• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.

    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.


    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Keegan
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - Winged
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Carmenta
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Druella
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Druella
    Cathy Jaqueline Moore - Belle - Druella

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Flitwick
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Keegan
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Flitwick
    Henry Mills - Geen - Flitwick
    Eric (i don't know his name, sorry...) - WillNotLearn

    We zitten vol!

    Vooral, Veel plezier :"D


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Jee, niemand die reageert. Ik begin dan maar met een onnodig ' mijn topics ']


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {Mijn topics}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    {Mijn topics}


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mijn topics:Y)

    Goldilocks present

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:34 ]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    (main topieeeks)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ( Ghehe meiness :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [dus...]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    oja LostDreamz = Winged


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    We beginnen op een normale dag, om half 10 in de ochtend. Ik zal even wat dingen neerzetten die er zijn qua bekende winkels, cafes enzovoort.

    # Granny's Cafe (Cafe waar de meeste mensen naar toe gaan om koffie te drinken, krant te lezen, 's avonds wat te drinken...
    # Gold Shop (Winkel van mr Grey)
    # Je eigen huis (logisch)
    # Park (spreekt ook voor zichzelf)
    # Toll Bridge (in het bos, maar een beetje afgelegen van Storybrooke zelf)
    # en natuurlijk de straten en zo.
    NIEMAND KAN STORYBROOKE VERLATEN - JE BENT IEMAND UIT EEN VERHAAL EN KAN DAAROM STORYBROOKE NIET UIT.


    Ik zal zo even een beginpost maken.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mr. Grey - Rumplestilskin

    Ik doe de deur van mijn winkel dicht. Hij is toch nog niet open. Met rustige stappen, mijn wandelstok tikt soms mee, loop ik richting Granny's Cafe. Ik kwam er niet vaak, maar was er vandaag toch van plan naar toe te gaan. Als ik de deur open doe, rinkelt het belletje.
    'En wat mag het wezen?' vraagt Granny.
    'Een koffie, zwart graag. O, en de krant.' Ik leun tegen de bar en wacht op mijn koffie. Als die er is, ga ik achterin aan een tafeltje zitten en sla de krant open.

    Charles Flynn Maider - Flynn Rider
    Ik draai de sleutel om in het slot, zodat mijn huis op slot is. Langzaam loop ik het tuinpad af, naar buiten. Waar ik naar toe zou gaan wist ik nog niet. De wind was kil, mijn kraag hoog opgestoken en mijn handen in mijn zakken. Ik slenterde door de straat, niet wetend wat te doen.

    {Iedereen die met ze wil praten is van harte welkom}

    [O nog even 1 ding: Als 'stel' (bijvoorbeeld Prins Charming en Sneeuwwitje) hoef je/mag je niet constant bij elkaar te zijn, gelijk verliefd te worden enzovoort.]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 19:56 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (ik snap het eigenlijk nog altijd niet goed.. dus eigenlijk zijn we allemaal 'normale' mensen die vroeger sprookjesfiguren waren? En maar één jongetje kan weten welke figuren?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (ik snap het eigenlijk nog altijd niet goed.. dus eigenlijk zijn we allemaal 'normale' mensen die vroeger sprookjesfiguren waren? En maar één jongetje kan weten welke figuren?)


    (ja, dat jongetje is Henry Mills. Hij heeft een boek gekregen van zijn juf (sneeuwwitje) en hij kan zo ieder personage in het boek plaatsen bij iemand uit Storybrooke. Je hebt het dus helemaal goed. Hij wil het wel aan iedereen vertellen (aan de goede mensen dan), maar die geloven hem niet. Natuurlijk mag je er wel zelf voor kiezen hem wel te geloven.)

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:16 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Lily Ameliah Adams - Doornroosje
    Met een kleine glimlach rond mijn lippen liep ik door het park. De wind zorgde ervoor dat mijn haren zo af en toe de lucht werden ingeblazen, en daarna weer zachtjes op mijn rug terecht kwamen.
    Ik werd vrolijk door de vogels die langzaamaan wakker werden. Ik stond altijd vroeg op, en zo af en toe een parkwandeling op zijn tijd deed me echt goed.
    Ik ging op een bankje zitten en keek naar het water dat de zonnestralen weerkaatste.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (kan ik ook naar hem toe gaan om hem te vragen wie ik ben? ;D )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (kan ik ook naar hem toe gaan om hem te vragen wie ik ben? ;D )

    [sure (: Deed Archie ook (mensje in de serie)]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel