• -Gebaseerd op de serie Once Upon a Time van Edward Kitsis en
    Adam Horowitz.

    Ergens in het dorpje StoryBrooke, in Maine, wonen, schijnt het, dood normale mensen. Maar dit is niet zo, ze zijn allemaal afkomstig van een sprookje. Niemand weet dat. In een vorig leven waren ze prinsen, prinsessen, hoofdpersonen of grote slechteriken van sprookjes. Je kent ze wel, sneeuwwitje, doornroosje, roodkapje, belle en het beest...
    Één kind weet de waarheid, één kind, genaamd Henry. Hij heeft een boek van zijn juf gekregen waar alle sprookjes in staan. Hij weet wie wie is, wat het gevaar is...


    Dat was even een korte samenvatting van de serie in het echt. De serie is nog niet afgelopen, in september 2012 zal het weer verder gaan, het tweede seizoen



    Het speelt zich af in Storybrooke, dit jaar. Er lopen mensen rond van allerlei sprookjes. Misschien ben je wel sneeuwwitje, misschien wel een boze tovenaar. Wie weet, wie weet…
    Er is één jongen die het zeker weet; Henry. Maar geloof jij hem?

    We spelen met twéé bestaande mensen uit de serie, de rest is verzonnen. Henry is echt en zijn moeder, ze heeft hem geadopteerd, Regina mag men ook spelen. Zij was vroeger de heks uit Sneeuwwitje.
    Eén van jullie mag Henry spelen, een ander Regina, maar als er niemand hen wil spelen dan speelt iedereen hen gewoon, als je met diegene praat of zo. Henry is tien jaar oud.

    Regels:
    * 16+ toegestaan, maar alsjeblieft houd het een béétje netjes.
    * Zorg dat er een verhaallijn blijft en dat niet iedereen maar met een persoon praat of zo. Ik zie heel vaak dat vrouwen alleen met mannen praten, meestal met specifiek één, dat is jammer. Daardoor loopt een RPG vaak vaag en gaat het uiteindelijk dood.
    * Niet onnodige ruzies maken
    * Geen perfecte personages.
    * Gelieve ontopic te blijven, als het echt nodig is gebruik dan haakjes of streepjes.
    * Ga niet voor andere mensen spelen, dat mogen ze zelf doen.
    * Trek niet teveel aandacht, één keer iets belangrijker zijn dan de anderen is niet erg, maar niet constant.
    * Maak posts van minstens 3 regels.


    Rollen:

    Prinsessen/A.V
    Emelina Lola Flores - Rapunzel - Keegan
    Laila Mijnenberg - Goudlokje - Winged
    Madison Elisabeth Jackson - Sneeuwwitje - xEPONINEx
    Arya Duncan - Kleine Zeemeermin - Frodo
    Abbigail Sapphire Stone - Pocahontas - Carmenta
    Kaylee Cheryl Harlings - Wendy - Druella
    Caitlin Mcsilver - Alice - Survive
    Lily Ameliah Adams - Doornroosje - Druella
    Cathy Jaqueline Moore - Belle - Druella

    Prinsen/A.M.
    Daniël Emilio Scagotti - Alladin - WillNotLearn
    Mr. Grey - Rumplestilskin - Flitwick
    Phill Edward Jhonson - Prins Philip (doornroosje) - WillNotLearn
    Zayn Samuel Bright - Jafar (alladin) - HurtedHeart
    Joel Max Caldwell - Peter Pan - Keegan
    Charles Flynn Maider - Flynn Rider (Rapunzel) - Flitwick
    Henry Mills - Geen - Flitwick
    Eric (i don't know his name, sorry...) - WillNotLearn

    We zitten vol!

    Vooral, Veel plezier :"D


    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 18:43 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Laila botst tegen Flynn op]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Cathy - Belle
    ''Hm- niks bijzonders, eigenlijk. Het gebruikelijke: musea, het bos, geschilderd..'' somde ik schouderophalend toe.
    Ik was gewoon geïnteresseerd in historie, kunst en de natuur. Vreemd, klopt, maar dat was ik nou eenmaal.
    ''En jij?'' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 22:42 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Cathy - Belle
    ''Hm- niks bijzonders, eigenlijk. Het gebruikelijke: musea, het bos, andere steden bezocht..'' somde ik schouderophalend toe.
    Ik was gewoon geïnteresseerd in historie, kunst en de natuur. Vreemd, klopt, maar dat was ik nou eenmaal.
    ''En jij?'' glimlachte ik.


    [wat zei ik nou, je kan niet weg uit storybrooke. Niet dat die mensen dat weten, maar steeds als mensen dat proberen gebeurt er iets war ze tegenhoud. Dus ze kan niet weg zijn gegaan, maar ook Grey weet dat niet dus daarom vroeg hij dat :P
    En het spijt me echt heel erg maar ik denk dat ik morgen de Posts van Flynn en Grey maakt, want nu heb ik een sloom mobieltje... Morgen zo snek mogelijk, oke?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [niet erg (van Flynn dan) ik zit nu met Wiskunde huiswerk voor de pc en ik kan je vertellen dat dat niet heel goed werkt;)]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    TheMarauders schreef:
    (...)

    [wat zei ik nou, je kan niet weg uit storybrooke. Niet dat die mensen dat weten, maar steeds als mensen dat proberen gebeurt er iets war ze tegenhoud. Dus ze kan niet weg zijn gegaan, maar ook Grey weet dat niet dus daarom vroeg hij dat :P
    En het spijt me echt heel erg maar ik denk dat ik morgen de Posts van Flynn en Grey maakt, want nu heb ik een sloom mobieltje... Morgen zo snek mogelijk, oke?]

    [Ohja, haha. Het gaat automatisch :'D. *past aan*

    En is goed hoor, haha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik ga douchen, ik ben er morgen weer!]


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Mr. Grey - Beast
    'Nee, ik blijf eigenlijk altijd in de winkel.' zeg ik rustig. 'Je weet maar nooit wanneer er iemand komt.' Ik sta op.
    'Eigenlijk moet ik weggaan, de winkel moet zo open.' Ik pak mijn lange, zwarte wandelstok.
    'O en...' ik buig naar haar toe. 'Everyone has a choise, my deary.' Ik loop weg, mijn wandelstok meetikkend. Ik groet Granny en loop naar buiten.

    [dat 'deary' is zijn stopwoordje -.- en dat is gewoon een awesome quote van hem]

    Charles Flynn Maider - Flynn Rider
    Ik schrik als er iemand tegen me op knalt. 'O, hoi Laila.' zeg ik ietwat verbaasd. Ik klop wat zand van mijn broek. 'Wat doe jij hier eigenlijk? Was je ergens naar toe aan het gaan dat je zohard rende.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    (mijn topics. Ik begin na school. )


    Now life has killed the dream I dreamed

    Laila Mijnenberg

    Ik moet blozen 'sorry, ik ga de eendjes vorn in het park en ik...ik... ik weet eigenlijk niet waarom ik zo hard rende.' Ik besef dat ik gelijk heb en word nog roder terwijl ik mijn blik alweer op mijn schoenen vestig


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Laila Mijnenberg

    'Nou ik moet gaan, dag, leuk met je gepraat te hebben!' Zeg ik snel terwijl ik weer half ren half sprint richting het park, Charles uitzwaaiend tegelijkertijd. Op naar het park!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    Cathy - Belle
    Ik grijnsde onwillekeurig.
    Toen hij naar voren boog en de woorden uitsprak, voelde ik zijn warme adem langs mijn gezicht strijken.
    Ik glimlachte even en volgde hem kort met mijn ogen toen hij wegliep en het getik van zijn wandelstok door de winkel galmde.
    Ik pakte mijn tas en besloot ook maar eens iets nuttigs te gaan doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ( Bam. Whathappend here :3 ? )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [wait... is mr. Grey nou Rumplestiltskin of The Beast


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    [Waar kan ik inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Laila Mijnenberg

    Als ik eenmaal het park heb berijkt loop ik rustig maar nog steeds zwaar ademend naar de waterkant. Daar scheur ik het brood in kleine stukjes en voer ze één voor één aan de eenden. Ik kijk verrast op als ik merk dat er jonkies zijn, snel pak ik mijn tekenblok en begin met lijnen zetten. Na een tijdje sluit ik mijn ogen en ga in het gras liggen, wat is het ook warm vandaag. Ik trek mijn schoenen en sokken uit, gelukkig heb ik vandaag een rokje aan zonder panty. Ik doop mijn voeten voorzichtig in het water en voel het vertrouwde koude water zich om mijn been sluiten. Soms wens ik dat een moment zoals dit eeuwig door kan gaan, vogels, eenden, warmte op mijn huid. Alleen nog een avontuur of iets om over na te denken en dat was het perfect, voor nu was het precies goed.


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"