• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons.

    'Dankjewel.' zeg ik dan en schud lachend mijn hoofd. Meneertje vol van zichzelf tegengekomen?
    Ik zuchtte en liet mijn blik langs de mensen heen gaan terwijl ik een grote slok nam. Ik had nu al drie wodka's op waarvan twee achterover geslagen ik voelde het alweer naar mijn hoofd stijgen en een giechel verliet mijn mond.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik hoor haar giechelen. En ik kijk naar haar met een lach. Ik sla mijn wodka dan zo achterover. Ik kan goed tegen drank, noem het... oefening. 'Zal ik u begeleiden naar uw auto?' zeg ik dan koninklijk. Het is weleens tijd om te gaan. Ik houd mijn arm voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik sla hem achterover, even als een ander drankje dat ik kreeg. 'Natuurlijk.' zeg ik dan en neem zijn arm aan. Ik krijg een erg verleidelijke lach. Rachelle en alcohol kreeg je alleen lust en agressie als ze dronken was. Ik kijk hem met een verleidelijke grijns aan en trek hem dan mee.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik glimlach naar haar als ze me mee trekt en ik loop met een ietwat versnelde pas naast haar. Eenmaal buitengekomen begeleid ik haar naar haar auto. 'Zal ik weer rijden?' stel ik glimlachend voor.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Hmm, 'Als je wil.' zeg ik dan en kijk hem aan. Ik laat zijn hand los en gooi hem weer de sleutels toe waarna ik in de auto ging zitten. Ik kijk hem aan en trek mijn hakken uit waarna ik die op de achterbank gooi. 'Verlossing.' mompel ik . Heel de avond op tien centimeter hoge hakken dansen, lopen en weet ik het allemaal is niet heel fijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik vang de sleutels weer op en doe de auto open. Ze gaat zitten en trekt haar hakken uit terwijl ze me aankijkt. Ik glimlach naar haar, ze is aardig voor een demon. En ze ziet er goed uit. Ik start de auto en lach als ze verlossing mompelt. Ik scheur weg met de auto terug naar de school. Aangezien ik hard rijd zijn we er ook weer zo. Ik stap uit en houd dan de deur open van Rae haar kant. Ik ben nou eenmaal een gentlemen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Ghehe. waarom is er nou geen Max bij mij op school D: )

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    We zijn er binnen een mum van tijd en ik lach. Ik pak mijn schoenen van de achterbank en trek ze weer aan. Ik zucht en kijk Jonathan aan. 'Hmm, weet je eigenlijk we lwaar je kamer is? ' mompel ik dan en kijk hem aan. Ik grijns even maar loop dan naast hem. Ik doe de auto opslot.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik kijk even naar haar en loop dan samen met haar richting de school. 'Ik heb nog geen kamer,' zeg ik dan. 'Dat komt doordat ik pas voordat wij naar de club gingen hier aankwam.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons.

    Ik knikte. 'De kamers hier zijn gemengd, ik ben onlangs verhuist naar een lege kamer omdat ik mijn kamergenootje Bradley niet echt mocht.' zeg ik dan met een grijns. 'Ook een demon.' zeg ik en kijk om me heen. We liepen richting de kamers.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik knik en zeg dan, 'Demonen.. hmm' en ik denk even na. Ik kijk naar haar. 'Ik moet een kamer gaan zoeken.' en ik zucht. Eigenlijk wil ik het gewoon simpel houden dus.. 'Je zei gemixte kamers?' en ik kijk haar aan. Dan kan ik ook wel bij haar op de kamer.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons

    'Yes alles is gemixt. ' zeg ik dan en leun tegen een deur aan.
    Ik keek hem aan en liet een grijnsje vallen. 'Als meneer me aankan dan mag je bij mij op de kamer, anders Tja moet je toch iemand anders zoeken. ' zeg ik met een grijns en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 2:40 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze kijkt me grijnzend aan, en met een nonchalante blik kijk ik terug, 'Dat moet wel lukken,' zeg ik met een lachje. En we lopen verder naar de kamer en eenmaal daar doe ik de deur open en ik kijk even naar Rae.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kan het niet aan om naar hem te kijken. Anders ben ik bang dat ik ga huilen. 'Als mens zal ik ouder worden qua uiterlijk, qua doen en laten. Je zal me uiteindelijk verlaten Jake. Of je nu houdt van me of niet,' zeg ik zacht. Mijn stem breekt op het eind. Voortekenen van tranen.


    Jake Sadler
    Ik laat mijn hoofd op mijn handen vallen. 'Dat is niet waar Les, als ik wist hoe zou ik weer mens worden gewoon om samen met jouw kinderen te hebben enzo en grijs te worden met je. Maar ik weet niet hoe.' zeg ik iets wanhopig.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Die klote Ashley krijgt het echt voor elkaar. Ik kijk nog steeds naar mijn fruit en zwijg even, 'Ik denk niet dat dat mogelijk is, dat ik gewoon een mislukte demon was.' en ook nog eens een mislukt mens. Het gaat wel geweldig vandaan met me. Ik neem nog een hapje fruit. Maar zoveel heb ik niet gegeten. 'Ik wil voor de rest van mijn leven met je blijven Jake,' zeg ik zacht. Ik kijk nu pas naar hem. 'Dat is het enige wat ik wens, behalve dat ik ook wil dat jij gelukkig wordt. Als ik oud ben, ben jij niet meer gelukkig met me. Je zal op een verdomd moment misschien voor me moeten zorgen. Omdat ik het zelf dan niet meer kan. Zit je daar soms op te wachten? Nee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik zou met liefde voor je zorgen, Les. En ik zal kapot zijn als ik je dan verlies maar dat is dan plan 2 van het plan. Plan 2 is dat ik je volg en zelfmoord pleeg. Dan zijn we weer samen. Het zal misschien wel ingewikkeld worden om dan onze kinderen, als jij die wil, te moeten uitleggen waarom ik jong blijf maar het lukt wel, Les.' ratel ik maar door 'En ik moet stoppen met praten.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'