• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jonathan Fields
    Ze daagt me uit en ik grijns naar haar. Ik begin weer met grondwerk. Dat bouw ik op en voordat ik het weet loop ik te kicken in de lucht op mijn handen. Ik laat mezelf doorklappen om netjes op mijn voeten weer terecht te komen en dan doe ik mijn beste move. En als ik daar mee klaar ben kijk ik grijnzend naar haar. Ik sta nu voor haar, heel dicht voor haar. Mijn gezicht vlakbij die van haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk Ashley woedend aan. 'Laat haar met rust. Ze heeft je niets misdaan. Je moet je op mij afreageren omdat ik je niet wil, niet op haar.' grom ik haar toe. Ze lacht liefjes naar me 'Je komt terug, je komt altijd terug.' en ze loopt heupwiegend weg. 'Dit keer niet.' mompel ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik heb mijn ogen neer geslagen. Haar woorden doen me pijn. Echt pijn. Het heerlijke gevoel van gisteravond is helemaal verdwenen. Ik slik en kijk een beetje naar mijn fruit. Het erge is dat ze gelijk heeft, over het gedeelte dat Jake me zat zal zijn over twintig jaar. Misschien dat hij wel terug naar haar gaat, ik weet het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk naar Leslie die naar haar fruit kijkt en een knagend gevoel overvalt me. Angst, iets wat ik normaal nooit heb. 'Je... je gelooft die bitch toch niet he?' fluister ik zachtjes en pak haar hand vast.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij pakt mijn hand vast, maar ik blijf naar mijn fruit kijken. 'Ik weet het niet,' antwoord ik zacht, eerlijk.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zucht 'Leslie, je bent perfect zoals je bent en dan bedoel ik niet alleen je uiterlijk. Je bent perfect binnen in en zolang jij blijft zoals je bent kan het me geen barst schelen dat je ouder word. Ik hou van je en zal dat altijd blijven doen.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kan het niet aan om naar hem te kijken. Anders ben ik bang dat ik ga huilen. 'Als mens zal ik ouder worden qua uiterlijk, qua doen en laten. Je zal me uiteindelijk verlaten Jake. Of je nu houdt van me of niet,' zeg ik zacht. Mijn stem breekt op het eind. Voortekenen van tranen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons.

    Ik lachte en schudde mijn hoofd. Halverwege zijn pasjes voegde ik ook wat in. Ik begon met poppen, breaken en haalde nu wel alles uit de kast.
    We eindigde dicht bij elkaar en zijn gezicht was nu millimeters van die van mij verwijderd. Ik grijnsde verleidelijk en keek met mijn diep nacht blauwe ogen van zijn perfect gevormde lippen naar zijn blauw/grijze ogen


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ga slapen... oudrs moeten morgn werkn en ze dwingn me half. Jake zal morgenochtend reageren]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [EN WE HEBEN WEER DRAMA!!!!]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Hahahha, slaap lekker ^^ tt morgen (:

    DRAMAAAAA ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ghehe? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    Rae Lemmons.

    Ik lachte en schudde mijn hoofd. Halverwege zijn pasjes voegde ik ook wat in. Ik begon met poppen, breaken en haalde nu wel alles uit de kast.
    We eindigde dicht bij elkaar en zijn gezicht was nu millimeters van die van mij verwijderd. Ik grijnsde verleidelijk en keek met mijn diep nacht blauwe ogen van zijn perfect gevormde lippen naar zijn blauw/grijze ogen


    Jonathan Fields
    Ik kijk haar recht aan. Ik houd het op gelijkspel. Ze kijkt me verleidelijk aan. Ik moet toegeven, ze heeft mooie ogen. Maar ik val er niet voor. Ik zie haar ogen afglijden naar mijn lippen. En ik grijns naar haar. 'I'm not that easy,' zeg ik dan. En ik zet een stap achteruit. Ik kijk haar met een scheve lach aan. 'Wil je nog wat drinken?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons.

    Ik lach even. 'Dacht je dat ik me zo snel gewonnen liet?' Ik lachte. 'Ja, bestel maar wat.' zeg ik dan schouderophalend. Ik hoor de rest om ons heen joelen en ik rol met mijn ogen, maar al snel gaat iedereen weer dansen waarna ik weer richting de bar loop.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ik loop met een lachje richting de bar en bestel voor ons beiden een wodka weer. Ze komt ook richting de bar lopen, ik glijd even met mijn ogen langs haar lichaam. Wel oke. Ik geef haar de wodka aan. 'Alsjeblieft,' zeg ik dan. En ik neem zelf een slok ervan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.