• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ?? ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Idd XD En echt, Eleadora en Julio worden wel een keer minder erg hoowr.. Het is nog steeds een dans-rpg XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht geluidje verliet Eleadora haar lippen terwijl ze haar handen door zijn haren liet glijden en streelden over zijn nek en schouders. Plagend likten Eleadora met haar tong over zijn onderlip waarna ze hier zachtjes en speels in beet en haar lippen weer in de zijne legden, perfect passend als een puzzel en hem verder zoenden. Eleadora probeerden haar gehijg te onderdrukken, iets wat aardig lukten in deze toestand. Zachtjes gelden haar handen ove zijn boven armen naar beneden waarna ze lichtjes weer omhoog streelden en weer naar beneden streelden over zijn borstkast. Eleadora klemden haar vingers on het elastiek van zijn boxer terwijl ze zachtjes en plagerig haar wijsvinger over zijn privédeel deel gleed.


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Nja, maar ja 16+ mag xD
    en SAAAAAAAAAAM????
    Ik wil graag een reactie als het kan??? xD}

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 20:20 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik kijk opzij op het moment dat Nala me voorbij komt. Ik zou het inderdaad niet lang meer vol kunnen houden, maar ik zei er niets over. Nala gaat voor en duwt het eten vooruit. We komen zonder problemen terug bij de slaapzaal. En ik steek Nala weer voorbij en maak het rooster voor haar open. Ik spring er als eerste uit, 'Je kan je laten vallen als je wilt, ik vang je wel op,' zeg ik dan. Niet wetend dat Dex daarstraks in de keuken hetzelfde had aangeboden en ze het toen had afgewezen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Privédeel XD]

    Julio Martinéz
    "Eleadora.." Fluister ik, licht hijgend, terwijl ik langzaam mijn weerstand begin te verliezen. Langzaam omdat ik zóveel tintelingen tegelijk binnen krijg, dat ik weerstand bied om niet gek te worden en misschien dingen te doen die ze niet leuk vindt. Maar heel langzaam begint mijn weerstand af te nemen en krijgen de tintelingen die Eleadora me zendt de overhand. Net zoals de tintelingen me nu mijn lippen op de hare laten drukken, en me haar teder, maar tegelijkertijd ook gretig laten zoenen. Me haar onderlip zacht laten likken voor toestemming. Me mijn handen over haar lichaam laat bewegen, alleen waar ik bij kan.. Me haar zacht laten plagen..


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Vang maar eerst een klein beetje van het eten op. De rest laten we liggen als voorraad." Ik liet het eten dat als eerste op moest naar beneden vallen en schoof de rest aan de kant.
    "Goed, ga nu maar gewoon aan de kant." glimlachte ik. "Ik vlieg er wel uit."
    Ik liet me uit het gat vallen en kon het niet laten nog een achterwaartse salto erbij te doen.
    Toen ik op de grond was, riep ik naar Dexter dat hij ook kon.
    "Doet er nog iemand het rooster toe?" vroeg ik dan. "Ik zou het zelf doen, moest ik niet veel te klein zijn."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik vang het eten op en leg dat uiteindelijk neer op de grond en kijk toe hoe Nala naar beneden komt. 'Dexter doet het rooster wel toe,' mompel ik. Ik heb teveel inspanning geleverd merk ik. Ik zie een beetje wazig maar dat knipper ik weg. Tenminste, ik doe een poging. 'Ik..' begin ik. Maar ik maak mijn zin niet af. Ik zak door mijn benen en knal met mijn hoofd tegen een bedrand aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora drukten hem dicht tegen zich aan en opende haar mond als toestemming waarna haar tong en die van Julio een liefdes spel speelden zoals nog nooit gedaan was. Een zachte kreun verliet haar mond terwijl ze over zijn schouders masseerden, voelend hoe de warme golven haar lichaam overnamen en de tintelingen als duizende bommetjes in haar lijf leken te ontploffen. Zachtjes gleed ze met haar vingers over zijn borstkast terwijl ze plagerig met haar vinger aan het elastiek van zijn boxer trok. Eleadora trok haar lippen terug waarna ze haar lippen gretig in zijn nek plaatsten waarna ze de huid van zijn borstkast beroerden en zachtjes in zijn tepel beet terwijl ze haar lippen naar onderen liet glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik wil dat Naoom online komt! XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Een geluidloos kreuntje ontsnapt opnieuw uit mijn mond. Eleadora raakt me op mijn gevoeligste plekjes aan, maar verleid me ook door me net niet helemaal te geven wat ik diep van binnen wil. Lichamelijk. Het enige wat ik nog kan doen is haar haar gang laten gaan om mijn verlangen iets af te remmen, voor ik haar pijn doe.. Ik weet niet meer hoe het met haar wonden en mentale littekens staat, maar eerlijk gezegd hoop ik nu dat ze een heel stuk minder zijn.. Mijn handen liggen net waar ze bij kunnen, maar houden haar niet tegen. Dat kan ik niet meer. Ik moet wel toegeven.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik oooook! Ik wil reacties van Josh en Les lezen :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik slaak een geschrokken gilletje.
    "Shit!" riep ik bezorgd. Ik knielde snel naast hem neer.
    "Oh my god, oh my god!" riep ik, terwijl ik in paniek met mijn handen fladderde.
    En toen gaf ik mezelf een klap. Het had steeds gewerkt om mezelf emotieloos te krijgen. Als mijn vader me sloeg werd ik ook zo... leeg.
    Deze keer had het ongeveer dezelfde uitwerking. De paniek verdween en ik kon mezelf bij elkaar rapen.
    Ik legde hem goed neer, trok zonder nadenken mijn shirt uit en legde dat onder zijn hoofd. Toen ging ik rechtstaan en nam zijn benen.
    Ik hield ze omhoog, zodat het bloed terug naar zijn hoofd zou stromen en hij sneller bij zou komen. Gelukkig had ik veel spieren gekregen van mijn trics.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [En ik wil het schrijven xD ik ben in een schrijfmood! ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sam Jason Night
    Ik voel pijn, en zie die vervloekte duisternis. Ik voel behalve pijn ook andere dingen maar ik kan ze niet benoemen. Zoals gewoonlijk als het zo zwart is. Waarom zou ik nog terug komen? Weg uit deze duisternis? Er is niemand die om me geeft.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.