• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Is goed ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Grijnzend rijd ik de parkeerplaats van school op, 'Hmm.. Zal je lieve kleine Jakey al slapen?' Vraag ik haar grijnzend waarna ik uitstap en tegen de auto aan leun om niet te vallen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik lag in de foetushouding op mijn bed, nog altijd denkend aan de gebeurtenissen vandaag.
    Ik was.. verward.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Leslie Day
    'Ik heb geen flauw idee of mijn lieve kleine Jakey al slaapt,' zeg ik lachend. Ik zie hem tegen de auto aanleunen. Ik loop naar hem toe en sta voor hem lachend. 'Kan je nog wel lopen Damonie?' vraag ik lachend. En ik kijk met twinkelende ogen naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Jawel hoor Leslietje' Zeg ik lachend waarna ik een heel stuk recht loop om haar vervolgens lachend naar binnen te trekken als ik bij de kamer aankom loop ik samen met haar naar binnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [MIJNPLAATJE! D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {:3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Les
    Hij trekt me lachend mee naar binnen. Ik krijg een lachbui. We lopen de kamer binnen. Ik schenk geen aandacht aan Lily. Ik zie haar niet eens. 'Ik ben moeeee,' zeg ik lachend. Ik trek hem mee naar zijn bed en doe hem liggen en knuffel hem dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb goed en slecht nieuws.

    Het slechte, me mobiel is over een aantal minuten dood. Het goede nieuws is, ik ben bijna thuis.

    Dus als ik weg ben, i ben er snel weer ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik schrok op toen ik Leslie en Damon binnen zag komen.
    Dronken.
    De beelden van de stervende Damon schoten door mijn gedachten. Allemaal door de drank.
    Ik sprong op. ''Damon, hoeveel heb je op?'' vroeg ik hem doordringend.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Hmm.. Hopelijk ben je er snel.. D:

    Madagascar:

    'Ik heb goed nieuws en slecht nieuws, het goede nieuws is: we gaan landen, het slechte nieuws: Het is een noodlanding'}


    Don't be like the rest of them, darling

    Damon

    'Dan ga je slapen' Andwoorde ik grijnzend tegen Leslie waarna ik haar van me afduwde en Lily aan me vroeg hoeveel ik op had, 'Ehm.. Geen idee, maar ik heb gewonnen' Zeg ik grijnzend waarna ik Leslie een stomp gaf.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Hij was ver van de wereld, zo te zien.
    ''Ga liggen, Damon,'' zei ik toen. De flashbacks bleven maar komen en ik slikte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    Ik keek haar raar aan waarna ik met mijn handen achter mijn hooft op de kussens op mijn bed ging ligen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    In een mum van tijd had ik hem een groot glas water gegeven.
    ''Drink. En ga slapen,'' zei ik, beet even op mijn onderlip en ging toen in mijn eigen bed liggen. Ik vond dit niet leuk, helemáál niet leuk. Wat als het weer gebeurde?

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''