• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Echtwel' Zeg ik lachend terug, 'Hmm.. Ik heb er geen last van aangezien ik geen mens ben dus arme jij' Voeg ik er aantoe. 'Wil je al terug of gaan we nog iets anders doen?' Vraag ik haar vervolgens grijnzend.

    {Where's Mitshy?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik moet weer lachen. 'De avond is nog niet om,' zeg ik lachend. 'Waar ga je me heen brengen?' en jk kijk met twinkelende ogen naar Damon. 'En je bent niet echt overtuigend Damon. Ik vind niet dat jij gewonnen hebt.'

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:25 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Daar kom je snelgenoeg achter en ik vind van wel.' Zeg ik grijnzend terwijl ik haar op de bijrijdersstoel laat zakken en ik vervolgens achter het stuur ga zitten, 'Nu eerst hopen dat we geen politie tegenkomen want die mensen iriteren me mateloos' Zeg ik terwijl ik de auto start en verder rij.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:27 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik lach, en Damon laat me zakken in de bijrijderstoel. 'Pas wel op met rijden oké? Want ik kan nu wel makkelijk dood,' zeg ik lachend. 'En je maakt me nieuwsgierig! Geef een hint! Ik ben goed met hints!' en ik kijk opzij naar Damon. Ik heb mijn riem omgedaan. 'En Damon, nog steeds niet overtuigend genoeg.' en ik giechel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Je mag lekker gaan dansen, hint genoeg?' Vraag ik grijnzend, 'En daarbij, ik heb gewonnen en jij wil het gewoon niet geloven.' Zeg ik lachend waarna ik een eindje verder rij en stop bij een club.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Hij stopt voor een club. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. Door de koude nacht lucht ben ik weer bij gekomen. Ik kan er weer tegenaan. 'Ik kan dansen,' zeg ik glimlachend. Ok dans al heel mijn leven. Ik bedoel niet het meedeinen op de muziek, maar dansen. Bewegen met mijn heupen etc. Ik stap uit. Ik blijf recht staan gelukkig. 'Let's go!' zeg ik tegen Damon en trek hem mee naar de club.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Mooizo' Zeg ik grijnzend waarna ik met haar mee naar binnen loop en vervolgens haar direct metrek naar de dansvloer.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Het is lang geleden dat ik met Damon wat ben gaan doen. Al iets van vijftig jaar geleden. Hij trekt me gelijk mee naar de dansvloer. En ik begin gelijk met dansen, op een afstandje van Damon. En ik lach naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Als ze op een afstand begint te dansen loopt er een meisje naar me toe die vroeg of ik wouw dansen, ik wiebelde met mijn wenkbrouwen richting Leslie en ging vervolgens met het meisje dansen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ineens gaat er een meisje bij Damon dansen. En dat vind ik niet leuk. Ik voel de ogen van meerdere mannen op me, maar ik blijf doordansen terwijl ik naar Damon kijk. Ik pruil naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Grijnzend liep ik weg bij het meisje richting Leslie, en ik wierp een blik achterom en zag het meisje verbaast kijken. 'Zie je, meisjes hebben een zwak voor mij' Zeg ik grijnzend waarna ik met haar begin te dansen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ben weer blij als Damon met mij danst. 'Oké, als jij dat zegt,' ze ik grijnzend. 'Niet alle meisjes in iedergeval.' ik doe een paar moves die door gaan voor sexy. Oude gewoonte. Voordat ik met Jake was.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Wil je nog wat drinken?' Vraag ik haar grijnzend,
    'En ja, dat is zo.' Zeg ik lachend.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 20:03 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    {Zullen we doorspoelen tot ze weer bij school zijn? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik schud lachend mijn hoofd. 'Nehh, ik hoefniets meer te drinken,' zeg ik. En ik blijf door dansen. 'Zolang ik niet voor je val vallen niet alle meisjes voor je,' zeg ik grijnzend. Ik dans wat dichter naar Damon toe. Onbewust.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.