• Soof -Iluvia- en ik zijn beide naar Magic Mike geweest. Hmm, heerlijk. Het leek ons dan ook een leuk idee voor een RPG.



    Sinds de Xquisite Strip Club naar Miama verhuisd is, is het ontzettend gegroeid tot een grote, bekende en uiterst populaire Strip Club.
    Helaas wordt iedereen ouder, zo ook de vaste strippers van de club. Tijd voor vervanging.
    Dallas, de voormalige clubeigenaar, gaat met pensioen en er is maar één optie voor zijn vervanging: Mike Lane, beter bekend als Magic Mike.
    Met Mike Lane als clubeigenaar, een hoop nieuwe strippers, nieuwe mensen backstage én natuurlijk nieuwe acts, bloeit de Xquisite Strip Club weer helemaal op. Check it oud, ladies.


    Beschikbare rollen:
    Strippers, allemaal mannelijk:
    - Charles Matthew Alvida (Charming Charlie) | Iluvia
    - Matthew Adam Green (Amazing Adam) | Broadfields
    - Devon Blake Garcia (Captain Blake) | Frey
    - Daniël Emilio MacGreggor (Dangerous Daniël) | WillNotLearn
    - Andrew Cole (Dr. Drew) | quin98
    - Chad Demitri Austin Nidions (Casanova) | Risus
    - Aiden Sylvester Michael Nidions (Mysterious Aiden) | Sirens
    -

    Crew, zeven meisjes, drie jongens:
    - Mary-Lyn Alvida | Iluvia
    - Maxime Emma Nicole Walker (Manusje van alles) | Broadfields
    - Ruby Anastasia Tate (Bar) | Frey/Cocon
    - Erza Scarlet (serveerster) | Vasilios
    - Casey Florence Bennett (Muziek) | Lahey
    - Sky Fields (bar) | Jaimyhoi
    - Felicia Kiara Mancini (bar) | Depay
    - Jongen gereserveerd voor WillNotLearn
    -
    -

    (Vaste) klanten, onbeperkt:
    - Rosali Caeli Romérez | Sirens
    -
    ...


    Regels. LEZEN!
    > RPG Ervaring zou fijn zijn, maar is niet verplicht.
    > Geen kleine post. Minimaal 4 regels, doe je dat niet, kun je echt een waarschuwing verwachten. Wees niet bang, we zullen je niet zomaar uit de RPG gooien.
    > Sluit anderen niet buiten!
    > Alleen Soof - Iluvia - of ik maken nieuwe topics,voor vragen kun je ook bij haar en mij terecht.
    > Een hele lange tijd niet gepost, is eruit. Je personage zal te komen overlijden. Dit is natuurlijk niet het geval als jij je afwezigheid van te voren hebt aangegeven.
    > 16+ is toegestaan, tot in de verste en vieste hoekjes, betreffen deze dingen ook andere personages, dan moet je eerst overleggen met die persoon.
    > Geen perfecte personages!
    > Geen ruzie maken!
    > Speel niet voor andere personages.
    > Je personage mag familie zijn van een ander personage, maar overleg dit eerst met de speler van het andere personage.
    > Je mag maximaal twee personages hebben, het liefst wel van allebei de geslachten één, of in ieder geval niet twee strippers/twee crewleden etc.
    > Meedoen kan altijd! Aanmelden doe je natuurlijk in het rollentopic.


    Most important thing: have fun. A lot of fun!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 19:15 ]


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Ik kijk hem verbaast na en pak een bloknootje en potlood uit mijn tas en leg die vast klaar. Ik was er nog niet helemaal uit of ik Matthew mocht of niet. Ja hij was aantrekkelijk maar hij was erg zelfingenomen. Ja zelfvertrouwen is goed maar te veel is ook niet goed. Dan komt hij terug en gooit me een meetlint toe. Ik vang het en wacht tot hij klaar staat. Ik begin bij zijn armen, nek, borstkas, buik, heupen, bovenbenen en onderbenen.

    Maxime Walker
    ’Oké, ik zal het publiek wel even induiken a lá Captain Blake-manier,’ grijnst hij. Ik grijns ook, maar mijn grijns verandert in een glimlach als hij een hand op mijn schouder legt. Ook Devon glimlacht en daarna verdwijnt hij richting Shelly. Altijd maar Shelly. Deze is trouwens maar al te blij met zijn verschijning en hangt meteen weer aan hem, deze keer doet Devon echter mee, in plaats van haar weg te duwen.
    Ik loop naar de plek waar zojuist het schouwspel was en kijk naar de grond. Hier en daar glimt het nog wat en het is dus nog niet volkomen schoon. Fijn, dat zijn weer extra kosten.
    Om mij heen zijn allemaal feestende mensen en strippers die met hen bezig zijn. Op dit moment zou ik ook het liefst een hersenloze, dronken vrouw willen zijn. Nu voel ik me zo serieus, gewoon saai eigenlijk. Al helemaal wanneer ik backstage loop en door wandel naar mijn kantoor, om de gebroken glazen op te schrijven. Alles moet bijgehouden worden en ook dat is mijn taak.
    Ik schrik wanneer iemand me vanachter vastpakt, mijn ogen en mond worden bedekt en het eerste wat door mijn hoofd schiet, is dat dit weer een misselijke streek is van Devon, maar dan speelt hij nu wel echt heel anders dan normaal. Als ik echter een lach hoor, herken ik Mike meteen. Hij laat me los en draait mijn stoel rond, zodat ik hem aankijk.
    ‘Je schrok echt, is het niet? Normaal gesproken ben je niet zo makkelijk bang te krijgen.’ ‘Je hebt dan ook een slechte timing uitgekozen om langs te komen.’ Mike fronst zijn wenkbrauwen en leunt tegen mijn bureau aan. Hij hoeft niets te zeggen, ik weet al wat hij wil vragen en begin daarom ook gelijk met praten.
    ‘Lang verhaal, ander keertje. O, trouwens, er zijn een aantal glazen stuk, hoeveel precies weet ik nog niet. Ik geloof dat Erza is uitgegleden, daar ga ik vanuit omdat zij de enige serveerster was van de mensen die erbij stonden. Daniël en Matt hebben de rest opgeruimd, samen met een meisje dat mij niet bekend voorkomt. Of nou ja, vaag, maar ik weet niet meer wie ze is en waar ik haar van ken.’ Mike knikt.
    ‘Stomme glazen ook. We zouden plastic bekers moeten gebruiken, dan kunnen ook niets kapot laten vallen.’ Ik weet dat hij dit niet serieus bedoelt, het is gewoon een eerste reactie. Daarom maak ik er ook geen notitie van, de glazen blijven. Mike staat weer op en klopt zijn handen even af aan zijn broek.
    ‘Dan zal ik maar eens een blik werpen in de club, kijken of iedereen zich nog wel netjes gedraagt,’ zegt hij met een grijns.


    everything, in time

    Matthew Adam Green
    Ik laat me rustig opmeten en grijnst. 'Eigenlijk is dit best een goede show. Je brengt me op een idee, een check-up bij een dokter en dan steeds meer kleding uit,' ik lach omdat ik het al helemaal voor me zie.
    'Dokters kledij dus. Of had je toevallig nog andere ideeën?'
    Zodra Mary klaar is met meten, leun ik tegen een kast en steek mijn handen in mijn zakken.
    'Je lijkt trouwens niet op Charlie,' constateer ik dan. 'Totaal niet, Charlie is stevig. Niet dik, maar breed en gespierd en jij bent zo tenger en dun. Niet beledigend bedoeld hoor, ik denk gewoon hardop.' Ik werp haar een vriendelijk bedoelde glimlach toe.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    ik frons en leg het meetlint weg. 'Charlie vroeg je zeker dat te zeggen. ik ben niet dom ik weet heus wel dat ik niet tenger en dun ben.'p zeg ik en bij op mijn lip. ik hate het als mensen over mijn uiterlijk praaten. 'pgoed. wie word de domter en wie de patient want twee mannenijkt me erg verkeerd in zo'n scene' lul ik er over heen en probeer niet te laten zien wat dat dun en tenger met me doet.

    Matthew Adam Green
    'Charlie vroeg je zeker dat te zeggen. Ik ben niet dom, ik weet heus wel dat ik niet tenger en dun ben.' Verbaasd kijk ik haar aan en ook ik frons mijn wenkbrauwen. Nou, mijn excuses dat ik er ook maar over begon.
    'Goed. Wie wordt de dokter en wie de patiënt, want twee mannen lijkt me erg verkeerd in zo'n scene.'
    'Ho wacht, je lult erover heen. Ik mag dan niet zo'n hoog opgeleid baantje doen, maar ook ik ben heus niet dom. Charlie heeft me helemaal niet gevraagd om ook maar iets tegen je zeggen. Ik laat me niet vertellen wat ik moet zeggen, het viel me gewoon op. Er is toch geen enkele reden om daar zo moeilijk over te doen?' Over de scene zouden we later wel praten. Moet ze maar niet zo kattig tegen me doen, wanneer ik helemaal niets fout heb gedaan.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    ik zucht en schud mijn hoofd. 'het is niets, je zou het niet begrijpen' ik draai me om en leun op een tafel terwijl ik voor me uit keek. ik adem rusrig in en uit om mijn gedachten weer onder controle te krijgen. Mijn vingers trillen terwijl ik aan het touwtje rond mijn pols friemel. mijn pro anna armband waar charlie gelukkig niets van weet. dan kijk ik weer naar Matrhew. 'dus over die scene?'

    Matthew Adam Green
    'Het is niets, je zou het niet begrijpen.' Ik zucht, haal één hand uit mijn zak en wrijf ermee door mijn haar.
    'Prima, wat jij wilt,' geef ik dan maar toe, lichtelijk geïrriteerd. Ik ben verdomme een volwassen man, wat nou 'je zou het niet begrijpen'? Kom op, boos worden op haar heeft geen zin. Ik sluit mijn ogen even om tot rust te komen en open ze als Mary weer praat.
    'Die scene,' herhaal ik. 'Er zijn meerdere opties, iemand uit het publiek kan natuurlijk ook de dokter zijn. En anders...' Ik kijk Mary grijnzend aan en zet twee kleine passen haar richting op.
    'Huur ik jou wel als dokter in.'


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    ik vervloek mezelf als ik rood word. 'Mij als dokter?p ik ga nooit strippen op dat podium en waarom zijn alle mannen hier zo hetzelfde? Echte charmeurs of de typische badboy.' ik sla mijn armen over elkaar en kijk hem aan. 'maar goed een dokter of verpleegsters outfitt met nog iets moois voor de patient die jij zult zijn neem ik aan?' Ik ga op een krukje zitten en maak wat aantekeningen op mijn notitieboekje

    Matthew Adam Green
    'Wow wow, calm down, will ya? Jij hoeft ook helemaal niet te strippen. Het publiek bestaat voor het grootste deel uit vrouwen. Die willen alleen Amazing Adam en de andere strippers zien. Jij zou daar alleen maar te hoeven zitten en mij eventueel te helpen. Meer niet, Jezus, ben jij altijd zo aangebrand?' Ze leek zo lief op het begin, maar nu heb ik het idee dat ze niet zo'n hoge dunk van strippers heeft. Of niet van mij, dat kan ook. In ieder geval mag ze daar niet over oordelen, want zo lang kent ze mij nog niet.
    'Dus ja, maak van beide outfits maar iets,' antwoord ik kortaf op haar vraag. Ze wisselt wel snel van humeur zeg.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Ik zie sat ik hen van streek gemaakt heb en kijk naar de grond. 'Sorry dat ik zo reageerde. Ik ben gewoon... verlegen en het idee dat ik eventueel zou moeten strippen maakte me bang. ' ik durf hem niet aan te kijken dus teken ik was opijn notitieboekje. 'En zolang ik je alleen hoef te helpen of er alleen bij hoef te zitten help ik je graag. Ik heb 6 jaar gedanst dus we kunnen ook iets met dans erbij doen. ' nu pas durf ik op te kijken en glimlach wat flauwtjes

    Matthew Adam Green
    'Het is al goed,' zucht ik. Eeuwig boos blijven heeft ook geen enkel nut.
    'En zolang ik je alleen hoef te helpen en er alleen bij hoef te zitten help ik je graag. Ik heb zes jaar gedanst dus we kunnen ook iets met dans erbij doen.'
    Wederom kijk ik haar verbaasd aan, niet omdat ze zes jaar heeft gedanst, maar omdat ze me werkelijk wil helpen. Dat terwijl ik alleen maar een grapje maakte.
    'Weet waar je aan begint,' waarschuw ik met een schuine, mysterieuze glimlach. 'Dansen is trouwens niet écht mijn ding, althans, niet dansen zoals jij bedoelt. Hier dansen wij heel anders dan wat je op dansscholen leert.' De schuine glimlach van net verandert in een brede grijns.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    Ik lach nu ook. 'Dat denk jij maar wij dansten vaak genoeg het thema moulan rouge' [sorry voor het slechte frans geen idee hoe je het schrijft] Ik zucht. Ik miste het dansen. Ik wilde niets liever dan weer verder gaan maar het mocht niet van Charlie. Hoe hard ik ook smeekte hij vond het een heel slecht plan. Soms was ik daar wel het booste over. Dat ik niet meer kon iemand wat ik zo graag deed.

    Charming Charlie

    “De meiden, en enkele jongens, komen hier voor jullie weet je dat. Bij mij komen ze gewoon voor het drank,” Ik glimlach en neem een slok bier voor ik antwoord geef op haar zojuist uitgesproken woorden. 'Tja..' Ik pauzeer even. 'misschien hebben ze gewoon erg veel dorst? Of willen ze eerst ladderzat worden voor ze met een van ons durven te praten.' Dat laatste was misschien wel een mogelijk. Ik had wel vaker met meisjes staan praten die amper recht konden staan omdat ze te verlegen waren nuchter naar me toe te komen. Meestal zet je zulke meiden gewoon buiten neer en wacht met ze op hun taxi die ze veilig naar huis brengt. Mijn rug deed pijn. Ik had me tijdens de laatste act niet helemaal goed geconcentreert en dit is wat je krijgt. Een kleine niet zo ernstige blessure, achja. Shit happens.

    Matthew Adam Green
    Grijnzend wiebel ik met mijn wenkbrauwen, maar blijf nog altijd tegen de kast aangeleund staan.
    'Moulin Rouge, hè? Sexy! Misschien moet je het eventjes voor doen, want ik begrijp denk ik niet precies waar je het over hebt. Dan kan ik ook gelijk goed inschatten of het wel bij de show past.' Waarschijnlijk is Mary echt niet zo dom dat ze hier in zal trappen, maar het is altijd leuk om te proberen. Wie weet heeft ze me wel door, maar gunt ze me toch wat danspasjes. Laten we in ieder geval hopen op het beste, ik wil haar wel wat leuke danspasjes zien doen.


    everything, in time

    Mary-Lynn Alvida

    'Moulin Rouge, hè? Sexy! Misschien moet je het eventjes voor doen, want ik begrijp denk ik niet precies waar je het over hebt. Dan kan ik ook gelijk goed inschatten of het wel bij de show past.' Ik grinnik en ga recht staan. 'Alleen als jij daarna danst.' Glimlach ik. Waarom ik deed? Géén idee. Ik besluit het dan toch maar te doen. Een van de minder uitdagende danspassen maar alsnog. Ik sluit even mijn ogen en begin dan te dansen