• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    (Marleen, ik heb mijn lange post bijna klaar, maar ook al is Shelly geen vast personage, dan kan ik haar toch nog wel op Maxime afsturen?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hahaha, natuurlijk. (: ]


    everything, in time

    Devon Blake Garcia, stripper.
    Shelly en de andere meiden die erbij staan, praten ronduit en ik merk dat ze me heel vaak verleidelijk aankijken. Het verbaast me, maar ik irriteer me mateloos aan de meiden, alle meiden, dus zo ook Shelly. Ik vind het raar dat ik dan mijn arm om haar heen had geslagen en dat ik überhaupt naar haar toe liep, alhoewel ik er eerst geen problemen mee had.
          Misschien dat het door de situatie net kwam met Maxime, het was ook wel een rare avond. Straks mocht ik met Ruby terug naar huis en dan zou alles oké zijn, de volgende ochtend zouden we allemaal doen alsof er niets gebeurd was en kon ik Shelly gewoon weer zien zonder geïrriteerd te raken. Ook al wist ik dat het niet zo was, Maxime had iets bij me gedaan vanavond en ik wist niet precies wat het betekende, het verwarde me.
          Blijkbaar zag Shelly de afwezige blik in mijn ogen, want ze stopte abrupt met praten en keek me verward aan, een beetje bezorgd. Ze gebaarde iets en draaide me weg van het groepje, die verder met elkaar ging praten. “Gaat het wel?” Fluisterde ze in mijn oor, aangezien de menigte rumoerig was en de kapitein hoed die ik nog op had, liet ik iets voor mijn ogen zakken, zodat ze mijn blik niet zou zien. Zacht knikte ik en een onhoorbare zucht kwam vanuit mijn mond, ik keek haar niet aan, mijn blik leidde zich af naar de grond. “Ja, wat zou er niet moeten gaan dan?” beantwoordde ik haar vraag terug, haar nog steeds niet aankijkend en mijn gedachten maalde nog bij de situatie van net. “Denk je aan haar?”
          Mijn ogen verwijdden zich, mijn adem stokte in mijn keel en ik was opgelucht dat ze mijn blik niet kon zien vanwege de kapitein hoed. Toch keek ik verschrikt op in haar ogen, het was voor een seconde, want daarna fakete ik snel een normale, vragende blik. “Wie bedoel je?” Haar blik verhardde iets en ze liet me geheel los, geen armen om mij heen, niets. Ze had enkel een harde blik in haar ogen, die ik niet van haar gewend was. “Ik ben blond, Devon, dat betekend niet dat ik dom ben.” Ik moest een lullige opmerking binnenhouden en bedacht me vlak erna dat het wel heel lullig van mij was door zo te doen, dus zette ik mijn kapitein hoed normaal op mijn hoofd en beet even op mijn lip. Hoe kon ik zo snel veranderd zijn?
          “Het spijt me, natuurlijk ben je dat niet, Shelly.” Er kwam een klein, zuinig glimlachje op mijn lippen, maar de afwezige blik verdween niet. “Excuseer me, madame, maar ik moet even naar de wc.” Shelly keek weer zoals de oude, een glimlach op haar lippen en charmante blik in haar ogen. Ondertussen liet ze een blonde haarlok rond haar wijsvinger verstrengelen en ze knikte op wat ik zei. “Dat is goed, tot zo.” Zei ze, waarbij ze een knipoog deed en een kusje op mijn wang plaatste.
    Ik draaide me enkel om en liep richting de wc, maar voordat ik daar aankwam, stopte Mike me met een grote grijns. “Hé, heb je het naar je zin?” Hij knikte richting de meidengroep waar ik net stond, waardoor ik even zijn blik volgde en besloot om maar in mijn rol te blijven.
          Eigenlijk had ik stiekem naar Maxime willen glippen om toch even over de situatie te praten, het verwarde me en ik hield daar niet van, maar nu Mike me had gestopt, moest ik wel mijn oude-ik spelen. Vooral niet laten weten wat er gebeurd is vriend, anders ben je er geweest. “Ja man, zal ik je anders ook even voorstellen?” Grijnsde ik groots en wiebelde plagerig met mijn wenkbrauwen, waardoor hij in een lachbui uitstortte en ik al snel meedeed.
          Zo had ik niet in de gaten dat Shelly weg was gegaan van het meidengroepje en op zoek was naar Maxime. Ze had haar gevonden na enkele vijf minuten zoeken en leunde tegen de deurpost aan, klopte lui tegen de deur aan als teken dat ze er was. “Aw, wat ben je alleen meid.” Er kwam een valse glittering in haar ogen, want ze had wel doorgehad wat er in Devon’s gedachten speelde.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 14:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Dikke bitchfight. :Y)
    Geweldig stuk trouwens, je schrijft echt goed. ö]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 14:46 ]


    everything, in time

    (Shelly is ook niet bepaald aardig als het op Devon komt hahaha. But you've gotta admit, it's awesome. _O_
    Oh thanks! Hahah, you made my day. Ik dacht er namelijk aan hoe erg die post suckt lollol.)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 14:47 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Kan iemand de laatste reactie tegen Felicia even quoten want ik kan hem nergens meer vinden..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [ Hahah, it is very awesome indeed!

    Nee echt niet, fu, hoe kom je erbij. Ik vind het echt moeilijk om lange posts te schrijven, maar ik wil het per se. (cat)
    Op zich lukt het wel, maar dan ga ik vooral heel veel conversaties schrijven. Het is moeilijk om die balans tussen praten en doen te vinden, maar jij hebt dat gewoon. Ik ben jaloers. :c En fan, dat ook, haha. ]


    everything, in time

    (Hehe, ik wil het ook persé, waardoor ik me vaak ga opjagen -zoals bij die post dus- en dan ga ik denken dat het suckt en alles. Ik wil niet alleen maar schrijven wat ze zeggen, maar ook wat ze ondertussen denken en doen. Het probleem is enkel dat ik erg ongeduldig daarvoor ben, maar dan vind ik het zonde om het af te kappen en ga toch door.
    Oh, ik vind jou juist heel leuk en goed schrijven hoor! Sommige conversaties tussen jou en mijn zus (Porcelaneous) las ik ook en toen vond ik je ook al awesome schrijven haha.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hahahah, herkenbaar! x]
    N'awh, bedankt! Ik kan me alleen niet meer herinneren dat ik met haar in een PRG heb gezeten.. :'D Ik ging even tussen haar forum berichten kijken en zag dat ze mee ging doen aan Alvida Resort, maar de rol is daar blijkbaar nooit ingevuld, dus die is het in ieder geval niet.

    Nu ben ik bezig met een reactie voor hier, maar dat is moeilijk aangezien ik moet proberen Shelly te houden zoals jij haar beschreven hebt, ghehe. Plus DE DRUK. DE DRUK OM EEN GOED IETS TE SCHRIJVEN. D: ]


    everything, in time

    (Eh, volgens mij had het iets met een school of zo te maken, haar personage heette in ieder geval Joan. Eigenlijk heb ik geen idee meer welke RPG het was, but anyway, je mag wel gewoon iets met Shelly verzinnen hoor. Je kunt ook nog altijd iets met Maxime alleen schrijven, dan schrijf ik met Shelly, savvy? Misschien helpt dat voor je, ze is in ieder geval echt zo'n jaloers kind over Devon.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hahaha, dat is lief. ^^ Ik heb nu wel al een redelijk iets, maar ik ben bang dat het te lang voor één reactie wordt als ik nu door blijf schrijven. Dan is het ook niet leuk meer om te lezen. Dus misschien post ik hetgeen wat ik heb alvast.

    En oh, ja! Ik weet al welke RPG haha. Ik ben de titel kwijt, maar Joan zegt me zeker wel iets. (: Wat toevallig, volgens mij heette mijn personage precies in die RPG ook Maxime. :'D ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:04 ]


    everything, in time

    (Je mag het posten, maar het wordt vast niet te lang. Er bestaat geen te lang voor één reactie, aangezien het toch altijd wel leuk is om te lezen? Lange reacties vind ik in ieder geval erg leuk. :Y) Het is aan jou de keuze, but I don't mind.
    Hahaha, ja, ik vind je echt gaaf schrijven! Oh, dat kan wel, maar ik heb echt geen idee meer welke RPG het is.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Hahaha, dankje!
    Ik heb nu 1.047 woorden en zit nu te bedenken hoe ik verder moet schrijven. Als ik het nu zou posten zou ik niet echt een einde hebben waar iemand verder mee zou kunnen. D: ]


    everything, in time

    (Van mijn part mag je het posten, I mean, ik verzin er wel wat op hoor. Maar als je toch verder wil schrijven, maybe I can help? Waar eindigt het mee?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary-Lynn Alvida

    'Ik bedoel, je bent het dansen overduidelijk nog niet verleerd, dus je zou zo terug in moeten kunnen springen. Charlie is vast bezorgd, maar als dansen echt is wat jij wil, moet je dat gewoon kunnen doen.' Ik schud mijn hoofd. 'Nee Charlie schopt me het huis uit als ik dat zou doen. En hoogst waarschijnlijk nemen ze me niet meer aan bij mijn dansscholen doordat ik ziek was.' Ik zucht en bijt op de binnenkant van mijn wang. 'Ik heb toen een paar jaar niet meer mogen dansen ook niet thuis ofzo ik mocht bijna niets.' Mompel ik en ga op een tafel zitten. Waarom vertelde ik hem dit allemaal? Geen idee maar het voelde als 'het juiste' ding om te doen. Ik kijk naar mijn schoenen en veeg er een pluisje van af dat op het puntje van mijn schoen was gaan zitten.