• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Demi1309 schreef:
    [ik ben er weer:)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Jeej, jij zwemt wel kort, haha, Naomi zit op Sam's bed, och ja, lees gewoon 2 reacties ofsoo terug, haha]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik glimlach naar haar. 'Ik vroeg me al af of het aan mijn gehoor lag dat je ineens zo zacht praatte,' grap ik een beetje. Dan kijk ik weg van Naomi en even naar Ian. 'Heb jij nog straf gehad?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach kort en zucht dan. Zo fijn vond ik het anders niet. Ik kijk dan ook naar Ian en bijt op mijn lip. 'Je hebt toch geen straf gehad?' vraag ik dan ook bezorgd.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 18:16 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    'Nee die mannen zijn zo verdoofd als wat,' grinnik ik. 'Je hoeft alleen maar de namen van hun vrouw en kinderen te weten en ze verdoven hun collega's al. Ze weten niet eens hoe ik eruit zie, ik ben ook niet te voorschijn gekomen dus ik ben er prima vanaf gekomen. Ze durven jullie ook niks meer aan te doen, omdat ik heb gezegd hun familie wat aan te doen. I weet niet hoelang ze dat geloven, maar voor even zijn jullie veilig, zolang jullie geen te gekke dingen doen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik kijk hem dankbaar aan, 'Hoe weet je eigenlijk hun namen?' vraag ik dan nieuwsgierig. 'En ik ben ook niet van plan om iets te doen. Nu even niet. Behalve zo te douchen. Telt fat voor gekke dingen?' en een kleine lach zit op mijn gezicht.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Dat lijkt me niet.' zeg ik dan zacht lachend. 'Maar hoe wist je hun namen nou?' vraag ik dan grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian? (cool)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [ben eten]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Smakelijk. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Eetse ^^ ik ga een poging doen tot een boek te kaften :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    In de schachten hoor je geluiden overal vandaan komen. Zo keek ik door een rooster en zag een man, Micheal, over zijn vouw Rosalie praten. Toen ze weg waren lag er een brief met ook de naam van zij zoontje.' ik glimlach even. 'puur toeval, maar ik moest de gok wagen.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Suc6, haha! Mijn oma heeft alles gedaan, lol! :P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik grinnik. 'Slim.' zeg ik dan en lach en ga dan naast Ian zitten op het bed tegenover Sm en leg dan mijn hoofd op zijn schouder en glimlach en sluit even mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik grinnik en haal mijn schouders op. 'Kwam mede doordat ik de film Peter Pan ken,' grinnik ik. 'Het deed me opeens denken aan Peter Pan, vraag me niet waarom. Je weet wel die scene dat Haak Peter Pan niet ziet, maar Peter Pan Haak wel en dan daagt Peter pan kapitein Haak uit,' grijns ik en kijk Naomi aan. 'En hij moest Wendy, Tijger Lilly en haar broertjes redden,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne