• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Nee, ik zou daar maar niet teveel op hopen' Zeg ik grijnzend waarna ik kijk hoe ze het shotje opdrinkt en ik vervolgens haar voorbeeld volg. Komop Leslie, word dronken, ik heb wel zin in een slaaf voor een dag.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Niet alle demonen kunnen goed tegen drank. En niet alle mensen kunnen slecht tegen drank. Ik kan vals gaan spelen door in de toiletten even te kotsen, dat doen er zoveel, maar dat lijkt me een eng idee. Dus ik blijf bij Damon. 'Wat wil je nou doen als je verliest Damon?' vraag ik grijnzend. 'Want je vond mijn idee toch niet origineel?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Nee ik ga het op jouw idee houden' Zeg ik lachend, ik had het jaren geleden toen ik net een Demon was al geprobeert hoelang ik het vol kon houden en dat duurde wel even, en toen ik het de laatste keer als mens probeerde pakte dat niet heel slim uit.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Zullen we een beetje tijd doorspoelen bij Damon en Les? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Is goed :Y) }


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Damon en ik gaan beiden door met shots drinken. En ik krijg het voor elkaar door af en toe te smokkelen zodat Damon er meer drinkt dan ik. Maar het os niet genoeg. Ik kan niet helder meer na denken. Ik kijk even naar Damon en moet giechelen. 'Je ziet er grappig uit,' zeg ik lachend. En ik leun tegen hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'En jij bent dronken dus ik heb gewonnnen' Zeg ik lachend waarna ik nog een shotje achterover giet en het bij mij ook een beetje begint te duizelen, maar toch zij was eerder dronken dus ik heb gewonnen. 'Moet je nu terug naar Jakie voordat hij boos word?' Zeg ik lachend.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet eten.. Weet niet of ik daarna nog mag komen}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik leg mijn hoofd tegen zijn arm aan, en ik lach weer. 'Wat waren jou eerdere woorden ook alweer?' vraag ik lachend. 'oja! Jake is mijn moeder niet.' ik bestel nog een shot voor Damon. 'Hier heb je er nog een,' zeg ik lachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [O noooo D: ik hoop dat je terug mag komen! ^^smakelijk]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Gosh, heb al vanaf dat ik wakker werd spierpijn bij mijn ribben en schouderbladen van het klimmen D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik zag al dat je weer online was ^.^ hellloooww!

    Ennnnn.. Ik heb eigenlijk nooit spierpijn van die klim gebeures. Ik vind het altijd te makkelijk :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damen

    Jep, ik had gewonnen ik had nu een Leslie slaaf voor een dag, dat werd pas leuk dacht ik grijnzend waarna ik het shotje opdronk, betaalde en vervolgens haar optilde door haar met één veeg van de grond te grissen en mijn hand onder haar rug en voeten te houden. 'En ik heb gewonnen' Help ik haar herinneren waarna ik haar mee naar buiten draag iets waarbij ik zelf een beetje wankel loop maar ik in iedergeval buiten aankom.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Het was ook makkelijk.. Allen kreeg ik wel spierpijn XD Het was soms best zwaar eigelijk het is vet hoog in de bomen en moet je van touw naar touw proberen te komen XD En zo allemaal andere dingen, het was leuk alleen omdat je daar in duitsland bent en ik nog nooit van mijn leven duits heb gehad moesten ze het uitlegen in het engels en voelde ik me net gehandicapt ofzo}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Damon tilt me met een makkelijke beweging op en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas.Ik moet lachen. 'Jij hebt niet gewonnen,' zeg ik lachend. Ik kijk op naar hem. We komen buiten en her is koud dus druk ik mijn hoofd dichter tegen Damon aan. 'Argh, ik heb het koud. Ik heb geen jas mee aangezien ik als demon dat niet nodig had.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.