• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    We beginnen om 3 uur :)
    onze lieve personages zitten in de wachtruimte voor de gate.
    mag ik als eerste posten? (flower)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    jaaa jij moet als eerst posten
    {dit dingetje/berichtje/postje of hoe je het wilt noemen in voor mijn topics}

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:41 ]


    Do what people say you can't.

    Ann

    Ik zat naast Eleonora, ik prikte in haar buik. gewoon omdat het kon, en ik vond het leuk.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora

    Ann prikte in mijn buik. 'Ann! Stop, ik kan daar niet tegen!' zeg ik lachend. Ik begon haar terug te prikken.


    Do what people say you can't.

    Ann
    snel weerde ik Eleonora's pogingen om me te prikken af. als ze niet geprikt wilde worden in haar buik, dan prikte ik haar toch in haar zij...


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora
    'Nou Ann!!' gilde ik lachend. Een paar mensen keken raar me aan. 'Please stop!' smeekte ik.


    Do what people say you can't.

    Ann

    'omdat je het zo lief vraagt' zei ik. 'hallo mensjes die naar ons kijken, ik ben Ann, hoe gaat het met jullie?' vroeg ik uitdagend naar de mensen die raar naar ons keken


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora
    Ze hield op. En zei wat tegen de mensen die naar ons keken. Ik grinnikte. 'Ja hoor Ann, zet ons maar weer voor gek.'


    Do what people say you can't.

    Jayani Jefferson
    Ik had mijn paspoort in mijn hand en zat op de plastic stoeltjes in de vertrekhal. Mijn rugzak stond op het stoeltje naast me en ik luisterde naar mijn ipod. Ik keek even op toen een meisje de aandacht trok. Veel mensen keken naar haar. Ik stopte mijn paspoort in mijn broekzak en stond op om te kijken of ik het vliegtuig al in kon.


    yeehh

    Ann

    'oke, is goed' riep ik vrolijk. 'Damens en heren, jongens en meisjes, ik presenteer u... Eleonora en ik! ik wil graag weten hoe jullie heten!' er kwam een klein jongetje naar me toe die zei 'ik heet Tom, en jij?' ik hurkte voor hem neer 'ik ben Ann'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora
    Van grinniken ging ik over naar lachen. Ik stond op. Er was een jongetje naar Ann toe gelopen. Hij heette Tom volgens mij. 'Wie gaat er allemaal naar Chili?!' riep ik vrolijk. Ann had mij toch ook al een beetje voor schut gezet dus het maakte nu niet meer uit. Er staken een paar handen in de lucht. 'Yeej er gaan mensen naar Chili!'


    Do what people say you can't.

    Jayani Jefferson
    Oh god, ze gingen ook naar Chili. Dat betekende dat we in hetzelfde vliegtuig zaten. Niet dat ik iets tegen hen had, maar een heel klein beetje rust stelde ik op prijs. Ik keek door het raam en zag dat het vliegtuig voor de laatste keer werd gecontroleerd op mankementen.


    yeehh

    Ann

    'de passagiers van de vlucht 2 naar Chili worden verzocht aan boort te gaan van het vliegtuig.
    the passengers of the flight 2 to Chile are invited to drill to the aircraft.
    los pasajeros del vuelo 2 de Chile están invitados a profundizar en la aeronave.'

    we liepen naar een poort waar 2 stewardessen klaar stonden om ons te begeleiden.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora
    Ik liep achter Ann aan. Achter mij zag ik nog een paar mensen naar het vliegtuig. 'Weet jij eigenlijk welke rij en stoel we zitten?' vroeg ik.


    Do what people say you can't.

    Ann

    'je ticket zal al je vragen beandwoorden!' zei ik miserieus. ik zag 5 mannen die er niet zo aardig uitzagen. ik rilde. ik tikte op Eleonora's schouder en wees onopvallend naar de mannen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.