• Ontvoerd in Luxe

    Zes jongens en zes meiden zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, butlers, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft.
    Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    - Rollentopic
    - Kamerindeling
    - Topic 1
    - Topic 2
    - Topic 3

    LoveLanguage praat zo als ze via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door Bd. *
    Hope Rhiannon Devlin door Pookiebear *
    Naomi "Katherine" Grenhold door Naomia *
    Alison Love door jaimyhoi *
    Jade Nelson door Sandrapoep *

    Jongens:
    Elan Smith door Sandrapoep *
    James van Briel door Moonly *
    Gabriël Carlos Rate door PainEnds *
    Marten Yusthin Kloster door Moonly *
    Dave Jackson door LoveLanguage *
    Brady Seth Williams door GinnyLovato *

    * = niet of zeer weinig actief,
    * = soms/regelmatig actief,
    * = actief.


    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]

    Elan Smith
    'Hier' zeg ik en ik geef het dagboek aan Naomi. 'Er staat vast meer over jou in.' Nu ging ik achter haar staan, en ik legde mijn hoofd op haar schouder, en mijn handen om haar middel.

    Naomi Grenhold

    Ik grinnik even en ga dan een paar bladzijdes terug, tot vlak voor de hersenschudding.

    Lief daboek,
    Er is iets vreselijks gebeurt, ik heb Naomi en Elan samen betrapt, zoenend. Mijn hart brak om dit zo te zien en kon me niet inhouden en barste in tranen uit, daarna kreeg ik ook nog eens ruzie met Elan en heb stomme dingen gezegd waar ik nu echt spijt van heb, maar kan het nu niet meer terugdraaien. Oja, ik heb ook nog perongeluk tegen Naomi gezegd dat ik haar leuk vind, hoe stom kan ik zijn, maar het was er al uit voor ik iets kon doen, wat moet ze nu wel niet van me denken?


    [Ik ben hier ook slecht in...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Als Marten eens binnnenkomt..]

    [Wat dan... (duivel)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    (goed idee^^)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marten Yusthin Kloster

    Na een tijdje bedenk ik dat ik mijn kamer ook nog moet opruimen. Ik loop naar boven en zie Elan en Naomi staan. Mijn blik valt op een boek. Ik herkende dat boek! Ik kijk hun met grote ogen aan. 'Dat is privé!' zeg ik kwaad. Ik loop boos naar hun toe en ruk hem uit Naomi's handen. 'Uit mijn kamer!' sis ik boos. Ik wijs naar de deur en kijk hun woedend aan. 'Nu!'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 22:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    Ik kijk naar Marten en pak dan Elan's hand vast en trek hem mee de kamer uit naar mijn kamer toe en ga dan op bed zitten en trek Elan naast me en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Hij leek niet zo blij.'

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 22:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    Opeens kwam Marten de kamer binnen en voor ik het wist zat ik in Naomi's kamer. 'Zou hij.. Boos zijn?' vroeg ik. Natuurlijk wist ik het antwoord wel. Ik was eigenlijk best wel bang. Ik wist al niet zeker of Marten mij mocht, maar nu al helemaal niet meer.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk hun achterdochtig na als ze vertrekken. Boos pak ik een pen en begin te schrijven.

    Lief dagboek,
    Elan en Naomi hebben je gelezen. Dit is de laatste keer dat ik in je schrijf. Het was fijn om je gehad te hebben, maar sommige mensen zijn gewoon zo egoïstisch om zomaar privé dingen te lezen. Doei.


    Ik sloot het boekje en pakte een aansteker. Niemand zou dit ooit meer lezen! Ik stak het in de fik en keek met tranen in mijn ogen toe hoe het opbrandde.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Naomi Grenhold
    'Mag ik eerlijk zeggen, dat was echt een domme vraag.' zeg ik dan grijnzend. 'En maak je geen zorgen, hij draait wel bij.' zeg ik dan en zucht.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 23:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Misschien moet jij maar bij hem gaan kijken. Hij vind jou leuk, misschien kun jij.. Sorry zeggen?' zeg ik dan tegen Naomi.

    Naomi Grenhold
    'Denk je dat hij mij nog mag? Hij betrapt ons eerst zoenend, ik geef hem dan nog hoop, dan breek ik toch zijn hart en nu lees ik zijn dagboek.' zeg ik dan en zucht en ga op mijn bed liggen. 'Misschien moeten we hem even gewoon alleen laten.' zeg ik dan en glimlach even naar Elan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Elan Smith
    'Ik denk dat hij nu noujuist iemand nodig heeft. Vooral jou. Wil je er alsjeblieft voor hem zijn, nu?' Ik knijp in haar hand. 'Knuffel hem. Zeg dat het goed komt.'

    Naomi Grenhold
    Ik knik en sta op. 'Oke.' zeg ik dan en loop de kamer uit naar Marten's kamer en loop naar binnen. 'Marten het spijt me, kan ik het goed maken?' vraag ik dan zacht en bijt op mijn lip en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 23:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Fijn, nu is moonly off......]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp