• De laatste tijd heb ik nog maar weinig honger.
    'S ochtends eet ik echt alleen omdat het moet, maar sta ik uren in de keuken te zoeken naar wat ik dan zal eten, omdat ik eigenlijk geen honger heb.
    'S middags krijg ik ook niets door mijn keel en eet ik echt niets.
    'S avonds eet ik natuurlijk wel wat, maar ook dat is niet meer zoveel als eerst en nog geen 5 minuten erna ben ik echt misselijk, wat bijna de hele avond blijft hangen. :'D

    Ik zoek het eigenlijk niet om terug te gaan naar de dokter, omdat ik er al zo vaak kom. Die vent ziet me weer verschijnen, zeg. :'D


    everything, in time

    I feel ya; als ik moet gaan werken eet ik gewoon 's ochtends, that's it.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    zwanger. (krul)

    nee grapje, geen idee. Zal wel niks ernstigs zijn, zo hebben mensen wel eens tijden dat ze veel eten en tijden dat ze minder eten.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Ik heb dat ook zo soms is en na een tijdje gaat dat weer over. Soms heb ik het gewoon door stress, maar kan bij jou iets anders zijn.


    Tears are words the heart can't say.

    Geen idee. Ik eet de laatste tijd ook niet zoveel. Om 18u eet ik dan omdat ik nodig iets moet eten, maar dan heb ik ook niet zo heel veel honger, maar 's avond krijg ik dan wel honger, maar dat komt omdat ik een maand in de nacht heb gewerkt. Nu zit ik lekker een boterham met choco te eten. ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    thoughtful schreef:
    zwanger. (krul)

    nee grapje, geen idee. Zal wel niks ernstigs zijn, zo hebben mensen wel eens tijden dat ze veel eten en tijden dat ze minder eten.


    Lollol, nee dat zal het niet zijn. :'D

    I know dat veel mensen dat denken. Maar ik ken mijn lichaam. Ik ben ontzettend vaak ziek en al die keren dat ik naar de dokter ben geweest, bleek er inderdaad ook iets mis te zijn. Ik ken mijn lichaam. De misselijkheid die ik voel na het eten is echt niet even zomaar een kleine 'ik heb te veel op' - misselijkheid. Het houdt maar niet op en wordt met vlagen zo erg, dat ik boven de wc hang. D;


    everything, in time

    Ik heb de laatste tijd ook geen honger meer. Geen idee hoe dat komt.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mataro schreef:
    Ik heb dat ook zo soms is en na een tijdje gaat dat weer over. Soms heb ik het gewoon door stress, maar kan bij jou iets anders zijn.


    26 - 02 - '16

    Mataro schreef:
    Ik heb dat ook zo soms is en na een tijdje gaat dat weer over. Soms heb ik het gewoon door stress, maar kan bij jou iets anders zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat heb ik ook zovaak, dan ontbijt ik soms pas om 3 uur 's middags.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik had het een tijdje ook... Kwam door de warmte.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Heb ik altijd in de zomer. Nooit honger... Zelfs als het niet warm is. En dan in de winter heb ik ALTIJD honger.


    #WWED - What Would Emma Do?


    Sorry, ik kon het niet laten.

    Heb ik vaak in de zomer, of op vakantie, komt door de warmte.

    Ga lekker naar de dokter, vind ie vast niet erg zo'n knap gezichtje weer te zien.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik wou dat ik dat had, ik eet veel te veel :c
    Maar mss ga je beter naar de dokter, ja.


    Before you ask which way to go, remember where you've been

    Ik heb altijd veel honger dus sorry.. Ik kan je niet helpen ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.