• De laatste tijd heb ik nog maar weinig honger.
    'S ochtends eet ik echt alleen omdat het moet, maar sta ik uren in de keuken te zoeken naar wat ik dan zal eten, omdat ik eigenlijk geen honger heb.
    'S middags krijg ik ook niets door mijn keel en eet ik echt niets.
    'S avonds eet ik natuurlijk wel wat, maar ook dat is niet meer zoveel als eerst en nog geen 5 minuten erna ben ik echt misselijk, wat bijna de hele avond blijft hangen. :'D

    Ik zoek het eigenlijk niet om terug te gaan naar de dokter, omdat ik er al zo vaak kom. Die vent ziet me weer verschijnen, zeg. :'D


    everything, in time

    Ik las eerst per ongeluk "Wie heeft er verkering voor me?", lol xd
    Maar misschien komt het door het weer? Het is natuurlijk steeds heel warm geweest en benauwder, dan heb je ook minder trek. Of misschien doe je in de vakantie minder, waardoor je dus ook minder energie dat je uit eten haalt nodig hebt.
    In elk geval ken jij je lichaam natuurlijk het beste, dus als je denkt dat het niet goed is, zou ik gewoon even de huisarts raadplegen. Je kan altijd beter binnenlopen dat er niks is, dan dat er wel iets is en je het niet weet.
    Beterschap!


    “Love is a contradiction.”

    Ik merk dat ik ook minder eet
    Maar ik ben daardoor wel 3 kilo afgevallen
    Normaal eet ik wel gewoon goed, behalve als het erg warm is, want dan heb ik ook geen trek in mijn eten

    Ik heb er ook last van, alleen dan in de ochtend. Normaal at ik dan zeker 2 boterhammen en het liefste dan nog een appel ofzo, maar nu krijg ik met moeite maar 1 boterham weg. Maar voor de rest komt het wel goed.

    Misschien ben je te verliefd? Op moi, natuurlijk? Haha grapje. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gewoon gaan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Broadfields schreef:
    (...)

    Lollol, nee dat zal het niet zijn. :'D

    I know dat veel mensen dat denken. Maar ik ken mijn lichaam. Ik ben ontzettend vaak ziek en al die keren dat ik naar de dokter ben geweest, bleek er inderdaad ook iets mis te zijn. Ik ken mijn lichaam. De misselijkheid die ik voel na het eten is echt niet even zomaar een kleine 'ik heb te veel op' - misselijkheid. Het houdt maar niet op en wordt met vlagen zo erg, dat ik boven de wc hang. D;


    Als ik dit zo hoor, zou ik gewoon naar de dokter gaan. Ik zou het gewoon even een paar dagen aankijken, en als het dan nog niet over is, zou ik naar de dokter gaan.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.