• Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    vijf mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason= Linde24
    Chayenne Roselia Romano= Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves= Sirens
    Athan Naver=. AkatsukiXxX


    Stoere groep 2 Vol!:
    Tyler Jay lopez= Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver= Naomia
    Noascha Gumush= PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi= Stuttgart
    matthew Mason Sky= Linde24


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans= Justmx1D
    Kate Naver= Vasilios
    Tim James Jason= paardeneva


    Nerds:
    Sammy Jonsen= Justmx1D
    Jacob Zack Jason= Linde24

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:04 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik grijns en trek mijn jurkje uit. Ik had dan wel geen bikini aan maar ondergoed is eigenlijk hetzelfde als een bikini en het was zwart, dus kon ook niet doorschijnen. En loop dan naar Matt toe en ga naast hem zitten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt
    'zullen we gaan zwemmen, ik heb het heet!' zeg ik met een grijns.
    Ik loop het water in
    'kom je of ben je een mietje?!' roep ik met een grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik grinnik en sta op en voel me nu toch best ongmakkelijk in mijn ondergoed, maar loop dan toch naar het water toe en ga er met een voet in en dan de ander en loop langzaam het diepere water in naar Matt en glimlach.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Stuttgart schreef:
    Aurelia

    'Het geeft niks' zeg ik zacht en kijk hem aan. 'Het is nu 5 jaar geleden gebeurd en ik ben er wel over heen inmiddels.' 'Het enige is het sporten, daar heb ik een hekel aan.' Ik kijk hem weer aan en voel dat we nog steeds elkaars hand vast hebben. 'Jij bent een van de weinigen die het weet' zeg ik en bloos een beetje.


    Athan


    'Het geeft niks' zei ze zachten keek me aan. 'Het is nu 5 jaar geleden gebeurd en ik ben er wel over heen inmiddels.' 'Het enige is het sporten, daar heb ik een hekel aan.' ze keek me aan 'Jij bent een van de weinigen die het weet' zei ze en ze bloosde een beetje "zo erg hoef je je er niet voor te schamen hoor" zei ik glimlachend "maar ik denk dat ik maar naar huis ga" zei ik terwijl ik nu pas doorhad dat we elkaars handen nog vasthadden en ik mijn hand los maakte van de haare "ik zie je wel op school" zei ik terwijl ik haar uitzwaaide en naar huis liep.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Aurelia

    Ik knik alleen als hij zegt dat hij weer naar huis gaat. Hij maakt zijn hand los uit mijne en zwaait dan even. 'Ik had op zijn minst nummers willen uitwisselen' zeg ik zacht tegen mezelf. Ik zucht diep en begin ook naar huis te lopen als hij uit zich is. Het was een leuke avond verder en hij was een hele leuke jongen. Ik ben blijdat hij zeidat ik me niet moest schamen voor mijn litteken.


    ~

    Athan

    ze knikte toen ik zij dat ik naar huis ging ik ging rustig naar huis lopen 'waarom hadden we eigenlijk geen nummers uitgewisselt' mompelde ik zacht tegen mezelf vast doordat ik niks durfde te zeggen dacht ik en ik zuchtte een beetje geiriteerd waarna ik kate bij de voordeur zag kijkend naar een stukje papier "heey kate!" riep ik terwijl ik een sprintje maakte op te zien wat erop stond.


    You can't not look cool with a crossbow.

    Matt
    ze loopt naar me toe.
    ik spetter haar nat en ze begint te gillen.
    ik ga door.
    'kom op, verweer je, dan wordt het pas echt leuk!' roep ik met een grijns.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [sorry had het hele weekend feest!(dance)(yeah)(yeah)(yeah)]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [er gebeurt echt HELEMAAL niks!]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kijk naar Matt en grijns dan, ik was nu toch al helemaal nat, ik ren naar hem toe in het water en begin hem ook nat te maken en als ik heel dicht bij hem in de beurt ben spring ik op zijn rug en grijns. 'Hebbes.' zeg ik dan grijnzend in zijn oor.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Matt
    ik draai mijn hoofd om en geef haar een snelle kus.
    daarna til ik haar van mijn rug af en pak haar hand.
    'je mag mij hebben.' zeg ik half fluisterend
    ik kijk haar aan
    'ik ben toch al van jou.' voeg ik er aan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik glimlach en kijk hem aan en buig dan een stukje naar voren en druk mijn lippen op de zijne en sla mijn armen rond zijn nek en ga dicht tegen hem aan staan en glimlach tegen zijn lippen aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Aurelia

    Zuchtend loop ik naar huis, terwijl ik wilde dat het al heel snel de volgende morgen zou zijn. Ik wil graag Athan weer zien en ik hoopte zo dat hij bij mij in de klas kwam. Ik zucht en open de deur van het huis. Mijn ouders zitten op de bank maar schenken totaal geen aandacht aan. Ik rol mijn ogen en loop meteen door naar boven.


    ~

    Matt
    ik glimlach terwijl zij me een kus geeft.
    ik kijk naar het strand.
    voorzichtig trek ik me los.
    'de knakworsten zijn klaar!' zeg ik met een glimlach.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik grinnik even en loop dan ook he water uit en ga weer bij het vuur zitten, ik kreeg het koud van de wind die langs mijn natte huid gaat en sla dan mijn armen om me heen en kijk voor me uit naar het vuur dat een beetje warmte geeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp