• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik glimlach. "Maar , hetzelfde wat ik tegen Niall zei. Ik wil ze terug als ik wegga.", waarschuw ik hem. "Maar, wat vind jij van je ouders?", vraag ik. Eigenlijk een pijnlijke onderwerp , maar hij is mijn vriendje. Hij mag het wel weten.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    'Wat bedoel je?' Ik kijk haar niet begrijpend aan.


    Do what people say you can't.

    [ik ga eten}


    Do what people say you can't.

    [Yeah, New Moon aan het kijken!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    "Ik heb praktisch geen ouders meer. Mijn vader is overleden toen ik 13 was , toen moest ik zijn werk overnemen omdat ik zijn enigste kind was. Je weet wel wat voor werk ik bedoel , denk ik. En mijn moeder is een jaar na zijn overlijden alcoholiste geworden. Ik hield zielsveel van ze. En mijn moeder laat me dan in de steek! Ik moest op mezelf gaan wonen op mijn 14e , ik kocht een appartementje in London door mijn vaders erfenis." Tranen wellen op. Zo , dat is eruit. "Nu blij?! Je weet nu alles over me. Geen geheimen meer. No bullshit man"


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Ik heb die online gezien , heb een goeie website gevonden voor gratis en geen account ^^)p


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Welke site???

    Trouwens mag ik ook een reactie van Zayn (A)?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik heb ze op dvd, gedownload en wel. Met dank aan mijn moeder _O_]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 18:56 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Oepsie , ja alluc.org , maar dan moet je wel eentje hebben die al zo'n venstertje voor de video heeft. soms loopt ie vast omdat hij nog moet laden xd)

    Zayn Malik
    Ik open mijn ogen ik zie gelijk Summer. "Hoofdpijn?", vraag ik. Ze knikt. Ik sta even op en grijp dan gelijk naar mijn hoofd. "Ugh , had ik zoveel gedronken?", mompel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [ Bedankt en zal zo eventjes kijken (: ]

    Summer Melody Night

    'Ik zou het eigenlijk niet weten, maar iets zegt me van wel' mompel ik en laat me weer achterover in het zand vallen. 'Maar moet ook wel toegeven dat het het waard is'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {ben er weer}
    Liam Payne
    Ik sla een arm om haar heen. 'Ik ken nog iemand die dat heeft mee gemaakt dus ik begrijp wat je voelt!' Nee, die kende ik niet. Maar wat moest ik anders zeggen. 'Je hoeft je erg echt niet voor te schamen.'


    Do what people say you can't.

    Harry Styles

    'April gaat het wel? Je hebt gelijk, het zijn allemaal bitches. Directionaters.' Ik ging naast haar op het bed zitten en sloeg een arm om haar heen. Dat leek me het beste. 'Het is natuurlijk heel moeilijk maar probeer je er niks van aan te trekken. Ze weten niet eens waar ze het over hebben. Ik wil niet dat dit onze vriendschap verpest terwijl het pas dagen duurt. En nou.. wat ze zeggen over dat "vriendje, vriendinnetje" gebeuren, ik vind je leuk April.' Het was dus echt moeilijker om te zeggen als het leek. 'Ik vind je vriendje, vriendinnetje leuk maar als jij dat niet wil, en het is uberhaupt heel vroeg vanwege dat twee dagen gebeuren maar ook als jij het niet wil vanwege de haat, begrijp ik dat echt en ik wil niet dat we dan geen vrienden meer zijn oke? Hou dat in je hoofd! Ik vind je echt leuk maar je bent nu al een hele bijzondere vriendin voor me, dat wil ik niet kwijt. Jij en je familie zijn de enigen die mij aardig ontvangen hebben sinds ik hier ben.' Het was waar, ik zag het echt zo.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    [reactie komt er aan :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    April Josephs
    'Ik... Ehm - Echt?' zei ik. Hij knikte, en mijn hart sloeg een slag over. Ik werd rood. 'Waarom zou jij mij leuk vinden?' vroeg ik zacht. Ik voelde me onzeker, verward en verbaasd. Ik keek op en keek in zijn heldere groene ogen. Ze waren mooi. Sprekend, vrolijk, met een nieuwsgierige trek erin. 'Ik vind jou ook leuk, denk ik...' zei ik aarzelend. Ik kwam langzaam dichterbij met mijn hoofd, en hield hem schuin. Ik sloot mijn ogen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [ik m0et weer gaan doeiii}


    Do what people say you can't.