• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:20 ]


    El Diablo.

    Santana

    'Ja, about that' lach ik.
    'Dit word je laatste nacht in Amerika, het toernooi begint over 4 dagen' grijns ik..


    El Diablo.

    [Yay! It's my birthday ;D En ik moet naar school >.< ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik kijk Finn even na en dan naar Em. Ik glimlachte toen ik haar zo vrolijk zag. Ik knikte naar Kurt "Ik was bang dat ik haar nooit meer zou zien of dat ze al zo oud zou zijn en me niet meer als moeder zal zien" ik slik even. Ik kreunde even door mijn polsen die weer begonnnen te branden en steken.

    LUke
    We werden meegenomen en met zijn alle in een cel gezet. Jay had maar mazzel dat hij lekker thuis zat.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Morgen al?!' vroeg ik meteen geschrokken, dit ging je toch niet menen hé? Ik zuchtte gekweld en parkeerde de auto bij jet winkelcentrum. 'In dat geval ben ik bang dat ik niet mee kan doen. Rachel is nu niet in staat om Emily in haar eentje te verzorgen door alles wat ze heeft meegemaakt. Ik kan niet weg.' zei ik naar waarheid. Ik ging ze niet alleen laten, niet nu ze zo emotioneel beschadigd was.

    Kurt Hummel

    'Maar dat is niet het geval, ze herkent je zelfs nog.' zei ik geruststellend waarna ik zachtjes in haar hand kneep. Ik klom bij Rachel in bed en ging bij haar liggen, ik wist dat ze dat niet erg zou vinden. Emily lachte zelfs vrolijk waardoor ik haar over haar bolletje aaide. 'Ze weet al precies hoe ze haar oom moet plagen.' zei ik lachend, doelend op dat ze mijn kleding al verschillende keren had onder gespuugd. Maar Emily was de enige die dat mocht en van wie ik het kon hebben.

    [HAPPY BIRTHDAY!!!!!!!!!]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnikte even. "goedzo meid, laatj e maar zien en horen" ik kijk haar trots aan. Ze had mooie bruine haren en wat krullen van Finn het was echt schattig met haar grote bruine ogen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Nou zeg,' zei ik nep beledigd waarna ik mijn hoofd liet rusten tegen haar schouder en tevreden zuchtte, ik was blij dat Rachel er weer was, ik maakte me echt zorgen om haar en ik zat de laatste maand echt slecht in mijn vel daardoor. Ik was echt blij dat mijn vader me gedwongen had om naar de politie te gaan. 'Wie was trouwens die leuke politie agent?' vroeg ik met opgetrokken wenkbrauwen aan haar, doelend op dat het date material was voor haar. Op dat moment begon mijn mobiel te piepen, ik had een sms'je van Blaine. 'Oh, Blaine heeft op televisie gezien wat er is gebeurt en vraagt hoe het met je gaat en wenst je veel sterkte. Hij hoopt snel eens langs te komen, maar is nog heel zwak.' vertelde ik zwak glimlachend aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel

    Ik glimlach "dat is lief van hem, wens hem maar beterschap terug en dat het wel gaat" ik glimlach even. Ik was blij dat Blane niet dood was zoals bewezen.
    "ik weet het niet hoor Kurt, er was er 1 die me hierheen bracht en die was denk 5 jaar ouder maar knap nee niet echt" Emily pakt een vinger van me en begint eraan te sabelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'En dat moet ik geloven?' vroeg ik voor de grap aan haar. Ik sms'te Blaine weer terug met wat Rachel zei en schreef er ook bij dat ik van hem hield en hem miste. Ik had een nieuwe mobiel gekregen van mijn vader. Een stuk goedkoper en minder luxe dan mijn Iphone, maar ja. Ik vermoedde dat ik mijn mobiel wel terug zou krijgen, een jongen uit de bende had hem Namelijk afgepakt. 'Heb jij dat dan niet? Ik heb echt een zwakke plek voor "helden" daarom zwijmel ik altijd bij die superheld films. je weet wel, die jongens in die kostuums.' zei ik lachend. 'Maar Blaine is mijn superheld.' lachte ik verliefd.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    rachel
    Ik grinnik "nee met de liefde heb ik het weer wel gezien de komende 2 jaar" ik kijk weer naar Em die met mijnm vinger speelt. Ineens trekt ze er hard aan en ik kreun hard. Emily kijkt me geschrokken aan en begint gelijk te huilen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Gaat het?' vroeg ik geschrokken, ik pakte Enmily om haar te sussen, aangezien Rachel's polsen er niet al te best uitzagen. Ze werd al snel stil en keek mij met grote ogen aan. 'Mama heeft pijn, lieverd.' zei ik zachtjes tegen haar. Hoe vaker ik haar probeerde te sussen, hoe makkerlijker het ging. Ik legde haar weer op Rachels borst waardoor ze opgelucht kirde.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel3
    Met tranen in mijn ogen schudde ik mijn hoofd "dit is al sinds jij bij mij was geweest Kurt en de pijn wordt steeds erger" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik keek haar medelevend aan en drukte als gebaar van troost een kusje op haar wang. 'Wanneer is dat gebeurt en hoe?' vroeg ik bezorgd aan haar. Was het van toen ik genaamd in elkaar geslagen werd?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "toen ik dacht dat jij en Emily in elkaar geslagen werden. Jayden had mijn armen stevig gepakt en na een tijd kon ik het niet meer aan en liet ik me op mijn knieën zakken alleen was ik vergeten dat hij mijn armen vast had. Ik was de pijn vergeten uit angst en pijn voor julile" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte schuldig en keek voor me uit. 'Ik wilde dat ik iets kon doen om die pijn over te nemen. Ik kon niet eens iets doen om dit te verkomen en dat maakt me zo machteloos. Serieus, Rachel. De hele maand heb ik niet kunnen slapen door wat ik je hebt aangedaan.' zei ik met waterige ogen. Om me ook nog te kwellen heeft Luke me die dvd gegeven en aangezet roen ik bij Blaine was. Er rolde een traan over mijn wang en met trillende hand probeerde ik die weg te vegen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik negeerde de pijn en wreef over zijn arm "Kurt je kunt er niets aandoen. Ik zou het je alleen nooit kunnen vergeven als je Emily wat had laten aandoen want daarna zouden ze je toch wel gedwongen hebben. Ik zal het misschien nooit helemaal kunnen verwerken wat er allemaal gebeurd is maar jullie zijn er voor me en dat is wat ik nodig heb, mensen die er zijn voor me" zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan