• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Joshie? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Sorry ben bezig met 2 topics en de en gaat heel snel.. Ga zo reageren.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Okaaayyy ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sam
    Ik open kort mijn ogen als ik voel dat mijn hand wordt beetgepakt. Het is Naomi. 'Ik d-doe,' begin ik. Ik heb tijd nodig om mijn zin af te maken. 'Mijn best.' mijn ogen vallen weer dicht, maar ik ben niet knockout. Dan hoor ik een onbekende stem. Ik kreun weer zacht van pijn. Teveel geluid.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomia schreef:
    [Sorry ben bezig met 2 topics en de en gaat heel snel.. Ga zo reageren.]

    [Bedoel je Royal Dance Academy?:Y)]


    That is a perfect copy of reality.

    Joshua Chris Gayle

    Ik open nu mijn ogen en voel haar tong over mijn onderlip gan. 'Hmmm.'zeg ik dan zacht grijnzend en doe het terug en haal dan mijn hoofd weg en kijk haar aan. 'Waar zijn de danszalen?' vraag ik dan grijnzend, ik heb een idee, een heel goed idee, al zeg ik het zelf.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Europe schreef:
    (...)
    [Bedoel je Royal Dance Academy?:Y)]


    [Ja, ben er net pas bij, dus moet er even in komen en alls bijhuiden en al die dingen, haha.]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ben er vanaf het begin bij, maar je hebt wel gelijk. Die rpg gaat echt snel]


    That is a perfect copy of reality.

    Leslie Day
    Hij doet het gewoon terug en ik heb zo erg de neiging om me over te geven. Gelukkig trekt hij zijn hoofd weg en vraagt waar de danszalen zijn. Ik kijk even om me heen en zie dan Bob. Ik ben even versteend, ik heb niets verkeerd gedaan toch?! Maar ik zie dat hij bij Naomi, Nala en Ian is. Ach, dat komt wel goed. Ik heb niet door dat Sam op de grond ligt. Ik schud mijn hoofd, ga gewoon weg met Josh. 'Ik wijs je de danszalen wel,' zeg ik dan snel. Ik sta op van Josh' schoot. Ik pak zijn shirt en gooi dat naar hem toe. 'Misschien heb je die wel nodig,' zeg ik dan.Ik loop vervolgens snel de zaal uit en hoop dat Bob me niet gezien heeft. Ik wacht niet eens op Josh.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:24 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ben even 5min weg, zo terug! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ghehe, ik voel me vereerd dat Josh' idee waarschijnlijk gebaseerd is op het mijne. En trouwens.. Bedoelde Les niet de danszalen, en Josh niet zijn bovenlip? Sorry, ben nogal precies :Y)

    Wat er met personages gebeurd kan zielig zijn, maar ik denk dat je pas écht medelijden krijgt door de manier van schrijven. Nu ook weer. Nala zit alleen maar naast een half-knockie Sam, maar de manier van schrijven en het verhaal eromheen maakt het zielig, medelijdenwekkend. Dat heb ik ook bij jouw personen, Jaims, en dan vooral bij Les. Je schrijft gewoon super ^v^

    Wat vinden jullie van mijn personages/schrijfstijl? En hoe denken jullie dat SuperMars eruit ziet?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Eigenlijk wil ik heel veel zeggen, maar mijn stem stokt als Eleadora mijn boxer naar beneden trekt. Eleadora kent me, dat weet ik. Maar toch. Na haar laatste verkrachting.. Na haar laatste verkrachting zijn we gewoon niet zo ver meer gegaan. Konden we niet zo ver. En ik weet niet wat het met Eleadora doet als ze ziet hoe ik op haar reageer.. Ook daar. Dat had ze wel kunnen weten, maar toch.. "Ik hou van je" Zeg ik dan alleen maar. Zeg ik maar geen nee meer, want ik kan haar nu niet afwijzen. Wil het niet meer. Ik wil alleen nog maar toegeven.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Teehee, er staat danszalen hoor :Y) *fluit een wijsje*

    Ochjaa, jk vond dat wat Femke scheef heel mooi.

    En thanks Nowi *bloost en kijkt naar de grond* het betekend veel voor me :3

    En ik heb het al een keer gezegd maar ik vind dat je goed schrijft :3 het leest ook fijn ^^


    Gheheh, ik stel Marcell blond met blauwe ogen voor :3 35 jaar]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Naoom is nou al twintig minuten weg D:

    NAAOOMMM LEEF JE NOG?! D:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Haha, reactie aangepast :'D Valt ook niet op..

    De nada, tis toch zo? Je hoeft nie te blozen. I'm just honest (:
    Thxxxx, eig. hetzelfde als bij jou.. Betekent veel voor me. Serious. Ook al heb ik dan zo ongeveer niks online staan en schrijf ik niet zoveel meer.. Ik wil het eigenlijk wel weer gaan oppakken. Als ik minder hw heb -_-'

    Wayoow, hij lijkt op mij qua uiterlijk in jouw voorstelling, maar dan 20 jaar ouder én mannelijk. LOL. Nog andere ideeën? Want nu ga ik me hem dus ook weer zo voor proberen te stellen :'D

    NAOOOOM! Les is waiting! En ik ook x)
    En SuperMars ook!]

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 23:36 ]


    Stop acting normal. It gets bored.