• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik luister naar zijn woorden. Ze zijn allemaal zo oprecht dat ik niet weet hoe het kan dat Ashley me liet twijfelen. Door zijn lieve eerlijke woorden glijdt er een enkele traan over mijn wang, maar ik glimlach wel. 'Ik weet een manier om je te laten stoppen,' zeg ik dan. En ik druk mijn lippen op die van hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach flauwtjes tegen haar lippen aan en kus haar teder terug voor ik mijn lippen weer van de hare haal en de traan wegveeg. 'Ik verlaat je niet, Les. Nooit.' fluister ik zachtjes 'Alles wast die bitch zegt en doet is om ons uit elkaar te halen. Ze weet dat ik niet naar haar terug kom en daarom wil ze dat je me dumpt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik glimlach kleintjes naar hem, 'Dat weet ik,' antwoord ik zacht. 'ik zou je nooit dumpen. Tenzij ik zie dat ik je ongelukkig maak.' ik leg mijn voorhoofd tegen die van hem en kijk hem aan. Ik ben er maar niet over begonnen dat wanneer hij demon is en ik mens een baby krijgen dodelijk voor mij kan zijn. Als ik zelf demon ben, ook, dan kan je wel makkelijk een baby krijgen. Maar als demon/mens niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kus haar weer zachtjes en til haar dan op. 'Laten we terug naar onze kamer gaan, voor Matthew of zo komt.' glimlach ik 'En Les, jij kan me niet ongelukkig maken daar dient deze school voor.' grap ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik sla mijn armen rond zijn nek. En ik glimlach om zijn grapje. Dus Jake en ik blijven voor altijd bij elkaar en zoals Damon zegt, And they lived happily ever after. En dan ga ik dood en pleegt Jake zelfmoord om bij me te kunnen zijn. En ondertussen hebben we ook nog Ashley die Jake terug probeert te krijgen door mij te breken zodat ik Jake dump. En we zullen kindloos blijven omdat ik anders waarschijnlijk doodga wanneer het kindje eenmaal komt.. Ik ben in gedachten verzonken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Misschien moeten we even kijken hoe het met Alexi gaat nadat ze bevallen is. We zitten nu in het zelfde schuitje als hen.' glimlach ik en breng haar naar mijn kamer. Ik zet haar op mijn bed en ga naast haar zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake's stem brengt me weer naar realiteit en het dringt maar vaag tot me door wat hij zei dus maak ik maar een instemmend geluidje omdat ik niet weet wat hij precies zei. Hij heeft me neergezet op zijn bed en is naast me komen zitten. Ik kijk naar hem en sla dan mijn blik neer. Waarom kan ik niet iets voor één keer makkelijk gaan in mijn leven. Al is het maar een keer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht 'Les waar denk je aan.' en ik laat haar tegen me aan leunen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk op en glimlach dan naar hem. Ik leun tegen hem aan. 'Niets bijzonders, eigenlijk gewoon of ik wel bij ben met het huiswerk. En anders moet ik dat snel maken in de les.' en ik glimlach nog steeds. Mijn kaak doet nog steeds pijn en ik ben blij dat Jake niet opgemerkt schijnt te hebben dat de pleister weg is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Als het dat maar is.' glimlach ik zachtjes. Plots valt mijn blik op haar kaak. 'Les, waarom heb je je plakker afgetrokken?' zeg ik afkeurend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Waarom merkt hij dat soort dingen nou altijd op? 'Ik...' begin ik. Hoe kan ik het beste liegen... 'is hij eraf? Dat kan niet?' ik ga gewoon doen alsof ik hem verloren ben. 'Ik had hem eerst wel nog..'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Les, je bent echt een verschrikkelijk slechte leugenaar.' grinnik ik 'En ik plak er nu een andere op.' en ik sta op en loop naar de badkamer voor een kompres.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zodra Jake de badkamer in gaat sluip ik weg richting de deur. Ik doe hem heel zachtjes open maar toch piept hij. Niet heel hard, maar Jake lijkt alles te horen. En Jake, je gelooft wel vaker een leugen van me... Of je wilt die geloven..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ren terug als ik de deur hoor piepen, grijp haar vast en druk haar terug op mijn bed. 'Jij kan echt niet blijven liggen he? Doe die pleister weer aan, Les? Voor mij?' zeg ik en kijk zielig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake grijpt me vast en drukt me weer op zijn bed. Hij kijkt zielig naar me en met een klein lachje zeg ik, 'Ik begin immuun te geraken voor die blik van je.' en ik druk een klein kusje op zijn lippen. 'Op een gegeven moment wordt dat makkelijker te weerstaan.' ik leid hem af van de vraag die hij stelde.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.