• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    [Ik houd gewoon niet van chocola.

    Mensen kijken me raar aan als ik zeg dat ik geen prik lust..

    maar hun mond valt open als ik zeg dat ik niet van chocola houdt.

    :Y)]

    Alison Love
    In eerste instantie zie ik het gewoon als een grapje aan, maar een belletje gaat bij me rinkelen als zijn wangen rood worden. Ik moet weer zachtjes lachen en drink dan wat om het te verbergen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry guys. Ik ben echt druk met Tumblr en mijn sociale leven.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Ik ben net wakker. Ik ben er nu tot 8 uur, en weer vanaf 4]

    [Ik ben er ook pas rond half 4, maar ga nu, moet zo naar school en nog eten enzo..... X.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik kan niet snel typen. Vinger verbrand aan hete pan.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (gister viel mijn internet uit, sorry)

    James van Briel

    Ikpak mijn drinken en neem een paar grote slokken. Mijn rode blos is zo goed als weggetrokken, hopelijk heeft ze niks gezien en zag ze mijn verspreking als een grap. Ik werp weer een blik op Alison en grijns even onschuldig. Ik zet mijn beker weer op tafel en leun achterover.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Geeft niets ^.^ ik had het namelijk even heel erg druk in een ander RPG :')]

    Alison Love
    Ik drink ook wat van mijn drinken terwijl ik de film verder kijk wanneer ik schrik ga ik automatisch weer bij James zitten. Wat ik zelf ook niet erg vind... Ik neem nog wat chips en kijk af en toe met een vluchtige blik naar James.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (haha, wist je trouwens dat dit hele gebeuren/gesprek tussen Alison en James begon op pagina 8XD)

    James van Briel

    Ik kijk heel even als ze weer tegen me aankruipt. Zou ze het niet gezien hebben? Heel voorzichtig sla ik mijn arm weer om haar heen. Zodra ik dat gedaan heb probeer ik me te concentreren op de film. Volgens mij is hij bijna afgelopen, maar ik weet het niet zeker.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    James slaat zijn arm weer om me heen en ik glimlach tevreden. Ik schrik nog een paar keer en neem soms een slok van mijn drinken en eet nog wat chips. En uiteindelijk komt de aftiteling in beeld en ik kijk even naast me naar James. Ik glimlach naar hem, 'Oke, ik geef toe dat ik een paar keertjes,' redelijk vaak, 'geschrokken ben. Maar de volgende keer zou ik zo weer een horrorfilm durven te kijken.' ik blijf gewoon zo zitten. Het is wel lekker warm zo die arm om me heen.


    [Wwoooowww, echt waar? :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns 'Ik schrok niet omdat ik deze film al tig keer had gezien, maar dat maakt niet uit, ik vind het leuk om films vaker te kijken.' ik kijk haar grijnzend aan. 'Wat zullen we nu gaan doen?' mijn ogen glijden over haar gezicht en blijven hangen bij haar ogen.

    (jep:') )

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 9:10 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Hij vraagt aan me wat we nu kunnen doen en hij kijkt me recht aan. Ik glimlach naar hem en denk dan even na, 'Hm....' zeg ik dan. 'Ik heb zin in nog een weddenschap.' en ik kijk met een brede glimlach naar hem. 'Weet jij een leuke weddenschap?' ik kijk hem nog steeds aan. Dat zou ik altijd wel kunnen doen.

    [Wie gaat zo het nieuwe topix maken?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grijns even. 'Ik doe vaak met vrienden wie het verste kan rennen of het vaakst kan opdrukken, maar ik begrijp als jij dat niet wilt doen. Weet jij nog wat?' ik kijk haar nogsteeds aan in haar grijsgroene ogen. Die zijn echt heel erg mooi.

    (ik zit op ipod, gaat misschien wat lastig^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Dan doe ik het wel c: ik heb er namelijk handigheid ingekregen ondanks dat ik op me iPhone zit ^^]

    Alison Love
    Ik moet lachen, 'Dat is niet echt mijn ding. Ik zou geen kans maken,' zeg ik met een lachje. Ik strijk een pluk haar achter mijn oor. Mijn haar zit door de war door James. Ik kijk hem nog steeds aan, 'Wat denk je van... Wie de ander het langst in de ogen kan kijken zonder te lachen?' vraag ik dan. Ik ben er slecht in, maar mij maakt het niet uit als ik verlies. 'En met dezelfde inzet als de vorige keer?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Dit vind ik wel een leuke weddenschap, zo lang mogelijk in die mooie, grijsgroene ogen kijken zonder te lachen. Ik hoop dat ik deze wel ga winnen. 'Ik vind het goed. Ik tel wel af: 1... 2.... 3!!' ik staar ik haar ogen met een onschuldige blik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk hem aan en eigenlijk wil ik automatisch glimlachen totdat ik net op tijd besef dat dat juist de opdracht is om niet te doen. Ik heb nu gewoon de kans om ongegeneerd in zijn ogen te kijken. Dus dat maakt de wedstrijd leuker. Ik houd het lang vol, vind ik zelf tenminste. Maar uiteindelijk moet ik toch lachen. Als eerste.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.