• Warning: Kan spoilers bevatten!




    Een leuk, algemeen PLL topic. Voor spoilers, gifs en plaatjes. Natuurlijk ook wat plezier. Ik mis het eigenlijk wel.

    Pretty Little Liars:
    Hatsumomo
    Sydrian
    Valentino
    Bonafonte
    Requille
    Macabre
    Fourtris
    Ubiquitous
    Davies
    Ichiya
    Tayniss



    Filmpjes:
    Pretty Little Liars opening
    Pretty Little Liars Halloween special opening

    Muziek:
    The Pierces - Secret, van de themesong.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2013 - 17:10 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 aug 2013 - 12:15 ]


    Your make-up is terrible

    Ik ga heel wijselijk niet lezen wat er in het topic staat aangezien ik nog bij seizoen 1 aflevering 19 ben (krul)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Gosh, ik vind het nog steeds fucking awesome, ook al weet ik nog steeds niet wie A of Redcoat is :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Gosh, ik vind het nog steeds fucking awesome, ook al weet ik nog steeds niet wie A of Redcoat is :p

    It's driving me nuts. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Gotama schreef:
    (...)
    It's driving me nuts. :'D


    Yeah well, finally there's some action again ;p Vond de laatste paars eps beter dan de eerste van het seizoen, maar das nog vrij logisch (: Ik moet trouwens zeggen dat ik de soundtrack van pll vaak supergoed gekozen vind!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Yeah well, finally there's some action again ;p Vond de laatste paars eps beter dan de eerste van het seizoen, maar das nog vrij logisch (: Ik moet trouwens zeggen dat ik de soundtrack van pll vaak supergoed gekozen vind!

    Zeker! Ik ben vergeten welk liedje ze in de vorige episode gebruikten, maar ik herkende het wel en dat vind ik wel leuk. En MR MS - Hurricane hebben ze eens gebruikt, is wel een mooi nummer. (:


    You are beautiful, you are love.

    Inderdaaaddd. En die Jake is zo'n cuuutie!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik moet bekennen dat ik nog in seizoen 1 zit, bij aflevering 15 ofzo. Maar ik heb een deel van de boeken wel gelezen. Ik wil ook op de lijst:9~


    Miep

    Omg, echt deze aflevering! It's so confusing...

    Cece Drake blijft echt overal opduiken, en Mona terug in Radley, dezelfde kamer en grijnzend? I don't know what to think anymore. D':

    Nu weer een week wachten op aflevering 10...


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heeft er iemand een link naar de nieuwe? Ik heb geen zin om m te downloaden D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ja hoor, alsjeblieft!


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gracias ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    wtf

    trouwens, een heleboel mensen, waaronder ik, hadden al zoiets van dat Mona dan naar Radley zou gaan vanwege het feit dat ze de moord kan claimen door een insanity bla die bla


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Sparia schreef:
    wtf
    trouwens, een heleboel mensen, waaronder ik, hadden al zoiets van dat Mona dan naar Radley zou gaan vanwege het feit dat ze de moord kan claimen door een insanity bla die bla


    Ik neem aan dat je bedoeld dat ze het dan gooit op ontoerekeningsvatbaar?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nouuu ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoilers te openen :/ ik kijk later pas met een vriendin, aaaargh.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    Nouuu ik moet mezelf echt tegenhouden om die spoilers te openen :/ ik kijk later pas met een vriendin, aaaargh.


    Ahw! D:
    Well ik vond het begin echt een beetje saai, naar de verwachtingen die ik had door de vorige aflevering. Maar toen! Omg, you're so gonna love it!
    (Sorry voor fangirlen...)


    We'll still love each other, forever and always. <3