• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora
    Toen de gordels los mochten besloot ik eerst om mijn tas te pakken, want die mocht ik net niet bij mij houden. Ik stond op en liep naar het gangpad. Snel deed ik de klep open, pakte mijn tas, deed de klep dicht en ging weer zitten. Ik grabbelde wat in mijn tas en viste mijn BlackBerry er uit. Kijkend of ik nog een ping of sms had. Nee. Ik stopte hem vlug weer in mijn tas en legde die onder de stoel voor mij. Ik keek weer naar Ann, 'Is er iets?'


    Do what people say you can't.

    Ann

    ' ik heb nog nooit gevlogen' legde ik uit. Ik was best jaloers op Eleonora's Blackberry. Nouja, een BB post toch niet bij mij. ik had nu een nokia. ' weetje nog dat kadootje dat ik pas in het vliegtuig mocht open maken?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    na een tijd begonnen mijn oren te suizen en deden ze pijn.Ik wist dat het normaal was,maar toch deed ik mijn handen op mijn oren tot het voorbij was.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexa Esmee Bailey - vriendengroep
    Voordat we opstijgen doe ik kauwgom in mijn monnd en blijf kauwen en slikken tot we in de lucht zijn. Na 10 minuten mogen de gordels los en ik sta op. Verderop zie ik Ann en Eleonora zitten en ik loop naar ze toe "Heej"

    Ann

    'Heey Alexa' zeg ik. 'weet je nog over dat pakje dat ik had gekregen van mijn ouders, dat ik pas als ik weg van huis was mocht open maken?' ik houd het pakje omhoog 'we zijn weg van huis dus.....' en ik begin het pakje open te scheuren.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ann

    met grote ogen kijk ik wat in het pakje zit. 'een fluffing Galaxy Y!'

    [ik heb ook en Y, dus ik weet hoe ie werkt, vandaar dat ik die koos.
    en ze scheld met fluf enzo inplaats van fuck. just like me :'D]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {sorry was eten, maar ben er nu weer =)}

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:10 ]


    Do what people say you can't.

    ALexa Esmee Bailey
    "ja! maak open" zeg ik dan en ze maakt het pakje open. Er zit een Galaxy Y in "Nice!!" en ik lach. "Nu kan je tenminste met ons whatsappen" en ik lach.

    Eleonora
    Ik had een tijdje uit het raam staan kijken en had daarom niet door dat Alexa er ook al stond. 'hey Alexa!' Ik keek naar Ann. Ohja ze ging dat pakje open maken. Er zat een Galaxy Y in. Ik hoorde alleen nog Alexa lachen: 'Nu kan je tenminste met ons whatsappen.' Ik voeg me tussen het gesprek, 'Maar ik niet, ik heb alleen ping' zeg ik met een zielig gezicht.


    Do what people say you can't.

    Ann

    'er zit ook nog een briefje bij' zeg ik.
    Lieve Ann,
    dit mooie mobieltje is voor jou. Je krijgt hem voor je verjaardag, en nu heb je meer mogelijk heden. Hij is al helemaal klaar, dus je kan het al meteen gebruiken. Veel plezier ermee! :)
    Je lievhebbende ouders en natuurlijk je broers en zussen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Alexa Esmee Bailey
    "Je kan toch whatsapp op je bb zetten?" zeg ik dan tegen Eleonora. Het was gewoon een app die kon downloaden.

    Eleonora
    'ja i know' antwoord ik, 'Maar zelf ben ik al niet echt handig met die dingen downloaden en mijn ouders ook niet en mijn broertje al helemaal niet want die is 3.'

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 13:21 ]


    Do what people say you can't.

    Ann

    'ik ben echt blij dat ik verlost ben van mijn duiveltjes' zei ik zuchtend 'een tweeling van 4, ik zeg het je, dat is niet te doen....'

    [ik ga eten]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {waaahh mijn bed kraakt en piept eng!!}
    Eleonora
    'Ja omg ik zou het echt totaal niet volhouden.' Soms was ik echt blij dat ik een broertje had. Maar soms leek het mij ook wel eens fijn om een zusje te hebben van 10 ofzo. Ik kijk voor even naar buiten, nog steeds alleen maar wolken. Wat best logisch was want we zitten in de lucht.


    Do what people say you can't.

    Alexa Esmee Bailey
    Ik lach. "Ik zet die app er wel op als we geland zijn en internet hebben" en ik lach. Ik had geen broertjes of zusjes dus ik wist het niet. "Ik vind het gewoon leuk dat we met z'n alle op vakantie gaan."