• DIMENSION TRAVEL.



    ~~~~
    Rollentopic.

    Eindelijk zijn er wetenschappers met het idee gekomen om een tijdmachine te gaan maken. Ze hebben deze klaar, maar hebben nog proefpersonen nodig..
    Zodra ze deze gevonden hadden komen ze erachter dat deze machine niet in de tijd reist, maar in verschillende dimensies..
    Met een (mislukte) tijdmachine zijn er 15 jongeren belandt in een echte horror wereld. Ze zitten vast en kunnen hier never meer uitkomen.. Tenminste, als het de wetenschappers niet meer lukt om ze er weer uit te halen. Dan moeten de jongeren hun draai in deze wereld vinden.
    Gelukkig hebben de wetenschappers een speciale horloge bij ze om gedaan waarmee ze contact kunnen houden. Als je deze kwijt raakt dan heb je een groot probleem..


    Wezens:
    Assassin - James.
    Carmenta- Athan Romanescu

    Meisjes:
    Reyna - Willow Nastya Reyes.
    Carmenta - Amberlynn Lee Jefferson.
    Assassin - Sage Evangeline Clark

    Jongens:
    Porcelaneous - Jack Rush.
    Cyberlord - Damien Hunter.

    Wetenschappers:
    Izusu - Xavier Hush Gray.

    Regels RPG:
    • Ooc binnen de haakjes: (), [], {}.
    • 16 + teksten mag.
    • Geen perfecte rollen. Iedereen heeft wel wat minpuntjes.
    • Max. 2 Personage's p.p.
    • Schrijf meer dan 1 á 2 zinnetjes. Anders valt de Rpg dood en het is echt niet zo moeilijk.
    • Geen ruzie maken. Hou het gezellig! De personage's zelf mogen wel ruzie maken.
    • Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.
    • Maak geen grote beslissingen in je eentje en je bestuurt de personage van de ander niet! Alleen die van jezelf.
    • Have fun! (:

    [ bericht aangepast op 12 sep 2012 - 20:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damien Hunter

    Ze ging van de rots af en ging op de grond liggen. Een zucht ontsnapte aan haar lippen. "Uhuh." zei ze uiteindelijk en ze keek naar de nog wat donkere, zwarte lucht. Ik rekte me even uit en stond toen op. Rustig begon ik een paar rondjes te lopen waarna ik me daarna naast haar op de grond liet vallen. Ik ging op mijn rug liggen en keek met haar mee.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Amberlynn Jefferson.

    Hij liep wat rond en zat uiteindelijk weer naast me.
    Ook hij ging op zijn rug liggen en keek net als mij naar de lege zwarte hemel. Ik zuchtte, 'Dus vertel eens wat. Gewoon iets, weet ik veel wat.' zeg ik dan en draai me naar hem toe.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ze zuchtte en draaide zich toen naar mij toe. "Dus vertel eens wat. Gewoon iets, weet ik veel wat." Ik haalde mijn schouders op. "Wat wil je weten?" vroeg ik lachend.

    [Crap ik ben helemaal vergeten wat zijn achtergrond was (cat)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( Haha had ik ook met haar, daarom heb ik ook erg..oppervlakkige posts xd )

    Amberlynn Jefferson.

    Ik lach ook even zachtjes. 'Gewoon, iets over jou. Zat je nog op school, wat deed je graag..Dat soort simpele dingen.' Ik keek hem aan. 'We moeten de tijd toch opvullen, en roken helpt niet echt.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    Ze lachte eventjes "Gewoon, iets over jou. Zat je nog op school, wat deed je graag..Dat soort simpele dingen. We moeten de tijd toch opvullen, en roken helpt niet echt." Ik knikte. "Nou, ik ben een opleiding begonnen, maar ben er snel mee gestopt omdat het niks voor me was. En wat ik graag doe is gewoon rondhangen met vrienden." Ik grinnikte. "Normaal toch? En jij?"

    [@Lahey, mijn username is nu CyberLord en niet meer DarkSavior]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ik weet alles nog. (cat) Ik zal Sage wel even laten rondlopen voor de lol.]

    Sage Evangeline Clark

    Ik zie Xavier van een vrucht eten die Willow heeft meegebracht. Zonder iets te zeggen, wurm ik me tussen hun door de machine in en pak ik er eentje waarna ik weer weg loop, hun negeren. Ik heb gewoon honger. Ik zet mijn tanden erin, zoet sap druipt mijn mond in. Ik glimlach even en eet hem snel op, waarna ik een nieuwe sigaret opsteek en wat begin rond te lopen. Ik verveel me rot. Als ik Amber en Damien zie grijns ik.
    "Goedemorgen tortelduifjes." plaag ik ze.


    Your make-up is terrible

    Amberlynn Jefferson.

    "Nou, ik ben een opleiding begonnen, maar ben er snel mee gestopt omdat het niks voor me was. En wat ik graag doe is gewoon rondhangen met vrienden." hij grinnikte. "Normaal toch? En jij?" Ik knik en wil net wat zeggen, maar hoor achter me ineens een plagende, "Goedemorgen tortelduifjes." en ik zuchtte waarna ik mijn hoofd schudde. Ik lachte even. "Ook hallo Sage." zei ik en draaide ik me om. "Je hebt zo te zien goed geslapen eh." Haar chagrijnige gezicht was al bíjna weg. "Ik zit niet meer op school, werkte alleen." zeg ik dan tegen Damien met een glimlach. Ik kijk naar Sage en rook een zoete geur. "Wat ruik ik?"


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damien Hunter

    "Goedemorgen tortelduifjes." hoorde ik opeens en ik keek op. Sage stond voor ons en grijnsde breed. Naast me hoorde ik Amberlynn zuchtten en vanuit mijn ooghoeken zag ik dat ze haar hoofd schudde. Daarna lachtte ze even. "Ook hallo Sage." zei ze, "Je hebt zo te zien goed geslapen eh." Ik lachte eventjes. "Goedemorgen Sagé. Niet meer zo chagerijnig?" vroeg ik lachend. "Ik zit niet meer op school, werkte alleen." zei ze toen tegen mij met een glimlach. "Aah okay. Ach ja, dat kan ook hé." zei ik met een grijns. Toen keek ze naar Sagé en ze bleek iets te ruiken. "Wat ruik ik?" Ik rook ook even en keek haar toen ook aan. "Ja, wat is het?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sage Evangeline Clark

    "Ook hallo Sage." zegt ze. "Je hebt zo te zien goed geslapen eh." Ik hoor Damien lachen en ik frons.
    "Goedemorgen Sagé. Niet meer zo chagerijnig?" vraagt hij lachend en nu trek ik een zuur gezicht. Ik rol met mijn ogen en schud met mijn hoofd.
    "Nu jij je mond open hebt getrokken wel." merk ik op.
    "Ik zit niet meer op school, werkte alleen." zegt Amber dan tegen Damien, blijkbaar zaten ze midden in een gesprek, wat niet interessant voor mij is. Op mijn gemak neem ik een trekje van mijn sigaret en blaas de rook uit.
    "Aah okay. Ach ja, dat kan ook hé." zegt Damien.
    "Wat ruik ik?" zegt Amber.
    "Ja, wat is het?" valt Damien in. Ik zucht.
    "Dat is de rook van een chagrijn." antwoord ik, waarna ik me weer omdraai en terug loop waar ik vandaan kom. Jeetje, wat een vervelende mensen zijn dat eigenlijk.


    Your make-up is terrible

    [Lol eerst vet aardig en nu vet chagerijnig. @Sirens, wil jij eerst?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ( ik lees even en ja ik schrijf wel eerst )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Tsja, eigen schuld.]


    Your make-up is terrible

    [Nee, jou schuld. Moet je maar normaal en niet gewoon door gaan als ik er wat van zeg en zeggen dat ik niet moet zeiken en zielig moet doen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Daar heb ik het niet over. Het is Damiens schuld omdat hij meteen begint dat ze niet meer chagrijnig is. Daar word je wel chagrijnig van. Jezus, doe normaal.]


    Your make-up is terrible

    ( Sage is echt een geweldig persoontje maar reageer toch maar..kan opeens mijn ogen niet openhouden. Dus ik ga..

    Enne..geen ruzie ;x ? )

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:34 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.