• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Jayani Jefferson
    Ik stap aan boord en plof in mijn stoel naast het raam. Mijn iPod staat nog steeds aan en ik leg mijn hoofd op mijn hand terwijl ik naar buiten kijk. Ik kon onderweg op mijn laptop nog wat onderzoek naar Chili doen. Ik kon niet wachten om mijn carrière van start te laten gaan al was ik nog maar twintig.


    yeehh

    Eleonora
    'Ohja slimme ik' glimlachte ik. Ik voelde een tikje op mijn schouder en zag dat ze naar 5 mannen wees. 'Niet wijzen joh' fluisterde ik. 'Wat zouden die van plan zijn? Vliegtuig kapot maken?' Dat laatste grapte ik. Ik gaf toe, ze waren best eng.


    Do what people say you can't.

    {i'm alone :(}


    Do what people say you can't.

    Eleonora
    Ik ging zitten op mijn stoel. Voordat ik het vliegtuig in stapte checkte ik nog snel mijn ticket, zodat ik niet de verkeerde stoel zou zitten. Het was iets van rij 9 stoel A. Vlak naast een raampje. Ik deed mijn gordel vast en keek wat uit het raam. In een ooghoek zag ik 5 mannen staan, de mannen van daarstraks! Mijn ogen werden groot. Wat stonden ze daar te doen in godsnaam? Nee Eleo, misschien werkte ze hier wel.


    Do what people say you can't.

    Thomas Henglinston
    Ik stapte aan boord en zocht mijn zitplaats,algauw had ik die gevonden en zat ik neer,Chili here I come!dacht ik in mezelf en haalde mijn kleine note blok uit en een potloot.'Dag 1,Vertrek naar Chili.Ik kan niet wachten tot ik er ben...'Schreef ik al en beet even op het uiteinde van mijn potlood.En keek even rond.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 17:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (het vliegtuig word gekaapt als ze bijna boven zuid amerika vliegen, dus nu nog niet)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    [halloo =) iemand waarnaast ik alex of alexa kan dumpen in het vliegtuig?? =)]

    (Thomas zit alleen,je kunt haar daar dumpen :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [oke =)]

    Alexa Esmee Bailey
    Ik loop het vliegtuig in met mijn ticket en zoek mijn stoel. Zodra ik bij het juiste pad ben pak ik mijn ipod uit mijn tas en zet mijn tas in de daarvoor bestemde vakken. Ik ga zitten naast een nog vrij jong uitziende jongen en zeg even vriendelijk gedag "heej" zeg ik met een glimlach en ik ga zitten.

    Thomas Henglinston
    Ik haalde het potlood uit mijn mond toen een meisje naast mij kwam zitten."heej"zei ze met een glimlachje ."Hoi."zei ik vriendelijk terug en keek uit het raam,ik was niet echt goed met meisjes om mee te praten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alexa Esmee Bailey
    "hoi" zegt hij terug en daarna kijkt hij uit het raam. Ik glimlach even en stop een oortje van mijn ipod in mijn oor. Ik zet hem aan en luister even muziek.

    Ann

    Eleonora zat naast me. We hoorde dat we onze gordels vast moesten maken, deden we dat. Ik had nog nooit gevlogen, dus het was wel spannend. Het vliegtuig begon te rijden..ik zicht verwoed in mijn tas en uit eindelijk vond ik ze. 'kauwgompje?' Ik nam er zelf ook een. Toen het vliegtuig op de juiste baan stond, ennnnnn dus ging stijgen, werd ik bang.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 9:40 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    {goodmorning}


    Do what people say you can't.

    Eleonora
    'Ja dankje.' Ik pakte het kauwgompje aan en deed dat in mijn mond. Naast mij zag ik Ann een beetje bang worden. 'Ann, echt het is echt niet echt eng.' stelde ik haar gerust hopend dat het een beetje werkte. Het vliegtuig begon al sneller te taxiën. Niet veel later steeg hij op.


    Do what people say you can't.

    Ann

    Omdat ik vergat te kauwen kreeg ik pijn aan mijn oren. Snel kauwde ik verder.
    Toen we zo'n 10 minuten op de goede hoogte vlogen mochten we onze gorgels los maken. ' oke, wer moeten nog een dag lang vliegen.... Bleeeh'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.