• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ryan

    'Welke vechtsport?' Vraag ik haar vervolgens om in iedergeval een onderwerp te beginnen of er een poging tot te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damon

    'Oja echt wel' Zeg ik grijnzend waarna ik tegen haar zij duw en zij omvalt, eens kijken of ze ook weer overeind kon komen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Damon duwt me gewoon zomaar om. Ik val op de grond en blijf zitten. 'Damon!' zeg ik verontwaardigd. 'Dat deed je expres!' hij wil kijken of ik nog wel kan opstaan. Ik concentreer me erop. Ik ga eerst zitten. En dan ga ok toch maar op handen en knieën. Ik zet een voet neer en sta dan op. Als ik sta wankel ik heel even. En geef dan Damon een stomp. 'Gemeen,' zeg ok lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lizz
    ''Taekwondo,'' glimlachte ik. ''En zo af en toe boksen, maar dat was meer.. iets voor in mijn vrije tijd,'' zei ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Hmm.. Mischien en mischien ook niet' Zeg ik grijnzend waarna ik kijk hoe ze opstaat, als ze zich er niet op had geconcentreerd was ze niet overeind gekomen. 'Volgens mij ben je dronken' Zeg ik grijnzend waarna ik nog een shotje achterover giet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij zegt dat ik volgens hem dronken ben. Ik schud mijn hoofd. 'Echt niet,' zeg ik dan. Ik schud mijn hoofd. En ik moet weer lachen. 'Als ik echt dronken ben kan ik niets anders mee doen dan hangen en lachen.' en ik kijk naar Damon. 'En zoals je ziet sta ik nog prima op mijn benen.' ik bestel nog een shotje voor Damon. De mijne had ik nog niet gedronken aangezien Damon me op de grond duwde. Damon staat nu twee shotjes voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Dat komt doordat je mij door laat drinken terwijl jij helemaal niets drinkt' Zeg ik grijnzend waarna ik nog twee shotjes voor Leslie bestel, 'Kijk, als je die opdrinkt staan we weer gelijk. Ik mag dan wel dood zijn maar niet dom'


    Don't be like the rest of them, darling

    Ryan

    'Hmm.. Wat ben je nu vanplan te doen dat? Aangezien ik me weer begin te vervelen en ik benieuwt ben of jij nog wat vanplan bent'


    Don't be like the rest of them, darling

    {Hoe laat is het in de rpg? Bijna avond ofzo?}


    Don't be like the rest of them, darling

    ( Oh...nou hmmm weet ze dat Timo wat met Amare heeft?

    En Elliiee i like your new character :3)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Geen idee :Y) het is avond bij Les en Damon ^^]

    Leslie Day
    Waarom heeft hij het nou door. 'Je bent ook dom,' zeg ik grijnzend. Dan pak ik een shotje en drink die op. En gelijk de andere erachter aan. 'Hallelujah,' mompel ik. Ik knipper een paar keer met mijn ogen. 'Nog niet dronken,' mompel ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Komt nog wel' Zeg ik grijnzend waarna ik mijn shotje achterover giet en haar in de gaten houd als ik voor ons allebei weer een bestel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lizz
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Tot zover nog niks,'' zuchtte ik, en keek even voor me uit.
    ''Jouw beurt om iets te bedenken,'' grijnsde ik toen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ryan

    'Hmm.. Er is niet veel om te doen, het is een school' Andwoorde ik simpelweg, 'En daarbij ben ik verschrikkelijk in het bedenken van dingen daarom laat ik het andere mensen altijd doen'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'Maar eerder bij jou,' zeg ik uitdagend. Maar ik weet dat ik waarschijnlijk eerder dronken ben. Ik ben nu een mens, ander bloed. Als demon kan je er beter tegen. Je kan ook dronken raken maar het duurt langer. Ik neem het shotje aan van Damon en drink die gelijk op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.