• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE



    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:58 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mombasa schreef:
    Woop, woop:

    RM: Casillas, Pepe, Ramos, Khedira, Cristiano Ronaldo, Benzema, Marcelo, Xabi Alonso, Arbeloa, Modrić, Callejón

    Granada: Toño, Nyom, Siqueira, Iñigo López, B. Gómez, Mikel Rico, Ortiz, Iriney, Orellana, El Arabi, Floro Flores


    @Claire, gewoon beginnen en schrijven maakt niet uit als het niets is. Het eerste halfuur niets verbeteren en daarna terug lezen. Dan kan je altijd weer opnieuw beginnen.

    Tsjah ik weet niet.. heb helemaal niet meer over het verhaal nagedacht.. heel veel aandere dingen aan mijn hoofd..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Tsjah ik weet niet.. heb helemaal niet meer over het verhaal nagedacht.. heel veel aandere dingen aan mijn hoofd..


    Iemand anders? *wbw*
    Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Iemand anders? *wbw*
    Haha.
    haha, ook ;] maar mijn levenspatroon is echt enorm veranderd/aan het veranderen. Veel stappen, creatieve lessen straks en een nieuwe woonplaats met nieuwe vrienden. Alles lijkt zo anders dan pakweg twee weken geleden..

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:33 ]


    ars moriendi

    I'm back (:

    Huntelaar schreef:
    (...) haha, ook ;] maar mijn levenspatroon is echt enorm veranderd/aan het veranderen. Veel stappen, creatieve lessen straks en een nieuwe woonplaats met nieuwe vrienden. Alles lijkt zo anders dan pakweg twee weken geleden..



    Ja, even wennen denk ik. Dan zou ik mijn verhaal ook op de laatste plaats zetten. Haha.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Real staat lekker voor(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    Real staat lekker voor(flower)


    Yeah!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ah, ik heb de wedstrijd gemist, hihi. Ik kijk echt teveel Degrassi. Gisteren was ik bij seizoen 11 afl. 12 en nu ben ik bij seizoen 12 aflevering 6 en dat elfde seizoen had 46 afleveringen, gosh. LOL.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    Ah, ik heb de wedstrijd gemist, hihi. Ik kijk echt teveel Degrassi. Gisteren was ik bij seizoen 11 afl. 12 en nu ben ik bij seizoen 12 aflevering 6 en dat elfde seizoen had 46 afleveringen, gosh. LOL.


    Shame on you, dat kan niet hè Amy. Haha. Zoveel heb je niet gemist hoor. 3 - 0 voor Real.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    (...)

    Yeah!!


    Me is happy and my footie is happy too(flower)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Me is happy and my footie is happy too(flower)


    Cris helemaal met goal nummer 150 ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Barça 1-0 _O_

    Mombasa schreef:
    (...)

    Cris helemaal met goal nummer 150 ^^


    Jaaaa:D Nog gefeliciteerd met je man(K)


    ~

    VanDerVaart schreef:
    Barça 1-0 _O_


    Wie scoorde? Leo:)


    ~

    Stuttgart schreef:
    (...)

    Jaaaa:D Nog gefeliciteerd met je man(K)


    Thanks *wbw* Haha. Het is gewoon een top teampje <3


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."