• De titel moet zijn We're stuck on Easter Island

    Een vriendengroep gaat op vakantie naar Chili, maar onderweg word hun vliegtuig gekaapt. Iedereen moet uit het vliegtui springen, anders worden ze neergeschoten. De mensen stranden op Paaseiland, waar te weinig eten niet het enige is waar ze zich zorgen over moeten maken. Want er dwalen geesten rond, en de beroemde beelden zijn niet altijd zo normaal.....


    -Schrijf niet teveel voor een ander, tenzij je daar toestemming voor hebt.
    -schrijf met lees en ademhalings tekens.
    -als ik niet aanwezig ben op deze rpg moet tegene met de laatste post het nieuwe topic openen.
    -geen ruzie maken off-topic.
    - als je iets zegt wat niet bij de rpg hoort, doe dat dan tussen haakjes ()[]{}
    -Je mag fantasie gaven hebben, zoals geesten zien of aura's.


    als je een nog rol wilt maken, klik dan hier

    Rollen:

    Meisjes
    -Alexa Esmee Bailey~vriendengroep-Mismi
    -Keniya Jazmyn Yuo~vriendengroep-PainEnds
    -Ann Maho~vriendengroep-CatEyes
    -Eleonora Deborah Fay Cole~Vrienden groep- JustMx1D
    -Yayani Jefferson~tourist-General
    -Kate Skye Woods~vriendengroep-HurtedHeart
    -Rachel Pennyworth~Stewardes-Avengers
    -April Justice~woont op het nabij gelegen Pinkstereiland-RememberYoux



    Jongens
    -Alex Connor~tourist-Mismi
    -Thomas Henglinston~tourist-Nyan
    -Gereserveerd door Pineaples
    -Jason Samuel Green~woont al op het eiland- JustMx1D

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 8:20 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (ik zet je er zometeen bij)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Thomas Henglinston
    Toen mijn gsm aanstond,zette ik hem op vliegstan en stak mijn oortjes in en zette mijn muziek op.Niet veel later kreeg ik een berichtje van mijn zus,dat ze me miste.Ik glimlachte even,maar reacheerde er niet op.Ik zocht dan achter spelletjes en begon dan angry birds te spelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Rachel Pennyworth

    "Vertel mij wat" antwoord ik op Nicole, samen zaten we voorin het vliegtuig het eten klaar te maken voor de passagiers. Met een kleine glimlach op mijn gezicht knikte ik naar het meisje dat net de toiletten uitliep, welke genie heeft bedacht dat de toiletten voorin het vliegtuig zitten naast het hokje van de stewardessen. Om het halfuur komt er bij elke vlucht wel iemand langslopen en het is verschrikkelijk. "Rachel", op het moment dat ik mijn naam hoor kijk ik op naar Nicole "Ik neem ronde twee, jij mag beginnen met ronde een vandaag", meteen knik ik. Als ik de eerste ronde neem hoef ik het komende halfuur geen eten meer rond te brengen en kan ik even niks doen. "Natuurlijk" antwoord ik met een glimlach en begin de kar te duwen, met mijn rechterhand duw ik de kar en met de linkerkant duw ik het gordijn weg dat deze ruimte met de passagiers cabine scheidt. Meteen wordt mijn lach op mijn gezicht vier keer zo groot en wendt ik me tot de eerste rij met stoelen "Wilt u wat te eten?"


    Trust me. I'm the doctor

    Eleonora Deborah Fay Cole
    Ik grabbel in mijn tas en vis mijn BB er weer uit. Ik zet hem snel op vliegtuigstand want dat was ik per ongeluk vergeten. 'Weet jij nu eigenlijk waar we boven vliegen? Ik bedoel dus welk land.' vraag ik aan Ann. Die is druk bezig met haar nieuwe mobiel. Er kwam één van de stewardessen binnen in het passagiersstuk met eten en drinken. 'Ann?' ik klop op haar schouder, 'Hoorde je wat ik vroeg?'


    Do what people say you can't.

    Ann

    'eh' ik zette mijn mobiel op vliegtuig stand, omdat we in een vliegtuig zaten. ' de oceaan, we zijn nog maar net weg eigenlijk. we moeten nog heel lang'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rachel Pennyworth

    met een glimlach pak ik een zak chips en een flesje cola uit de kar, "Een cola en een zak chips" mompel ik terwijl ik het aan de passagier geef. Ik knik naar haar als ze het heeft aangenomen "Als u nog iets anders wenst dan hoor ik dat graag van u". Snel loop ik verder in de hoop dat ze niet nog iets vraagt, "Wilt u wat te eten of te drinken?" met een klein lachje kijk ik naar de vrouw die net ook bij de wc liep. Hopelijk heeft iemand hier haar handen gewassen.


    Trust me. I'm the doctor

    Thomas Henglinston
    "Wilt u wat te eten of te drinken?" hoor ik en kijk op naar de stewardes."Zou ik een flesje water mogen?"vroeg ik haar dan,ik kreeg dorst hier.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Eleonora Deborah Fay Cole
    'Oke' knik ik. Ik bedenk me nu pas dat ik Keniya en Kate nog niet heb gezien. Ik schud mijn hoofd als ik de stewardess lang komt lopen. 'Nee, bedankt.'

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 16:48 ]


    Do what people say you can't.

    Ann

    ' een ijsthee graag.' Zei ik toen een stewardess langs liep met het etens karretje. ' en heeft u Smekkies in alle smaken?'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rachel Pennyworth

    Op het moment dat ik de vraag heb gesteld krijg ik meteen antwoord van alle kanten, ik grinnik even en pak als eerste het flesje water. "Alstublieft meneer" antwoord ik netjes. Daarna keer ik me tot de vrouw "Een ijsthee komt eraan" natuurlijk staat de blikjes ijsthee helemaal onderaan. Met moeite pak ik het blikje zonder op de grond te vallen, de paden tussen de stoelen waren net breed genoeg voor de karren. En net te smal om ze met gemak te gebruiken. Ik grinnik nogmaals en geef het blikje ijsthee aan de vrouw, "We hebben geen smekkies in alle smaken" mompel ik er daarna achteraan. Wie vraagt er nou voor Smekkies in alle smaken, dit gaat Nicole geweldig vinden. "We hebben wel verschillende smaken chips, nootjes, m&m's en chocolade repen" om te laten zien wat ik bedoelde pak ik van elk soort snoepgoed een zakje om te laten zien.


    Trust me. I'm the doctor

    Ann

    'chocolade en paprika chips graag' ik kreeg het en toen ze weg liep fluisterde tegen Eleonora 'geen smekkies in alle smaken... Tsssss dreuzels...'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eleonora Deborah Fay Cole
    Ann had weer eens zin in smekkies. Ik grinnikte en keek weer uit het raam. Er was een klein stukje zonder wolken, je kon een stukje oceaan beneden nog zien en wat groen.


    Do what people say you can't.

    Ann

    'Ik denk dat we er bijna zijn' zei ik.

    (we was gewoon een mega tijd sprong)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rachel Pennyworth

    "Chocolade en paprika chips graag" ik knikte en gaf haar haar snoepgoed, ik knikte nog even naar haar en liep daarna weer verder om de kar achterin het vliegtuig neer te zetten. Achterin hielden we de avondmaaltijden, en bij de volgende ronde zou dit worden rondgebracht. Ik duwde het gordijn open en duwde de kar erin, snel draaide ik me weer om en liep terug naar de voorkant van het vliegtuig om weer naast Nicole te gaan zitten. Vluchtig keek ik naar iedereen in het vliegtuig, toen mijn oog viel op een man die nogal zenuwachtig in zijn stoel zat. Waarschijnlijk vliegangst, arme man. Ik schudde mijn hoofd en liep weer naar voren "Nicole je gaat niet geloven wat iemand me net vroeg"..


    Trust me. I'm the doctor

    (zal ik de kaping doen?)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.