• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    1DLovertje schreef:
    Naomi Grenhold
    'Niet overdrijven.' zeg ik dan grinnikend en pak zijn hand vast en sleep hem mee naar de woonkamer en ga op de bank tegen Elan aanzitten en zie dan mezelf op tv en kijk verbaasd.


    Elan Smith
    Naomi legt haar hoofd op mijn schouder en ik zie dat ze op tv is. Ik aai over haar arm, ik weet dat dit haar pijn doet. 'Alles komt goed, we komen hier wel uit.' fluister ik zacht in haar oor.

    Naomi Grenhold
    Ik knik de kijk dan op de tv en zie dan eerst een foto van mezelf en dan komen mijn oom en tante in beeld, die van alles over me vertellen en dat ze willen dat ik snel terugkom en dat er niks met me gebeurt, mijn tante huilt zelfs, maar ik weet wel beter, ze geven niks om me en als er een camera bij is, ja, dan beteken ik zo veel voor hen. Ik zucht en zie nog wat vrienden, het doet me wel pijn om hun zo verdrietig te zien en ik bijt op mijn lip als ze vanalles over me vertellen en als laatste zie ik nog een oude foto van mij en mijn ouders, die er niet meer zijn, en dan loopt er toch een traan over mijn wang en meerdere volgen er, ik heb al zo lang niet meer over mijn ouders nagedacht of foto's gezien, want ik wist dat het me alleen maar pijn zou doen.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik sta na een tijdje weer op. Arg, verdomde hoofdpijn! Ik loop naar het raam en kijk omhoog. Puntdak, jammer anders konden we vliegtuigen waarschuwen. Boos schop ik tegen een kastje aan, die omvalt. Dit helpt. Ik loop naar mijn bed en gooi alles er af. Ik ga naar de inloopkast en haal alles eruit en gooi het overhoop. Ik pak een lamp en gooi die tegen de tv aan. Hij valt van de muur en het beeldscherm barst in stukken. Een grote kast duw ik om en ik breek het raam. Wat was ik boos op mezelf en de ontvoerder. Ik pak een schilderij van de muur en sla het vervolgens kapot. Ik trek de gordijnen van het plafond en kijk naar de rotzooi die ik heb veroorzaakt. Ik barst weer in tranen uit en ga tussen al het puin zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Iemand online? :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (ik^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Ja, ik zit op de bank te janken, haha en jij bent woedend en zit in een kamer, wat nu, moet ik naar boven vluchten en kom ik dan bij jouw kamer?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (haha, ja is goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Genhold
    Als de tranen nog steeds niet gestopt zijn ren ik naar boven toe, ik moet even alleen zijn, dan kom ik langs Marten's kamer en schrik en loop naar binnen en de tranen lopen nog steeds over mijn wangen. 'Marten, wat is hier gebeurt?' snik ik dan en veeg wat tranen weg die snel worden vervanger voor nieuwe en kijk met waterige ogen de kamer rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk op als Naomi binnen komt en vraagt wat er is gebeurd. 'Ow... Ik was een beetje boos op onze ontvoerder...' mompel ik. En mezelf.. Denk ik er achteraan. Door de hele kamer lag glas en spullen. Ik zie dat ik bloed. Mijn hand is open gegaan door alles stuk maken. Ik heb het niet eens gevoeld.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 21:58 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik veeg mijn laatste tranen weg maar je ziet nog steeds dat ik gehuild heb en loop dan naar Marten toe en ga naast hem zitten. 'We hebben allemaal wel eens onze dieptepunten.' zeg ik dan en pak zijn pols weer zacht vast en kijk naar zijn hand. 'Die moeten we schoonmaken en opnieuw verband omdoen.' zeg ik dan en zacht. 'Kom dan gaan we dat doen, anders gaat het nog ontsteken.' zeg ik dan zacht en sta op en wacht op Marten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk Naomi met betraande ogen aan. 'Naomi, ik moet hier uit, ik word gek hier! Straks vermoord ik nog iemand ofzo!' zeg ik. Ik kijk haar in paniek aan. 'Ik-moet-hier-uit!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Elan Smith
    Naomi rende huilend weg en ik rende haar in paniek achterna. Boven zag ik Naomi en Marten staan, Marten had weer iets aan zijn hand. 'Gaat het?' vroeg ik. Het zag er misselijkmakend uit, zonder verband.

    Naomi Grenhold
    Ik zie Elan staan en kijk hem aan en kijk dan naar Marten. 'Dat gaat nu niet Marten en ik weet dat je dat niet zal doen dan houd ik je tegen, maar kom nou, we moeten die hand verzorgen.' zeg ik dan wanhopig en kijk Marten aan en kijk dan naar Elan met zo'n blik van "help".


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Ik zie dat Naomi naar me kijkt alsof ze hulp nodig heeft. Ik schenk extra veel aandacht aan Marten, omdat hij anders jaloers word. 'Gaan jullie dat verband maar wisselen. Ik ruim wel op', zei ik en ik raapte de kapotte spullen bij elkaar.