• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [N'aww, Jayani nog helemaal alleen x3]

    Jayani Jefferson
    We zaten al een poosje in de lucht toen ik het tafeltje van de stoel voor me naar buiten klapte en mijn laptop tevoorschijn toverde. Ik zette hem aan en zag het welbekende windows-logo. Het gaf me een huiselijk gevoel. Je zou kunnen zeggen dat ik alles op mijn laptop had staan. Ik was overal thuis zolang ik hem bij me had. Ik opende een wordbestand en begon te typen.


    yeehh

    Thomas Henglinston
    Het gesuis was gestopt,ik keek even rond.Mijn gebeur was al ergens toe gelopen.Ik keek even of ik haar zag,ze zat bij nig 2 andere meisjes,ze waren vast vrienden.Ik haalde mijn notaboekje weer uit en dacht na.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CottonCloud schreef:
    [N'aww, Jayani nog helemaal alleen x3]

    Jayani Jefferson
    We zaten al een poosje in de lucht toen ik het tafeltje van de stoel voor me naar buiten klapte en mijn laptop tevoorschijn toverde. Ik zette hem aan en zag het welbekende windows-logo. Het gaf me een huiselijk gevoel. Je zou kunnen zeggen dat ik alles op mijn laptop had staan. Ik was overal thuis zolang ik hem bij me had. Ik opende een wordbestand en begon te typen.
    Ik heb Alex nog haha xD

    Alex Conner
    Het meisje naast me pakt haar laptop en zet die aan. Als der laptop is opgestart begint ze ijverig te typen. Ik pak mijn ipad en stop mijn oortjes erin en speel wat muziek af. Ondertussen speel ik een spelletje.

    Eleonora
    'Dankje.' Ik knik naar haar. Ik kijk rond door het vliegtuig. Er zitten nog meer mensen in, maar ook weer niet zoveel. Opeens moet ik heel nodig naar het toilet. Ik stond op en liep naar voren waar het toilet zat. Normaal vind ik het best goor om in zo'n openbare wc te zitten, maar wat moet dat moet. Niet veel later liep ik terug naar mijn plek.


    {jaaa ik ga zo een stukje van Jason doen op het eiland =)}

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:43 ]


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    Eleonora staat op en gaat naar de wc. "We hebben nog een lange vlucht" en ik zucht. "Ik ga weer even terug naar mijn plek, totzo" zeg ik en ik glimlach en loop terug naar mijn stoel. De jongen die naast me zit heeft weer een notaboekje voor zich en hij schrijft erin. Ik ga weer zitten en pak mijn oortjes.

    Jason Samuel Green
    Ik loop uit mijn hut. 'Eerst maar wat te eten zoeken.' zeg ik tegen mezelf. Ik pak mijn kapmes en ga op zoek naar eten. Ergens vond ik mijn speciale bananenboom. Er stonden hier bijna geen bomen maar deze had ik zelf geplant. Ik kap er een tros uit en laat ze naar beneden vallen. Ik raap ze op en loop naar het strand aan de zuidelijke kant van het eiland. Ik begin de bananen te eten.


    Do what people say you can't.

    (sterker nog, de bevolking is uitgestorven omdat er geen bomen meer stonden.
    Kennen jullie de geschiedenis van paaseiland een beetje goed?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    Het meisje kwam weer naast me zitten.Vanuit mijn ooghoeken keek ik ernaar,ze zagen er wat jonger uit.Ik focuste me weer op mijn notablokje.Mijn potlood scheurde tegen het papier aan.'Het word een lange dag in het vliegtuig,ik zal mezelf wat amuseren met mijn gsm en mischien mijn gebeur.Ookal ben ik niet echt goed met woorden,ik schrijf het liever,maarjah...'Schreef ik op.En bergde mijn notaboekje weg waarna ik mijn gsm uithaalde en aanlegde

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 14:06 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    CatEyes schreef:
    (sterker nog, de bevolking is uitgestorven omdat er geen bomen meer stonden.
    Kennen jullie de geschiedenis van paaseiland een beetje goed?)


    {dan is Jason een wonderkind, hij kan daar overleven XD}


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    Hij legt het notaboekje weer weg en pakt zijn gsm. Ik stop de oortjes in de armleuning van de stoel en kijk door de films die ze hebben. Ik kies er een uit en stop beide oortjes in mijn oor en ga kijken. Zo dood ik de tijd wel een beetje.

    (OOC: Ik heb net een rol ingevuld in het rollentopic, en vroeg mij af of ik nog mee kon doen met deze RPG? (: )


    Trust me. I'm the doctor

    CatEyes schreef:
    (sterker nog, de bevolking is uitgestorven omdat er geen bomen meer stonden.
    Kennen jullie de geschiedenis van paaseiland een beetje goed?)


    (ik heb net op wiki pedia gekeken :X en ze zeggen dat zelfs de vogels daar zijn uitgestorven en dat het volk elkaar dan maar op at hmmm lekker zeg )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nyan schreef:
    (...)

    (ik heb net op wiki pedia gekeken :X en ze zeggen dat zelfs de vogels daar zijn uitgestorven en dat het volk elkaar dan maar op at hmmm lekker zeg )


    {wahahah ik ook =)}


    Do what people say you can't.

    (en dat allemaal doir colonisten...
    Gehe)

    (en natuurlijk mag je mee doen :'D)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Avengers schreef:
    (OOC: Ik heb net een rol ingevuld in het rollentopic, en vroeg mij af of ik nog mee kon doen met deze RPG? (: )


    (of course!)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.