• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Knight schreef:
    (...)
    Jaa, was ook heel leuk, maar ik ben wel echt heel blij dat ik terug ben.
    Ik voel me trouwens heel buitengesloten omdat mijn naam uit de beginpost is *pruillip*.


    Haha. Zal ik je dan maar weer een keer terug zetten? Waar kom je dan net van terug?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Knight schreef:
    (...)
    Ga je een nieuw verhaal beginnen?


    Al gedaan! Hahaha. Een Huntelaar story.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jaa, een hoofdstuk af :Y) Eindelijk :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik moet je v erhaal nog steeds inhalen, Demi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Ik moet je v erhaal nog steeds inhalen, Demi.


    Haha, doe maar rustig aan hoor :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Al gedaan! Hahaha. Een Huntelaar story.

    Ik ga even ongelezen hoofdstukken inhalen en dan neem ik een kijkje bij jouw story.


    The odds are néver in our favor.

    Knight schreef:
    (...)
    Ik ga even ongelezen hoofdstukken inhalen en dan neem ik een kijkje bij jouw story.


    Laat me horen wat je ervan vindt ^^

    Ik heb zo'n hekel aan films die beginnen met een soort aftiteling.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik voel me best moe en Sami doet druk en Roy ook:S


    ~

    Stuttgart schreef:
    Ik voel me best moe en Sami doet druk en Roy ook:S


    Vanavond weer Madrid time! Om 19.50


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Vanavond weer Madrid time! Om 19.50


    Ja indd:D Ik ben zooooo blij dat Sami zijn eerste prijs heeft gewonnen(nerd) Mja meneer doet nu nogal druk enzo en Roy net zo goed ook:S en ik heb al 3 lange dagen gehad, dusjaxD


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja indd:D Ik ben zooooo blij dat Sami zijn eerste prijs heeft gewonnen(nerd) Mja meneer doet nu nogal druk enzo en Roy net zo goed ook:S en ik heb al 3 lange dagen gehad, dusjaxD

    Wie is Roy (A).


    The odds are néver in our favor.

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Ja indd:D Ik ben zooooo blij dat Sami zijn eerste prijs heeft gewonnen(nerd) Mja meneer doet nu nogal druk enzo en Roy net zo goed ook:S en ik heb al 3 lange dagen gehad, dusjaxD


    Haha. Toch lekker, die prijs! Ach, beter dan wanneer ze niets tegen je zeggen toch? :Y)


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Knight schreef:
    (...)
    Wie is Roy (A).


    Mijn crush waar ik 2 jaar geen contact mee heb gehad en sinds vorige week zaterdag wel weer:$


    ~

    Mombasa schreef:
    (...)

    Haha. Toch lekker, die prijs! Ach, beter dan wanneer ze niets tegen je zeggen toch? :Y)


    Heerlijk:) Hij was zooo blij, net een kind die en lolly krijgtxD En ja het beter dan dat ze niks zeggenxD


    ~

    Damn, ik zag net mijn rooster
    Maandag van half 9 tot half 5 met 2 tussenuren
    Dinsdag van half 9 tot kwart over 5 met 1 tussenuur
    Woensdag van half 9 tot kwart voor 4
    en donderdag en vrijdag stage lopen
    Maar dat weerhoud me er niet van om naar Nederland-Duitsland te gaan (A)