• DIMENSION TRAVEL.

~~~~
    Rollentopic.

Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..

Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta- Athan Romanescu

Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

Wetenschappers:
    Izusu - Xavier Hush Gray.

Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

[ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:32 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

[Ik zal zo reageren, even snel iets eten]

[Eet smakelijk!]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Willow Nastya Reyes
    'Zo, dus jij wilt de macho van de groep gaan spelen?' vraagt Damien op een uitdagende toon aan Athan terwijl hij overeind komt. Ik trek één wenkbrauw op. Waar slaat dat nou weer op? 'Dat is ook een goed idee, maar misschien heeft “macho” hier een beter idee,' grinnikt Damien.
    Amber lacht zachtjes. 'Waaat?' vraagt Damien aan haar, maar ze geeft geen antwoord. 'Zijn er geen andere vruchten?' vraagt ze. Voordat ik kan antwoorden, antwoordt Athan op wat Damien zei. 'Ik kom net van het bos,' zegt hij schouderophalend. 'Niks bijzonders, er zijn geen wilde dieren of iets wat daarop hoort te lijken. We kunnen best het bos ingaan,' vervolgt hij waarna hij zich op Damien richt. 'En meneer “Macho” heeft geen zin om rottend tegen de grond aan te sterven'. Damien knikt. 'Goed, dan moeten we maar met meneer “Macho” meegaan en eten zoeken. Denken jullie niet?' Ik haal mijn schouders op. 'Ik heb behalve de vruchten die we nu hebben geen andere soort gezien, en ik betwijfel of die er is'. Ik bijt even op mijn lip. Er is nog altijd de optie op aan James te vragen of hij weet of er nog andere vruchten zijn maar ik kom er liever achter zonder zijn hulp. 'Maar we kunnen altijd proberen natuurlijk,' voeg ik er nog aan toe waarna ik overeind kom.

[Ik moet niet vergeten Willow niks uit dat water te laten drinken xd]

(Ik was even aan de telefoon, daarom reageer ik nu pas. Again, forgive my perverted mind.)

Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    James lijkt het beter dan ik te lukken om zijn ademhaling terug in controle te houden, dat van mij mislukt zwaar, aangezien het nog steeds ongecontroleerd gaat. Ik had hem in me opgenomen, waardoor hij op zijn lip bijt. Vragend keek hij op mijn woorden terug en ik moet er lichtelijk door grijnzen, ik kan er niets aan doen, dat vraagt mijn lichaam nu gewoon van me. Nog steeds kan ik niet helemaal helder nadenken.
    Wanneer ik naar hem toe ga, kijkt hij me met een vernieuwde vurige blik terug aan, waardoor de grijns op mijn mond groter word. “Laat dan maar eens zien wat je hebt.” Antwoord hij even uitdagend en toegeeflijk terug, waarna hij dichter naar me toe komt door de afstand te overbruggen. James slaat zijn arm om mijn middel heen en ik wil gelijk weer verder gaan waar we waren gebleven, maar doe het niet, heb voor nu nog even geduld.
    Grijnzend keek ik hem aan en legde mijn andere hand ook op zijn borstkas, waarna mijn vingertoppen plagend erover heen laat gaan en mijn lippen uitdagend omhoog krul. “Whatever you wish,” fluister ik, knipoog en duik dan in één keer onder, nadat ik een hap adem heb genomen. Wanneer ik zijn lid in het donkere water zie, neem ik deze weer vast met een hand en stak hem voorzichtig in mijn mond om vervolgens aan de eikel beginnen te likken. Hoewel ik het nu onder water deed, moest ik wel snel zijn en bewoog mijn hand al gelijk sneller, ruwer heen en weer. Mijn tong liet ik er wat speelser overheen gaan, om zijn geslachtsdeel vervolgens af te zuigen.
    Ik hield het echter niet meer en brak alles af, schoot weer naar boven en haalde een hand door mijn natte, donkere haar, waarna ik hem peilend, uitdagend, maar ook enigszins teleurgesteld aankeek, doordat ik het niet lang onder water volhield.

[Hehe, dat klinkt als een geweldig idee.]

Your make-up is terrible

[Welk water? Ik ben zo verwarrend, maar ja, bij mij werkt alles heel traag atm. Ben een beetje moe (cat) Dat water wat Cocon net bedoelde?]

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 20:59 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

CyberLord schreef:
    [Welk water? Ik ben zo verwarrend, maar ja, bij mij werkt alles heel traag atm. Ben een beetje moe (cat) Dat water wat Cocon net bedoelde?]

[Dat water waar Xavier en James in bezig zijn xd Of ben ik nou zo dom, want ik dacht dat ze nog in het water zaten]

Reyna schreef:
    [Ik moet niet vergeten Willow niks uit dat water te laten drinken xd]

(Hahaha, of wel natuurlijk? :Y)
    Edit: Ja, ze staan nog in het water, Cheryl. ;P)

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:01 ]

[Aaah okay. Ik lees de post van andere amper, omdat die zo lang zijn. Daardoor miste ik dat dus. Goed, weet ik dat ook weer. Nu wachten op Carmenta, hahaha.]

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 21:14 ]

James - wezen

Grijnzend kijkt hij me aan en legt hij zijn andere hand ook op mijn borstkas, waarna hij zijn vinger toppen plagend erover heen laat gaan. Dit zorgt er weer voor dat mijn ademhaling iets zwaarder word. Zijn lippen krullen uitdagend omhoog en ik grijns lichtjes. Ik ben zo benieuwd wat hij gaat doen dat ik het bijna niet meer heb. Ik weet niet hoe dit werkt dus ook niet wat ik kan verwachten.
    "Whatever you wish." fluistert hij, hij knipoogt en duikt in één keer onder water nadat hij een flinke hap met lucht heeft genomen. Verbaasd kijk ik hem na, maar het begint me ineens te dagen als hij mijn lid onder water vastpakt. Ik voel dan ook al snel zijn lippen om mijn lid en zijn tong die aan mijn eikel begint te likken. Ik hap naar adem, waarna mijn ademhaling rasperig klinkt. Het lukt me amper om overeind te blijven als hij sneller en ruwer heen en weer beweegt met zijn hand. Zijn tong beweegt speelser en zuigt mijn geslachtsdeel sneller af. Ik kruin luid boven het water, Xavier kan het toch niet horen.
    Plotseling laat hij alles los, schiet hij weer naar boven en haalt hij een hand door zijn natte, donkere haar. Hij kijkt mij peilend en uitdagend aan, maar de teleurstelling mis ik niet. Ik vraag me niet te lang af waarom, mijn hersens krijgen al te weinig zuurstof. Ik hijg, behoorlijk. Dit is nog veel beter dan net, hij weet natuurlijk precies wat hij moet doen omdat hij zelf een man is.
    "Klinkt als een goede optie." hijg ik tegen hem. Ik plaats mijn vingers om zijn pols heen en trek hem mee het water uit. Een paar stappen het water uit, trek ik hem mee naar beneden, het gras op. Ik plof naast hem neer, op mijn knieën. Daarna rol ik om zodat ik zit.

Your make-up is terrible

Xavier Hush Gray, wetenschapper.
    Zijn ademhaling word iets zwaarder en hij grijnst lichtjes, waarna hij me verbaasd nakijkt, maar ik let er al niet meer op en begin hem te vermaken. Naarmate ik verder ging, voelde ik mezelf ook weer opgewonden worden. Wat er boven water afspeelt, kan ik niet horen, het is allemaal te vaag en ik ben te druk bezig me te concentreren.
    “Klinkt als een goede optie.” Hijgt hij tegen mij, wanneer ik boven water ben gekomen en kan niet laten een grote grijns op mijn gezicht te laten. Als hij zijn vingers om mijn pols plaatst, kijk ik er even vaag naar, maar dit veranderd in een verleidelijke blik wanneer hij mij vervolgens het water uittrekt. We zijn pas net een paar stappen het water uit, als hij me alweer mee naar beneden trekt, het gras op. Hier ploft hij naast mij neer, op zijn knieën, daarna rolt hij zich om zodat hij zit en ik kijk even ondeugend naar hem, het kwam gewoonweg automatisch.
    Ik bedenk me ondertussen dat mijn zwarte boxer nu waarschijnlijk wel op de bodem van dat meertje lag, maar die zou ik zo meteen wel weer op duiken. Ik had nu duidelijk belangrijkere zaken aan mijn hoofd, grinnikte ik als een binnenpretje.
    Wanneer ik naar hem toe kroop, keek ik hem ondeugend, speels aan. Mijn handen leg ik op zijn knieën, die ik iets uit elkaar doe, maar mijn blik verlaat die van hem nog steeds niet. Dan buig ik voorover, speel kort met zijn lid en laat deze weer in mijn mond om verder te gaan wat ik onder water af wilde maken. Het waren snelle, ruwe bewegingen van mijn hand, maar mijn tong likte enkel plagerig langzaam om zijn eikel heen om deze vervolgens helemaal in mijn mond te nemen. Mijn andere hand lag er vlakbij en streelde de omgeving, terwijl ik hem soms nog een blik gaf.

James - wezen

Xavier kijkt ondeugend naar mij, hij grinnikt en ik kijk ongeduldig en vol vurige lust terug naar hem. Als hij naar mij toe kruipt, kijkt hij mij ondeugend en speels aan. Hier alleen al van schiet mijn ademhaling de hoogte in. Het word nog veel erger als hij zijn handen op mijn knieën legt en die uit elkaar duwt. Ik werk gewillig mee. Hij is me al die tijd blijven aankijken en ik kijk opgewonden terug.
    Dan buigt hij voorover, speelt hij kort met mijn lid die gelijk weer een stuk groeit en neemt deze in zijn mond, om af te maken waar hij onder water mee begonnen is. Het zijn de snelle, ruwe bewegingen van zijn hand, tong tong likt enkel plagerig en langzaam over mijn eikel heen. Ik kreun zacht, maar als hij hem helemaal in zijn mond neemt en mij een blik geeft, kreun ik luider en laat ik mezelf op mijn rug zakken.
    Met zijn andere hand streelt hij de omgeving, waarna ik mijn hand naar zijn hoofd laat gaan en mijn hand in zijn donkere, natte haar verwikkel. Met mijn hand geef ik zacht het tempo aan en mijn gekreun houd aan. Doordat hij me daarnet al zo enorm ver gedreven heeft, voel ik dat mijn hoogtepunt nadert. Daardoor laat ik zijn hoofd los en wurm ik mijn vingers tussen het gras, klauw door de aarde heen als ik luider kreun. Uiteindelijk bereik ik mijn hoogtepunt ook met een luide kreun, gemengt met een grauw.

Your make-up is terrible

Amberlynn Jefferson en Athan Romanescu.

Beide kijken ze van Willow naar Damien. Amber knikt.
    'Laten we dat gaan doen anders.' zegt ze waarop Athan reageert. 'De andere kant, van het meer af heeft nog vruchten als het goed is. Andere dan die oranje..' zegt hij en glimlach.
    Amber knikt weer. 'Mij goed.' zegt ze droog en kijkt naar Damien. 'Hmm, en? Durf jij nog?' zei ze toen speels en prikte in zijn buik.
    Athan richtte zich in tegenstelling tot Willow. 'Hmm, Dames eerst.' zei hij toen Charmant. 'Jij mag kiezen welke kant we op gaan.'

[ bericht aangepast op 13 sep 2012 - 22:05 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

( Sorry flut post.. )

The duty of youth, is to challenge corruption.