt niet lukken.' verzuchtte ik, Rachel kon amper op haar benen staan, op dit moment moest ik een keuze maken. Mijn dromen achtervolgen of mijn familie. Ik zichtte gekweld en koos voor mijn familie, waarschijnlijk was dat de beste keuze.

    Kurt Hummel

    'Die smerige honden zouden inderdaad zelf zo opgesloten moeten worden.' zei ik boos waarna ik de tranen van mijn wangen veegde. 'Ze moeten gewoon levenslang krijgen.' zei ik zuchtend. Ik was ook wel een beetje bang, dat als ze vrij waren dat ze mij iets aandeden, aangezien ik de politie erop af gestuurd had.

    [Ik wacht nu op de trein, ik weet niet of ik daar bereik heb, anders reageer ik gewoon.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Zwak glimlach ik naar Kurt.
    Een zuster kwam naar binnen en controleerde het infuus en liep weer weg.
    "of afgemaakt worden, ik heb geen idee hoeveel er in totaal zaten" ze ik zacht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Ik ook niet,' zuchtte ik. Ik liet mijn hoofd op haar schouder rusten en keek zo naar Emily die begin te huilen omdat ze honger had. 'Ik maak wel een flesje, dan kan jij het geven.' zei ik waarna ik opstond en naar de keuken van het ziekenhuis liep om een flesje warm te maken en zelf ook een slokje nam om te voelen of het niet te heet was. Daarna liep ik terug en gaf ik het flesje aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.