• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Marten Yusthin Kloster

    Ik bijt even op mijn lip. 'Auww..' mompel ik. Ik kijk even nasr mijn hand, maar wend mijn blik snel weer af.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Na een tijdje ben ik klaar en kijk naar Marten. 'Sorry als ik je pijn heb gedaan, maar het moest even.' zeg ik dan zacht en bijt weer op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    'Dankje.' zeg ik. Ze heeft me inderdaad pijn gedaan. En dan bedoel ik niet mijn hand, maar mijn hart. Ze heeft voor Elan gekozen. Ik moet dat gewoon gaan accepteren, maar het lukt gewoon niet. 'Ik ga even tv kijken.' mompel ik. Ik ga mijn kamer later wel opruimen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Elan is in Martens kamer, kom maar ^^]

    Naomi Grenhold
    Ik zucht en sta op en loop dan naar boven en loop Marten's kamer binnen waar Elan is. 'Hey.' zeg ik dan en glimlach even en help hem dan met opruimen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik liep op Naomi af en gaf haar een kus op haar mond. 'Hi,' zeg ik dan glimlachend. Ik was al bijna klaar met opruimen, Marten had een best grote rommel gemaakt. Ik liep naar een hoek en ruimde daar wat dingen op. Ik zag opeens een klein leren boekje, 'Dagboek' stond op de voorkant. Ik beet op mijn lip en twijfelde of ik het open zou maken of niet. 'Kom eens?' vroeg ik aan Naomi en ze kwam naar mij toe gelopen. Ze zag ook meteen dat het een dagboek was, en ik vroeg:'Zullen we kijken wat erin staat?'

    Naomi Grenhold
    Ik kijk hem aan. 'We weten niet van wie hij is en een dagboek is prive.' zeg ik dan en pak het dagboek uit zijn handen. 'Alsof dat mij wat boeit.' zeg ik dan lachend en sla het open op de eerste blz en kijk dan Elan aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Elan? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het dagboek is van Marten]

    ( over drie kwartier moet ik gaan^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik zie in de linkerhoek van de eerste bladzijde 'Dit dagboek is van Marten' staan. Ik kijk Naomi aan, en vraag:'Weet je nog zeker dat je het wilt lezen?'

    Naomi Grenhold
    Ik bijt op mijn lip en knik dan, ik weet dat er ook wat dingen over mij in zullen staan en kijk dan naar Elan en geef het boek aan hem. 'Jij leest.' zeg ik dan en kijk over zijn schouder mee.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    ( jullie zijn gemeen:[ )


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Ik sla een random pagina open, en begin te lezen.

    Lief dagboek,
    Elan heeft een hersenschudding gehad en is zijn geheugen nu kwijt. Ik weet nu ook niet wat ik moet denken. Het spijt me wat ik over hem had gezegd, over dat hij homo was. Ik heb helemaal niets tegen homo's, alleen is Elan soms wél raar. Ik ben bang wat er nu gaat gebeuren. En dagboek, ik vind Naomi zó leuk! Ik kan alleen maar denken aan háár, vanaf het moment dat we hier zijn. Maar zij ziet me waarschijnlijk toch niet staan..


    [Ik ben slecht met dagboeken 'schrijven' als ik het niet ben :3]

    Naomi Grenhold
    Ik slik en kijk naar de tekst en zucht. En kijk dan Elan aan en dan weer naar het dagboek, niet wetend wat te zeggen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp