• Ontvoerd in Luxe

    Drie jongens en vijf meisjes zijn ontvoerd, en ondergebracht in een gigantisch huis, vol luxe spullen, een zwembad en alles wat je wilt. De tieners weten niet waarom ze zijn ontvoerd, het enige contact wat ze hebben met hun 'ontvoerder', is door een stem in de luidspreker, die mededelingen geeft. Je kan niet ontsnappen. Rond het huis en de tuin is een gigantisch hek dat onder stroom staat. De omgeving daaromheen is bos.








    Ik praat zo als ik via de luidspreker praat.


    Meisjes:
    Marilyn Cerena Aria Marie Bright door T0MDALEY.
    Hope Rhiannon Devlin door Amity
    Naomi "Katherine" Grenhold door DreamWishes
    Alison Love door jaimyhoi
    Jade Nelson door ANIC

    Jongens:
    Elan Smith door ANIC
    James van Briel door Moonly
    Marten Yusthin Kloster door Moonly

    Naamsveranderingen graag doorgeven!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2012 - 17:07 ]

    James van Briel

    Ik klim er weer van af en begin me op te drukken. Mijn record was 794 keer. 13...14...15... Ik gooi mezelf omhoog en klap in mijn handen en vang me weer op en herhaal dat een aantal weer. Dan leg ik een hand op mijn rug er druk me weer op. 34...35...36... Ik denk even aan Alison en automatisch moet ik grijnzen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik begin harder te rennen en kijk heel even naar James, maar focus me dan weer snel op het rennen.
    Misschien komt alles toch goed, als ik wegkom ga ik zo snel mogelijk naar mijn vrienden en familie.
    Ik denk snel aan de tekst van Hey There Delilah en het laat me glimlachen, als ik mijn iPod bij me had, zou ik dit liedje dag en nacht beluisteren.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [Hey there Delila how it's been in new York cittyyyy :3


    En ik vind het cute dat hij aan Alison denkt (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik luister het nu al 4 dagen achter elkaar. Ik heb maar één keer naar een ander liedje geluisterd en dat was The Scientist.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    [The Scientist doe ij nu met mijn band :3 geweldig nummer, geweldige band]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Als ik 100 keer heb opgedrukt stop ik er weer mee. Ik loop naar een spiegel waarvje eigenlijk hoort te dansen en strijk met mijn hand door mijn haar. Het enigste nadeel van sporten is dat je haar door de war gaat zitten en je gaat zweten. 'Marilyn, ik ga me even douchen.' zeg ik en ik loop de sportzaal uit. Op naar mijn kamer om te douchen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Nadat ik kwaad ben geworden in mijn kamer op de ontvoerder waarvan ik niet eens weet hoe hij heet of hoe hij eruit ziet, omdat Marten zijn filmpje niet opgestuurd wordt terwijl hij nog zo jong en breekbaar is, loop ik naar de badkamer. Ik zoek even in de kastjes en vind dan wat ik zoek. Pijnstillers. Ik heb namelijk echt last van mijn rug. Ik neem er eentje in en kijk mezelf dan aan in de spiegel. Waar ben ik beland?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Zo snel ik alleen ben, begin ik zachtjes Hey There Delilah te zingen. Ik zing liever niet wanneer er iemand anders bij is, het maakt me nerveus.
    Ik maak de loopband uit en ga zitten, ik barst in tranen uit. Wie weet hoe ver weg mijn familie en vrienden nu zijn, ze kunnen wel een duizend mijlen ver weg zijn.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    jaimyhoi schreef:
    [The Scientist doe ij nu met mijn band :3 geweldig nummer, geweldige band]


    [Ik ben echt dol op dat lied. En Coldplay zelf natuurlijk.]


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    Nadat ik me snel gedoucht heb en mijn haar goedgedaan heb, loop ik naar de kledingkast en trek makkelijke kleding aan. Hmm, wat zou ik nu eens gaan doen? Alison? Ik grijns even en loop denk ik naar haar kamer. Nee, dit is hem niet. Ik loop naar een andere kamer en klop aan. Deze was het zekerweten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    Ik kijk in de spiegel. Kevin zegt dat je ijdel wordt als je in de spiegel naar jezelf kijkt. Ik zie het meer als iets waarmee je jezelf in de ogen kan kijken en je afvragen waarom dingen gebeuren en wie je zelf bent. Dan hoor ik geklop op de deur. Ik loop de badkamer uit en loop dan naar de deur. Ik doe hem met een vragende blik open. Wie zou het zijn? Dan zie ik James. Een glimlach verschijnt op mijn gezicht. 'Hee,' zeg ik dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marilyn Cerena Aria Marie Bright
    Ik veeg mijn tranen weg, maar begin weer te huilen.
    Ik mis mijn thuis, ik mis alles. Echt alles.
    Waarom ben ik hier? Ik wil hier niet zijn. Het is niet eerlijk.


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    James van Briel

    'Hey!' zeg ik vrolijk terug. 'Hoe gaat het?' ik loop langs haar de kamer binnen en ga op haar bed zitten. 'Onze filmpjes mogen bekeken worden, ik heb best medeleiden met Marten.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Alison Love
    James vraagt hoe het gaat en loopt dan langs me de kamer in en gaat op mijn bed zitten. 'Wie zegt dat jij mijn kamer binnen mag?' zeg ik met een grijns. Ik grinnik, 'Nee hoor, van mij mag je altijd op mijn kamer komen. Ik weet alleen niet of Marilyn dat ook zo fijn vindt. Ken je haar?' ik kijk naar hem. 'En voor de rest gaat het wel Oke, heb even een pijnstiller ingenomen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    James van Briel

    Ik grinnik. 'Ja, ik ken haar. We gingen toennet samen sporten.' zeg ik en ik leun ontspannen achterover. Ik ga echter weer rechtop zitten als ik hoor van de pijnstiller. 'Heb je er zoveel last van?' vraag ik bezorgd.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!