• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 19:47 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [*Zucht*

    Dan ga ik weer naar een ander RPG :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk haar nog steeds expres niet aan. Mijn stem lijkt buiten gebruik. 'Je wilde niet liegen?' mijn stem klinkt vol ongeloof. 'Je hebt al gelogen, meerdere keren. Steeds als ik je het vroeg. Als ik vroeg waarom je zijn naam zei, waar je was...' Ik wilde het schreeuwen, maar het komt er zachtjes en gebroken uit. Toch hoor je ook een kwade ondertoon. Ik kijk haar aan. Ik zie dat ze huilt, maar het kan me Even niet schelen. 'Ik heb jouw en Sam geholpen! Ik had jullie ook lekker kunnen laten liggen! Maar ik besloot je te vertrouwen en te vergeten dat je zijn naam zei...' ik spring op. De stijve spieren negerend. ik been naar Sam toe. Hij lijkt te slapen. Tijd om wakker geschud te worden. Voordat ik het doorheb geef ik hem met mijn vuist een klap tegen ziij wang. Gelijk Schaam ik me. Waar is Nala, ze had toch niks gezien? Ik bijt mijn kaken op elkaar. De woedde enge weg en maakte plaats voor verdriet. Ik duw de deur open en ren de gang op. Een traan verlaat mijn ooghoek.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Tranen lopen nu over mijn wangen. 'Ian, alsjeblieft!' schreeuw ik dan en ga dan naar Sam toen. 'Gaat het?' vraag ik dan zacht en de tranen lopen nog steeds over mijn wangen en dan kijk ik naar de deur waar Ian net naar buiten is gegaan.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:10 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ik lig gewoon een beetje op mijn bed met mijn ogen dicht. Dan voel ik mijn gezicht opzij klappen. Ik sper mijn ogen open. 'Fack,' zeg ik. Dat doet pijn. Ik zie dat Ian wegloopt. En ineens is Naomi bij me. Ik ga met mijn hand langs zijn wang. 'Ja, het gaat wel,' lieg ik. 'Je hebt het hem verteld,' constateer ik. 'Waar is hij heen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Ja, ik heb het verteld en ik heb geen idee, maar ik ga hem zoeken, het is misschien beter als jij hier blijft.' zeg ik dan zacht en loop naar de deur de kamer uit opzoek naar Ian. 'Ian, alsjeblieft kom, sorry!' roep ik dan door mijn gehuil door, het kon me op dit moment echt niet schelen als er mannen kwamen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik negeerde haar stem die schreeuwde. Tranen liepen nu over mijn wangen. Dit werd me even allemaal te veel. Nog even en ik draaide door. Ik ren door de deuren naar buiten. Frisse lucht, maar het deed me weinig. Normaal zou ik blij zijn, nu was ik alles behalve dat. Ik ren naar de hekken. 'Laat me er verdomme uit!' Frans en Engels gingen dwars door elkaar heen. Ze mochten me vermoorden. Ze mochten alles met me doen. Ik wilde niet meer. Zonder na te denken ren ik het gebouw weer in. Ik smijt alle deuren open. 'Micheal pak me dan! Ik maak je familie helemaal kapot,' riep ik naar binnen toen ik hem zag. Een stuk of 20 man stonden in de kamer. Ze keken me allemaal tegelijk aan. 'Liefde is klote! Die klote Rosalie van je! Waarshijnlijk ligt ze nu in bed met een ander!' Die opmerkingen zinde hem niet. Een paar mannen doken boven op me. Woest deelde ik klappen uit. Het zou mijn straf alleen maar vergroten en daar was ik op uit.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ik spring ook op. Ik loop Naomi voorbij en zeg, 'Ik help met zoeken.' en ik loop verder. 'Ian,' roep ik. En ik loop door. 'Kan ik met je praten?' en ik loop zoekend verder. 'Sla me verrot, maar laat me iets tegen je zeggen!' en ik loop door. Fuck, mijn kaak doet pijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Neeeeee Ian :'( ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik hoor stemmen en ren er naar toe en sta voor een open duur en zie wel zo'n 20 mannen waarvan er een paar boven Ian zitten. 'Ian!' schreeuw ik dan en zie dan meerdere mannen naar mij kijken en op me afkomen en loop wat naar achteren toe terwijl tranen nog steeds over mijn wangen lopen, het zijn er teveel en zie dan ook de man die ik half gewurgd heb gemeen naar me grijnzen en op me afkomen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik hoor Naomi schreeuwen en ren in haar richting. Ik ben bij haar en zie mannen op haar afkomen. Maar erger nog. Ian die beetgehouden wordt.

    En dat os mijn schuld.

    'Verdomme,' schreeuw ik. 'Naomi, pas op.' en dan begin ik op de mannen in te slaan. Zo veel mogelijk zo hard mogelijk zo snel mogelijk. Ik word beetgepakt maar blijf doorvechten. 'Ian, het spijt me,' zeg ik tegen hem. Dit is het moment om het gem te vertellen voordat ik vermoord word of wat fan ook. 'Ik ben een klootzak, maar ik weet biet waarom ik het deed.' ik kijk naar hem en blijf doorvechten. Ze zijn met veel. 'Ze hoort bij jou Ian.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk op als er een paar weglopen. Godsamme waarom komt Naomi nou net nu weer? Het zal me niets verbazen als zenSam ook bij zich heeft. Ik voel een klap tegen mijn slaap. 'He blijf van me af klootzak!' Ik plant mijn elleboog in zijn neus. Dan hoor ik Sam ineens. Ik kijk hem aan met de dodelijkste blik die ik heb. Hij begint iets uit te leggen dat me alleen maar kwader maakt. Een paar lijken zich te amuseren. 'Je weet niet waarom je het deed,' schreeuw ik naar hem,'terwijl ik een man een knietje geef. Ineens stoppen ze met aanvallen, dus richt ik me op Sam. 'Als je zei dat je het deed omdat je van haar houd kan ik het nog wel begrijpen. Dan heb je tenminste misschien een reden. Maar je weet niet waarom?!' Ik kijk hem kwaad aan. Ik had het hier gehad. Opeens voel ik het mes in mijn broekzak. Die Had ik toen gepakt. Ik pak hem. 'Blijf uit mijn buurt.' Ik Houd het mes dreigend voor me. Een paar deinsen niet achteruit,maar vallen aan, dus geef ik ze een snee in hun arm. Schreeuwend druipen ook zij af. Mooi zo. 'Houd alle andere hier buiten.' Ik maakte een gebaar naar Naomi en Sam Voor het eerst kijk ik haar rech aan en dat doet me pijn.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal
    Ik kijk van Sam naar Ian en weer terug en kijk dan weer naar nog een paar mannen die op mij afkomen. Zo laten we wat oude lessen terug brengen. Ik probeerde het gedoe tussen Ian en Mij en Sam even te vergeten en lette nu alleen nog op de mannen en grijns dan kort gemeen en al snel komt er 1 op me af die ik beet pak en tegen de muur aanknal waardoor hij met een klap op de grond valt en kijk dan naar Ian die me nu recht aankijkt en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 23:29 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [heb aangepast mijn stukje]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Aaawhhh... ARME IAN!!!!!!! Nu wil ik een personage om hem te troosten :3]

    Marcell/Man
    Leslies gemopper dringt maar half tot me door. Ze protesteert wel, maar ze kan weinig. Het enige wat zij alleen niet weet is dat ik heel, heel snel zwakker word nu. Baas weet dat ik hier niet tegen kon.. Daarom deed hij het juist. Zwarte vlekken dansen steeds vaker voor mijn ogen en de gangen lijken te bewegen. Na een tijdje weet ik niet eens meer in welke richting ik precies loop en zelfs niet waar de muren zijn - die voel ik alleen af en toe. Leslie is alleen nog wel achter me.. Ik zal haar koste wat het kost naar de slaapzaal brengen, ook al heb ik geen idee meer hoe ik daar precies kom. Ik zal iedereen bewijzen dat ik hier wel kan werken en dat ik recht heb op een klein stukje van mijn vroegere leven.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik kijk naar Ian. Hij dreigt met een mes. 'Ik deed het omdat Naomi me goed laat voelen,' zeg ik dan. Ik zucht en kijk weg. 'Ik denk dat ik van haar houdt. Maar ik wilde het je niet zeggen omdat ik jou niet kapot wil maken.' ik kijk weer naar Ian. 'Maar dat heb ik wel gedaan.' ik loop richting Ian en trap nog een man opzij. 'En ik kan je proberen te vertellen hoeveel spijt ik heb. Maar dat is niet te bevatten.' ik kijk hem nog steeds aan. 'Naomi verdient beter dan ik. Dat heeft ze ook. En dat ben jij.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.