• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ik kijk toe hoe ze begint te dansen. Niet slecht, niet slecht. Mensen om ons heen hebben het door. En ze maken ruimte voor ons. Wanneer Rae weer stopt doe ik een paar grondmoves en eindig met mijn benen in de lucht waarna ik me met mijn handen afzet om weer op mijn voeten neer te komen. Ik grijns naar haar. Dit is nog steeds simpel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach en kijk op mijn heen. Ik kopieer gemakkelijk zijn moves en pas een paar moves aan. Zo eindig ik met salto.
    Ik begin met een paar simpele latin danspasjes en dans naar hem toe waarna ik hem een klein duwtje geef en weer terug loop.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik grijns naar haar als ze me een duwtje geeft. Ze loopt weer terug en ik pak haar terug en laat haar met een draai terug komen. Ze staat weer voor me, 'Je wint niet.' En ik laat haar weer terugdraaien en begin dan weer met dansen. Iets ingewikkelder nu, maar nog steeds simpel voor mij. Misschien ook wel voor haar, ik zie het wel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik grinnik even en zoek ook mijn kleren, ik heb ze binnen een mum van tijd en kijk dan weer naar Jake. 'Ja, het was echt geweldig,' zeg ik dan. Ik zet een stap in zijn richting en druk zacht mijn lippen op die van hem.


    [Onderaan belandt]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik glimlach en pak haar even vast tot mijn maag begint te rammelen. 'Ik denk dat we eten moeten zoeken.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen. Ik pak zijn hand beet en zeg, 'Ja hoor, is goed. Ik heb zelf ook wel honger.' en ik glimlach naar hem terwijl we terug lopen.

    [Ik heb zin in een Ashley ruzie :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [waarover gaat het nu? Leslie haar mens zijn?]

    Jake Sadler
    Ik laat onze handen een beetje heen en weer wiegen en glimlach naar haar. We lopen naar de kantine en ik begin mijn bord vol te laden.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hmmm klinkt goed :3]

    Leslie Day
    Hij laat onze handen en beetje heen en weer wiegen waar ik om moet glimlachen en Jake glimlacht ook naar me. Eenmaal in de kantine begint Jake heel zijn bord vol te laden. 'Ik zie het al, jij sterft zowat van honger!' plaag ik hem. Ik pak weer fruit. Nog steeds zit ik met mijn kaak. Ik heb er alleen geen pleister meer opzitten, die verafschuw ik, en ik hoop dat Jake het niet ziet. Ik zie ook pannenkoeken en daar pak ik er ook twee van. Fruit en pannenkoeken. Geweldige combinatie. Ik pak als drinken thee.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik leid haar naar een lege tafel en ga zitten. Ik val aan op mijn eten maar houd ondertussen Leslie ook in de gaten of ze wel genoeg eet. 'Wel, wel, wat hebben we hier.' klinkt Ashley's stem. 'Ons Leslietje is een mensje geworden.' Ik kijk Ashley afkeurend en woedend aan. Waar bemoeid die bitch zich mee.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb niet zoveel eten genomen. Ik heb geen zin in mijn eten door de pijn in mijn kaak. Ik neem soms een hapje en dan hoor ik de irritantste stem op de wereld. Ashley's stem. Ik kijk op. 'Wel wel,' imiteer ik haar. 'Wat hebben we hier. Een domme bitch.' en ik kijk haar aan. Ik vind het klote dat ik een mens ben, ik voel me kwetsbaar, maar ik laat niets merken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons.

    Ik draai gewaagd terug en lachte. 'Hmm, denk het wel.' zei ik toen tegen zijn lippen aan. Ik werd teruggedraaid en hij begon weer met dansen. Ik grijnsde even en toen hij klaar was combineerde ik me ballet, hip hop en latin danspassen en eindigde ik in een salto en viel in een split. Ik grijnsde. 'Kom maar op liefje.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ashley
    Ik glimlach vals naar Leslie en buig me wat naar haar toe. 'Weet je, over 20 jaar vind Jake je vast niet meer zo interessant. En dan komt hij terug naar mij.' fluister ik in haar oor en lach vals.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Ik vind Eddie leuk (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wie is Eddie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Haar woorden steken me. En voordat ik weet wat ik doe sla ik haar met een platte hand in haar gezicht. Ik kijk haar met een vuile blik aan. 'Jij bent Jake niet waard,' sis ik naar haar. Ik houd mezelf in om haar nog meer te slaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.