• Paddo schreef:
    Iedereen kent de films/spellen van Resident Evil wel, of heeft er ooit van gehoord. Deze RPG is deels gebaseerd daar op.



    Story
    Umbrella Corporation heeft de wereld verteld dat er geen zombies meer zijn, ieder is verheugt en loopt weer rustig over straat.
    Dit was in het jaar 2021,
    Wat de mens niet wist was dat Umbrella Corporation gewoon rustig door ging met zijn experimenten met het T-virus.
    Enkele jaren later gebeurde het, het T-virus ontsnapte uit een van de meest bevolkte hives en infecteerde zo iedereen die er was.
    Nu, in het jaar 2025, gebeurt het allemaal opnieuw, de wereld raakt langzaam weer overspoelt met zombies.
    Ieder leeft voor zichzelf, of gaat men toch samen werken?

    Surrounding





    Rulez!!!
    ~Iedereen luistert naar elkaar.
    ~Weet je iets niet? Vraag het!
    ~Geen Over Powered characters. (Tenzij T-Virus Agent, dan kan het soms)
    ~Minstens 3 Regels!
    ~Afwezig? Meld het!
    ~Events worden door mij gedaan en aangegeven in rood!
    ~T-Virus agents hebben max 6 wapens!
    ~Commando's hebben max 4 wapens!
    ~Teenagers hebben max 2 wapens!


    Character Slots

    T-Virus Agents

    ~ Lance Hunter
    ~

    Commando's
    Captain ~
    Tech ~
    Heavy ~

    Teenagers
    ~ Evermore Luce Slive
    ~ Kiara Delisha Everdeen
    ~ Yuri Leith Bishop
    ~ Delya Florence Cardenas
    ~

    Character Creation

    Name:
    Class:
    Character
    Personalitie
    Weapon(s)
    Extra

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Ieder verrandert als het om overleven gaat' ik glimlach weer even naar Kiara en kijk de vrouw dan aan.
    'Jullie zitten hier al een paar weken, hoe komt het dat jullie het zolang hebben overleefd?' vraag ik aan de vrouw sie blijkbaar aan de leiding is.
    Ze draait zich om en kijkt mij glimlachend aan waarna ze een deur opent "Umbrella had hier blijkbaar een hive, daar halen we alles vandaan wat we nodig hebben" ze glimlacht weer waarna ze door loopt.
    Ik kijk Kiara even aan en glimlach dan waarna ik de vrouw volg naar de woonkamer waar ik ga zitten op de bank.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Ja ik merk het' zeg ik met een glimlach en ga naast hem op de bank zitten. Opeens voel ik me best moe en ondruk een gaap. 'Hoelang zitten jullie hier al?' Vraag ik en kijk naar de vrouw. 'Ik ben de tijd vergeten' zegt ze met een grijns en geeft ons een glas drinken. Ik neem een slok en kijk dan de ruimte rond. Ik bedenk me dat ik Lance beter het woord kan laten doen voor ik iets verkeerds zeg.


    ~

    Lance Hunter

    Ik wuif een gebaar dat ik geen drinken wil. 'Jullie zitten hier al 5 maanden, dat is een antwoord wat ik zo kan geven. Waar ik mij meer druk om maak is de hive beneden. Tot hoe diep is die afgesloten en weten jullie wel wat er gedaan word?' vraag ik dan aan dr waarna ze mij even raar aan kijkt, ik glimlach even "We hebben de hive tot de wapenkamerknmen bereiken, dat is het enige wat wij nodig hebben" ze glimlacht even waarna ik zucht 'We moeten hier weg Kiara, ze hebben geen enkel benul van wat er daar beneden schuil houdt' ik kijk Kiara even aan waarna ik mijn horloge check, het was geen erge hive maar de expirimenten waren van middel-klasse. Ik kijk Kiara even aan waarna ik de vrouw weee aanstaar die mij raar aankijkt vanwege wat ik zei.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik heb even geen flauw idee waar het overgaat. 'Als jij denkt dan we moeten gaan dan doen we dat' zeg ik en kijk hem even aan. 'Dan wend ik me tot de vrouw. 'Mijn broer weet veel meer van dit hele gebeuren af, dus ik zou hem
    maar geloven' zeg ik en sta dan op. 'We gaan dus terug naar de wagen?' Vraag ik en kijk Lance aan. Ik voel een aantal paar ogen in mijn rug prikken wat me geen fijn gevoel geeft. 'Jullie gaan hier niet zo maar weer weg' klinkt de stem van de vrouw achter me. Ik slik en blijf Lance aankijken.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, blijkbaar werd mijn missie toch gecomplete.
    Ik sta op waarna ik in een split seconden de pistolen uit hun holster haal en de 6 mensen in de kamer door hun hoofd schiet.
    Ik hoor voetstappen deze kant op komen waarna ik op de muren schiet, ik grijns als na een paar seconden alles stil valt.
    De vrouw was de enige die nog leefde, ik herlaad de pistolen door het magazijn wat erin zit eruit te laten vallen en nieuwe erin te stoppen, ik kijk de vrouw even aan waarna ik langs dr loo. In een split secpnde duw in de pistolen terug in hun holster waarna ik een zwaard trek en haar onthoofd 'Nu gaan we de hive bekijken' zeg ik glimlachend terwijl ik het bloed van mij afveeg.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik kijk met grote ogen naar de dode mensen. 'Heb je daar geen problemen mee?' Vraag ik en probeer mijn stem een beetje onder controle te houden. Ik moest gewoon wennen aan het feit dat mijn broer voor Umbrella werkt en hij mij probeert te beschermen. 'Laten we inderdaad maar even gaan kijken wat daar ook is' zeg ik en glimlach een beetje.


    ~

    Lance Hunter

    Ik hoor de angst in dr stem, verwarring vooral. Ik knik alleen waarna ik naar de deur loop "Mission Completed" is te horen vanaf mijn horloge waarna ik de deur open. Ik loop de trap af waarna ik bij de ingang van de hive kom. Ik loop de deur door die open staat waarna ik bij de wapen kamer kom 'Pak wat je nodig hebt kwa ammo, geen extra wapens, dan beweeg je te sloom' ik glimlach even naar dr waarna ik de code bij de volgende deur intik.
    De deur vliegt open waarna een kamer gevuld word met licht, overal staan verschillende cabines. Ik grijns, blijkbaar stond de hive nog aan. Ik loop naar een console waarna ik verschillende codes intype. In de cabines begint het te branden, verschillende wezens branden de dood toe.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik loop snel achter hem aan en kijk met grote ogen rond. Ik pak wat ik mag pakken van Lance en werp dan een blik op de wezens die stuk voor stuk dood gaan. 'Het spijt me van net' zeg ik zacht en knuffel hem even. 'Ik heb altijd geweten dat je nog leefde maar ik wist niet dat je dit deed.' Ik kijk hem even aan en zucht. 'Ik heb je gemist Lance en ik moet gewoon een beetje heel erg wennen aan dit' zeg ik en kijk naar de grond.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even, ik loop daarna door 'Alleen de hive nog uitschakellen' zeg ik glimlachend waarna ik naar de volgende deur loop, ik tik de code in waarna ik door loop, verschillende labs zijn zichtbaar. ik loop rustig door naar een kamer waar een computer staat, ik tik verschillende codes in waarna de enige deur die dicht zit opem gaat.
    Ik loop naar binnen en grijns even, de deur valt dicht waarna verschillende wapens uit de muur komen. Gemaakt om mensen neer te halen, ik blijf rustig staan waarna de helft van mijn lichaam weg geschoten word.
    Ik grijns even waarna mijn lichaam de tijd neemt om weer normaal te worden.
    De deuren gaan opem waarna ik door loop en de hoofdcomputer uitschakel.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Hoe weet je al die codes en dingen?' vraag ik en laat mijn vingers langs de bureaus gaan. Ik ga achter een van de computers zitten en druk op wat toetsen waarna er allemaal informatie verschijnt. 'Lance kijk dit' roep ik en scroll langs de lijst met mensen die nog geen zombies zijn. 'Wat gaan ze hier mee doen en hoe weten ze dit?' Vraag ik en kijk hem aan.


    ~

    Lance Hunter

    Ik glimlach even 'Ik weet ze gewoon' zeg ik waarna ik naar dr toe loop.
    Ik kijk op de schermen waarna ik mijn hoofd even schud 'Ze zijn hier weg gegaan voordat het allemaal begon' ik tik wat dingen in waarna ik een kabeltje vanaf mijn horloge in de computer duw, ik tik weer wat dingen in waarna de hele hardeschijf gewist word van de computer.
    Ik glimlach even 'We kunnen nu beter gaan, voordat er weer een verrassing komt' ik glimlach waarna ik naar de uitgang loop.
    Ik stap de deur uit en observeer de horizon, ik grijns even waarna ik naar de auto loop en erin stap. Ik draai de sleutel om.

    Kiara Delisha Everdeen

    Ik glimlach even naar hem en sta dan weer op. Ikwerp nog een korte laatste blik naar binnen
    voor ik achter Lance aan naar de autoren en snel instap. Op het moment dat mijn deur dicht slaat ontploft het gebouw waar wij zojuist nog binnen waren. 'Jemig' zeg ik geschrokken en kijk naar Lance. 'Willen ze je dood hebben ofzo?'


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even waarna mijn ogen over het geexplodeerde gebouw gaat 'Hives blazen niet zomaar op tenzij er een code van binnen uit ingetypte word' ik glimlach weer even waarna ik Kiara aankijk 'Die explosie was door het verwijderen van de hardeschijf' ik glimlach weer waarna ik begin te rijden.
    Ik geef plank gas waarna ik na een uur rijden een dorpje in de verte zie, ik stop even waarna ik de scope van mijn barret pak en naar het dorp kijk door de scope heen.
    'Het dorp is rustig... Niks of niemand loopt over straat' ik doe de scope weer op de barret waarna ik een berg zie. Ik rij rustig de auto achter de berg waarna ik uitstap.
    Ik pak de wapens van de achterbank waarna ik langzaam de berg op loop en ga liggen, ik zet mijn barret klaar waarna ik rustig het dorpje door kijk.

    Kiara Delisha Everdeen

    'Heel veel van wat je me nu verteld wist ik nog niet' zeg ik blozend en kijk naar hem. Lance rijd weer weg en na een hele tijd komt er een dorpje inzicht. 'Laten we hopen dat het er veilig is en ik eindelijk een heerlijke douche kan nemen.' Lance zet de auto achter een berg en gaat dan met zijn barret liggen en kijkt rond. Ik pak mijn wapens ook en de rugzak en ga er bij zitten terwijl ik wat drinken en eten naar binnen werk.


    ~

    Lance Hunter

    Ik grijns even, er waren geen overlevenden zover ik kon zien.
    Ik kijk nog even het dorpje door waarna ik oosta en de barret op mijn rug gooi 'We gaan lopend er heen' ik kijk dr evenaanwaarna ik begin te lopen naar het dorp waarna ik de huizen observeer.
    Ik looo rustig door waarna ik mijn oplettendheid aan de kant gooi en gewoon als een normaal mens door het dorpje begin te lopen.