• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    Regels
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 22:26 ]

    Austin
    Ik knik even, 'Ja ze weet het al'zeg ik en grinnik daar even. 'Nou dan ga ik ze niet storen'zeg ik lachend. 'Wat gaan we doen dan?'vraag ik en kijk even om me heen door het ziekenhuis.

    Andrew
    ik grinnik even en knik, ja dat had ik wel gezien ja. Ik vond het natuurlijk totaal niet erg dat we nu even alleen waren, nu kon ik hem tenminste wel gewoon zoenen. Op dat moment voel ik Danny's lippen op de mijne en ik zoen gewillig terug. Ik was blij dat ik hem nu gewoon even kon zoenen.

    [Moet even iets wegbrengen, ben er daarna weer]

    Danny

    Ik voelde Drew terug kussen en sluit mijn ogen. Ik leg mijn hand op zijn wang om meer 'grip' te hebben en geniet hier van.
    Ik onderbreek de kus even als ik een steek voel in mijn buik. "Het is goed." zeg ik snel en druk mijn lippen weer op de zijne. Ik laat mijn hand afglijden naar de zijne en pak die vast, waarna ik onze vingers verstrengel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk Danny even raar aan en haal dan mijn schouders op. Ik voel zijn lippen weer op de mijne en glimlach even tegen zijn lippen aan. Ik geniet van zijn lippen en lik daarna over zijn onderlip.
    [Sorry, duurde langer dan gedacht xd]

    Danny

    Drew likt even over mijn onderlip en ik open mijn mond een stukje. Ik streel zijn hand en sluit opnieuw mijn ogen weer, nadat ik ze geopend had om even naar Drew te kijken.
    Ik geniet van zijn superzachte lippen, ze zijn zo lekker. Hij kust gewoon zo lekker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik laat mijn tong naar binnen glijden en onze tongen spelen een spel. Ik sluit mijn ogen ook en geniet van dit moment. Hij kon gewoon zo lekker zoenen, dit mocht van mij nog wel uren duren.

    [ Ik ga even kaartjes halen voor bios]

    [WElke film?]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Step up 4, maar moet nog even wachten nu ineens xd, Ga naar de film van half 10 dus dan reageer ik tot half 12 of zo niet weet je dat ook vast ^^]

    Danny

    Ik geniet van Drew zijn aanrakingen. Ik stop langzaam de kus en kijk hem aan. "Drew, bedankt dat je de hele tijd bij me bent geweest." glimlach ik en druk een kusje op zijn lippen. Dan glimlach ik weer naar hem en leg mijn voorhoofd tegen zijne.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik kijk even naar Danny en glimlach. 'Dat doe ik toch voor je, daar hoef je me niet voor te bedanken'zeg ik met een glimlach. Ik geef heb een kusje en kijk hem weer aan. 'I love you'

    Danny

    "I love you to." glimlach ik en sluit mijn ogen. Ik ben redelijk moe geworden van al dit. "Als Jayson, Ian en Austin terug komen. Mogen ze hier best blijven hoor. Maar aan mij hebben ze niet veel." grinnik ik en ontspan me meer. Ik ga zo in slaap vallen denk ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik knik even en druk dan een kusje op zijn voorhoofd. 'Ga jij maar slapen' zeg ik en glimlach lief. Ik laat mijn hoofd rusten op het kussen en kijk met een glimlach naar Danny.

    [Waarop moet ik reagern?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne