• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    Ruby Anastasia Tate, bar.
    Hij glimlachte op mijn uitdagende vraag. “Ofcourse we do, hun.” Ik grijnsde licht om zijn antwoord en keek toe hoe hij vervolgens een slok van zijn bier nam. De bierlucht rook ik goed en het liet mijn neus lichtelijk rimpelen, maar waarschijnlijk kwam het omdat ik de hele avond alleen maar bier aan het tappen ben. Hij keek rond en ik leunde op mijn kant van de bar terwijl ik hem nieuwsgierig aankeek. “Jij en Devon zijn familie toch?” Een zacht lachje kwam er tussen mijn lippen vandaan. “Half, inderdaad. What, you jealous if he wasn’t?” Er kwam weer een uitdagend, speels glimlachje op mijn lippen terwijl ik naar hem knipoogde. Ik kon het niet laten, ik had altijd een uitdagend karakter richting jongens, naar liefde was ik niet echt op zoek. Over liefde gesproken, terwijl ik om me heen keek, zag ik Devon ook nergens meer. Hij was er blijkbaar ook niet naar op zoek.

    (Ander profile.)


    Charming Charlie

    “Half, inderdaad. What, you jealous if he wasn’t?” Ik grinnik zacht en knik. 'Ohh ja ik zou ontzettend jaloers zijn.' Grijns ik en neem een slok bier. 'Nee, maar ik vroeg het me gewoon af ik wist het niet zeker.' Zeg ik schouder ophalend en kijk op als er een meisje languit op de grond valt.

    {@Vasilios, Mag Daniël Erza helpen?}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {@Vasilios, Mag Daniël Erza helpen?}

    {ik vind het goed}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [ Mary en Matthew schieten ook wel te hulp, just so you know. 8D Als jij snel een post schrijft, dan doe ik dat daarna wel. (: ]


    everything, in time

    {mensen zijn vriendelijk hier ^_^erza is dankbaarxD}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Dangerous Daniël

    Aangezien ik niets te doen had liep ik een beetje rond en zag ik een van de serveersters vallen en daarbij hoorde ik de glazen die ze vast had kapot vallen. Ik liep naar haar toe om haar vervolgens aan haar hand weer rechtop te trekken, 'Gaat het?' vraag ik vervolgens waarna ik een blik op de kapotte glazen werp

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 14:43 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Matthew Adam Green
    Wanneer ik vreemde geluiden hoor, kijk ik direct achterom. Ezra is waarschijnlijk uitgegleden en zit nu te midden van glasscherven.
    'Shit, kom,' sis ik en trek Mary aan haar pols mee, ik wil niet dat ze alleen achter blijft bij de bar. Je weet maar nooit wat voor rare types hier rondlopen.
    Intussen is Daniël ook al gearriveerd en hij helpt Ezra overeind. Ik buk me om de glasscherven op te rapen en zet haar dienblad op de tafel.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Verbaast volg ik Matthew en raap ook met trillende handen de glasscherven op. Ik vloek zacht als een stuk glas in mijn hand snijd en die begint te bloeden. ik negeer het en kijk naar het meisje. 'Gaat het met je?' Vraag ik bezorgt.

    Erza Scarlet

    'Gaat het?' vroeg daniel toen hij waS gekomen "jawel" zeg ik waarna ik opsta en merk dat ik mezelf heb gesneden. ik zie Matthew de glasscherven opruimen en mijn dienblad op de bar te leggen, Mary-Lynn was ook scherven aan het opruimen
    Tot ze zich sneed en haar hand begon te bloeden 'Gaat het met je? vroeg ze bezorgd "ja het gaat" zei ik terwijl ik de snee in mijn arm negeerde en meehielp de scherven op te ruimen "sorry" zei ik toen ik zag dat de vloer vies was.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Dangerous Daniël

    'Mischien moeten jullie eerst iets doen aan de sneen op jullie handen' Zeg ik doelend op Mary-Lynn en Erza. 'Mathew en ik ruimen het verder wel op'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 15:01 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Matthew Adam Green
    Jullie sneden? Ik heb me niet gesneden. Verbaasd werp ik een blik naar Mary. Verrek!
    'Heb je je pijn gedaan?' vraag ik bezorgd. Als het erg is, krijg ik dadelijk nog ruzie met Charlie, dat moeten we niet hebben. Ik neem Mary's hand vast om de schade te kunnen bekijken. 'Het is niet diep, maar moet wel ontsmet worden. Daniël heeft gelijk, wij ruimen het wel op.'

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 14:58 ]


    everything, in time

    WillNotLearn schreef:
    nvm


    [ NEE! Ik had het al aangepast! D: Jouw reactie stond boven de mijne, dus jij was eerst. Eerlijk is eerlijk. :3 ]


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Ik knik naar Matthew. Terwijl ik een stoffer en blik van iemand achter de bar krijg veeg ik zoveel mogelijk scherven weg en druk mijn bloedende hand tegen mijn broek zodat het minder opviel.

    Erza Scarlet

    Ik stond op en haalde een dweil zodat ik het een beetje schoon kon maken
    ik merkte dat mijn arm best wel bloedde maar ik wond er een doekje om zodat het niet meer zo zichtbaar was, en ik begon de vloer schoon te maken.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped