• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    [So. Much. Nelan. :9~:9~:9~:9~:9~:9~]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    (haha, ik moet eerst douchen. Misschien daarna^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Als ze het over mij hebben, krijg ik een brok in mijn keel. Als eerste laten ze mijn moeder zien die zegt dat ze me enorm mist. 'Ja tuurlijk, bith. Waarom was je dan nooit thuis?' mompel ik. Daarna gaan ze over naar mijn vader en Adam. Ze zien er allebei doodmoe uit en adam's ogen zijn rood en opgezwollen, hij heeft gehuild. Ik heb hem nog nooit zien huilen. Als laatste vragen ze wat dingen aan mijn opa. Hij begint te vertellen over hoe ik altijd spelletjes met hem speelde, zelfs als ik eigenlijk geen tijd had. Net als de tranen winnen, gaan ze over op Marilyn. Gelukkig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Mijn moeder komt in beeld, ze huilt en ik kan nauwelijks verstaan wat ze zegt, maar toch begin ik zelf ook te huilen.
    Dan komen mijn vader en Noel in beeld. Als mijn vader zijn verhaal over mijn jeugd heeft afgerond, begint Noel te huilen.
    "Als de ontvoerder van mijn zus dit kijkt; Alsjeblieft, laat haar gaan. Ik mis Marilyn en houd van haar," zegt Noel.
    Ik begin nog harder te huilen en blijf gewoon door huilen als ze over gaan op Naomi.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 22:12 ]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Marten was al geweest]
    Hope Rhiannon Devlin
    'kom hier,' Zeg ik tegen Marilyn, en ik sla mijn armen om haar heen. 'sshh, we komen hier wel uit. We zullen met z'n allen een manier vinden om hier uit te komen,' stel ik haar gerust. Ik geloof er zelf niet in, maar misschien, heel misschien als we het allemaal gaan geloven, zal het gebeuren.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Aangepast.]
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik geloof haar woorden niet, we zullen hier doodgaan en..doodgaan.
    Hoe kan iemand zo harteloos zijn om dit te doen? Dit is een marteling.
    De tranen blijven ongecontroleerd stromen en ik blijf me ellendig voelen.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Als ik naar Marilyn kijk, die in tranen is uitgebarsten, rollen er ook een paar tranen bij mij uit mijn ogen. Ik wou dat dit nooit gebeurd was en dat iedereen nu veilig thuis was. Ik kijk nogmaals naar mijn gewonde hand. Ik knijp er zacht met mijn andere hand in. Het doet pijn dus stop ik er mee. Ik ga rechtop zitten. Ik negeer de hoofdpijn en sta op. 'Ik ga even wat water drinken.' zeg ik en ik loop naar de badkamer.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hope Rhiannon Devlin
    Ik aai Marilyn's haar terwijl ik afwezig het raam uit staar. Er moet een manier zijn om hier weg te komen, het moet gewoon. Ergens moet hier een meterkast of iets zijn, waardoor je de electriciteit uit kan zetten. Tenzij onze ontvoerder ervoor heeft gezorgd dat die hier niet meer zit. Ik weet het niet meer, ik weet het echt niet meer. Als de ontvoerder zijn doel is om ons allemaal depressief te laten worden en zelfmoord te plegen, dan is hij al aardig goed op weg.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik kalmeer langzaam, maar toch blijf ik huilen.
    Ik wil naar huis, waar ik veilig ben en waar mijn familie is.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik keek in de spiegel. De tranen rolde nogsteeds over mijn wangen. Naomi had voor Elan gekozen, ik was gewond geraakt, we waren op het nieuws. Wat haatte ik dit toch, wat haatte ik mezelf toch. Ik sloot mijn ogen even. Waarom was ik als enige zo jong? Waarom was er niet iemand anders van mijn leeftijd? Ik opende mijn ogen weer en liep naar mijn kamer. Ik trok een joggingbroek aan en een gemakkelijk shirt. Ik vroeg me eigenlijk best wel af waarom onze ontvoerder zoveel luxe spullen had gekocht. Ik ging op mijn bed zitten en begon te huilen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [Morgen ben ik er vanaf 1 uur niet meer, ik ga bij een vriendin logeren. Ik weet niet hoe laat ik donderdg weer online ben]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Naomi Grenhold
    Ik grijns en blijf voor hem staan en kijk hem aan. 'Je hebt mooie ogen.' zeg ik dan zonder dat ik het doorheb en grinik dan en ga iets naar voren en druk mijn lippen weer op de zijne, ik kon het gewoon niet laten.


    [Ben er weer en Elan's turn. :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik had het druk met school vandaag, sorry. Ik post wel wat]

    Elan Smith
    'Dankje', zeg ik glimlachend. Ik kreeg niet zo heel vaak complimenten, ik werd meestal alleen maar uitgescholden. 'Ik kan wel uren naar je kijken, je bent zo mooi.' Ik was trots op mezelf, dat ik een vriendin had. Ik voelde me de gelukkigste jongen van de wereld.

    Naomi Grenhold
    'Niet overdrijven.' zeg ik dan grinnikend en pak zijn hand vast en sleep hem mee naar de woonkamer en ga op de bank tegen Elan aanzitten en zie dan mezelf op tv en kijk verbaasd.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp