• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    Moonly schreef:
    James van Briel

    Ik grinnik. 'Mijn lippen zijn ook heilig, dus ze mogen elkaar aanraken.' zeg ik lachend en druk er snel weer een kusje op. Ik strijk een pluk haar uit haar gezicht en kijk haar aan.


    Alison Love
    Ik lach zachtjes en zeg dan. 'Oke dan mag het wel.' hij doet het ook. Hij strijkt een pluk haar uit mijn gezicht en kijkt me aan. Ik glimlach en druk mijn lippen kort op die van hem. 'Er is hier zoveel te doen en toch heb ik het gevoel dat ik hier niets kan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Is alles oké?" vraag ik bezorgd, na ik de staat van de kamer zie.
    Waarom vroeg ik het nog? Het is duidelijk niet oké. Ik omhels hem en voel me weer een reus, maar het gaat nu om Marten, niet om mij.
    "Beantwoord die vraag maar niet," zeg ik zachtjes.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Ik glimlach triest. 'Ik ook, en ik mis mijn familie, ik hrb nogal een grote familie. Heb jij een grote familie?' vraag ik zacht en druk haar dichter tegen me aan. Haar zachte haren strijken langs mijn gezicht en in snuif een heerlijke geur op.

    Marten Yusthin Kloster

    Een paar tranen rollen over mijn wangen als Marilyn me knuffelt. Ik veeg ze snel weg in de hoop dat Marilyn ze niet ziet. 'Ik wil hier weg, het maakt niet uit hoe. Mijn mieder denkt nu toch al dat ik dood ben.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Ik weet zeker dat je moeder altijd zal blijven hopen en zoeken. Al duurt het tien of honderd jaar of een minuut. We zullen gevonden worden of een uitweg vinden," zeg ik.
    Het moet. Toch? Oh, nu verlies ik zelf hoop, ik moet sterk blijven en altijd geloven.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik schud mijn hoofd. Mijn moeder gaf de hoop altijd heel snel op, net als ik. 'Ik denk niet dat we hier levend uitkomen. We zitten hier al een aantal weken, de meeste zijn dan al lang weer gevonden.' zeg ik zacht. Ik kijk naar een lamp en ik smijt hem omver. Het glas versplinterd op de grond en ik loop naar de muur. Mijn hele leven is gewoon een grote puinhoop.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Geloof erin. Marten, geef de hoop alsjeblieft niet op. We komen hieruit," zeg ik.
    Niemand heeft me verteld dat dit zo moeilijk zou zijn, ik wil terug naar het begin, dan zou de ontvoering misschien gestopt kunnen worden.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik kijk haar even aan. 'Ik heb nu al drie ontsnappingspogingen gedaan. Een gat graven, met jou de electriciteit uitschakelen en...' ik stop halverwege de zin. Als Hope me niet had opgevist was ik nu weg. Voor eeuwig. Mijn gedrag is heel erg veranderd sinds ik Naomi met Elan zag zoenen. Eerst zag ik overal het posive in, nu zag ik alleen nog maar negative en rare dingen. Ik mis Naomi, ze was nu vast bij Elan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Misschien zocht je wel op de verkeerde manier naar een uitweg," zeg ik. Misschien was de uitweg wel heel simpel te vinden, maar zorgde de ontvoerder dat het moeilijk leek.
    Het was hoe dan ook simpeler dan het lijkt.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik knik en plof neer op het bed. Er moet iets zijn waarom de ontvoerder ons heeft gekozen en niet iemand anders. We hebben ook niet echt veel gemeen. Mijn blik valt op mijn hand. Hij is inmiddels zwaar ontstoken met allemaal troep zoals glas erin. Eigenlijk voel ik hem niet echt meer. Ik denk wel dat ik er zo verband om moet doen. Mijn maag begint te knorren en ik kijk naar Marilyn. 'ik heb honger, ga je mee?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Eh..ja," zeg ik.
    Waarom koos de ontvoerder nou net voor ons? Er moet iets met ons zijn, misschien vormen bepaalde letters uit onze namen wel een hint over de uitweg.
    Of de ontvoerder wilt iets van ons allemaal. Misschien wil de ontvoerder iets van onze vrienden en familie, niet van ons. Zo ja, wat dan? Geld? Of iets anders?


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik glimlach en loop naar de keuken. Waar zou Naomi nu zijn? Ik pak een boterham en smeer er een dikke laag chocopasta op. Ik kijk naar het mes. Hier kon je niks mee. Ik eet mijn boterham op en kijk naar buiten. Ik wou dat de ontvoerder met een nieuwe opdracht kwam. Misschien konden we dan ontsnappen. Ik sta op en kijk naar het plafond. 'Dag meneer of mevrouw de ontvoerder, wilt u ons een nieuwe opdracht geven?' ugh, dat ik zo beleefd deed. Het liefst zou ik hem helemaal volschelden.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik loop de keuken in en pak heel simpel een grote pot Nutella en een lepel.
    Wie boeit het nou wat ik eet? Het enigste wat ik nodig heb nu is een overdosis Nutella tegen het verdriet.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Ik ga weer zitten en kijk naar Marilyn, die nuttella eet. Ik baal nu best wel dat ik mijn dagboek verbrand heb, eigenlijk baal ik gewoon overal van. Ik kijk even naar Marilyn. 'Ik wil Naomi even spreken, weet jij waar ze is?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    "Eh..nee. Maar ik gok dat ze samen met Elan is," zeg ik.
    Hoe kunnen mensen zo snel verliefd worden? Het is maar raar. Nou ja, ik vind het dan raar.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Marten Yusthin Kloster

    Tranen springen in mijn ogen als ik hoor wat Marilyn zegt. Snel kijk ik weg en sta weer op. 'Ik ga haar even zoeken.' zeg ik en ik loop de keuken uit. Zodra ik daar ben rolt er een traan over mijn wang. Ik veeg hem weg en kijk om me heen. 'NAOMI?' roep ik hard door het huis. Ik kijk om me heen of ik haar ergens zie.

    (waar is naomi?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!