• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik stop met dansen en kijk hem aan. Ik draai de volume knop lager. 'Hoezo? De lessen zijn nog niet eens begonnen,' antwoord ik en loop naar hem toe. Ik ga naast hem zitten en kijk voor me uit. 'Maar als jij dat vindt... Je bent er alleen pas een uurtje of iets.' Ik kijk hem aan en glimlach eeven. 'Jouw mening.' Ik ga ook liggen en staar naar het plafond. De vloer voelt koud aan onder mijn blote voeten. 'Je kan trouwens goed dansen.' Ik draai mijn hoofd zodat ik hem aan kan kijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley Dawn Jones
    Ik zucht als Rafael niet reageert en loop dan naar de danszalen. Ik weet niet waar de clipdance zaal is, maar wel waar de HipHop zaal is. Ik loop daar naartoe en zie Axelle al zitten. Samen met die broer van Rosalie. Ik twijfel of ik naar binnen moet gaan, en uiteindelijk loop ik ook naar binnen. 'Kan ik Axelle even spreken?' vraag ik.


    That is a perfect copy of reality.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ik ben gewoon gewend om ofwel een hele dag te slapen, ofwel om een hele dag iets leuks te doen met Sammy" lachte ik.
    Ik maakte een koprol naar achteren wat best vreemd was, maar ik deed echt rare dingen als ik niet wist wat te doen.
    "Jij ook".
    Ik stond op en begon wat doelloos te huppelen.
    Ik deed wat rare moves, "Ik moet echt eens een paar foto's van mijn hoofd laten maken" zei ik serieus.

    Guy Richard Campbell

    Voordat Axelle kan reageren of ze het leuk vindt komt haar tweelingzus binnen lopen. Ik kijk naar Ashley en knik. 'Ja tuurlijk. Als je zus het daarmee eens is,' glimlach ik en sta zelf op om naar mijn tas te lopen. Ik kijk even naar de 2 meiden en vraag me af waar Anna blijft. Waarom zou ik me er zorgen om maken? Ik laat me naast mijn tas vallen en kijk nog steeds naar Axelle en Ashley. Het kwam me misschien wel uit dat ze even met zijn tweeën weggingen, dan was ik alleen en kon ik nadenken en de conclusie trekken dat dit niet goed was en dat ik het los moest laten. Ik slaak een diepe zucht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Voor de zoveelste keer schiet ik in de lach door hem. Hij was echt gek in zijn hoofd. 'Volgens mij ben jij de rare van de twee,' grinnik ik en kijk hem grijnzend aan. Ik sluit mijn ogen en lach nog even. 'Als jij foto's van je hoofd laat maken op dit moment lacht iedereen je uit,' grinnik ik en open mijn ogen weer. Ik zie dat hij nog steeds rare moves maak. 'Misschien moet je in een komedie clip. Dan word je geheid gevraagd.' Ik lach en rol me op mijn buik. Ik tik met mijn vingers een melodietje op de grond en neurie zachtjes. 'Maar je broer is hier niet dus zal het hier heel saai voor jouw worden, denk ik.' Ik kijk hem weer aan en schenk hem even een glimlach.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [haha heb al een hele post getypt, maar ik wacht even af wat er gaat gebeuren en of de tweeling het lokaal uitgaat of blijft xD]

    [Ik laat jullie gewoon wachten ;3]


    That is a perfect copy of reality.


    Lucas Samuel Sadler.

    "Dat verklaart waarom ik altijd de rare ben in videoclips" mompelde ik nadenkend.
    Ik liet me voorover vallen en remde af door mijn handen tegen de grond te zetten.
    Ik rolde me terug op mijn rug en zuchtte.
    "Ja, dat is waar, ik bel hem gewoon". Niet dat ik Sam echt naar hier liet komen.
    Hij was net terug thuis waarschijnlijk.
    "Nee, ga ik niet doen" mompelde ik.
    Ik draaide me terug op mijn buik, terug op mijn rug en rolde verder tot ik bij Rose kwam.
    "Moet jij me maar vrolijk maken" grijnsde ik waarna ik haar gezicht even bestudeerde.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Krijg ik die verantwoordelijkheid weer op me af geschoven...' Ik zucht en lach even. 'Nou.. Hoe maak ik meneertje vrolijk.' Ik denk na. 'Snoepjes?' Ik kijk hem lachend aan, maar maak geen aanstalte om op te staan. 'Nee serieus, hoe maak ik jouw vrolijk?' Ik kijk hem aan. 'Waarschijnlijk ben ik niet zo gestoord als jouw en je broer.' Ik kijk hem aan en grijns even. Ik zie dat hij mijn gezicht bestudeerd en twijfel even of ik er iets van moet zeggen. ''Bevalt het,' vraag ik hem met een glimlach en kijk hem vragend aan. Mijn felblauwe ogen kijk hem afwachtend aan en ik bijt op mijn lip. Niet dat hij het eerlijk zou opbiechten, maar ja... Wie ging nou zeggen; Nee bevalt me niet. Spuuglelijk.' Niemand zei dat natuurlijk.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Europe schreef:
    [Ik laat jullie gewoon wachten ;3]


    [DEMI! REAGEEEER... *Zo grappig om mijn eigen naam te zeggen haha* maar reageer pleaseee? Ik moet zo de hele avond weg...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [MAOAM !]

    Lucas Samuel Sadler.

    "SNOEPJES" riep ik vrolijk.
    Misschien, héél héél misschien had ik een verslaving aan snoepjes.
    "Bevalt het ?" vroeg ze met een glimlach.
    Ik haalde mijn schouders op, "Best wel".
    Ik begon te grijnsen door mijn antwoord dat ze waarschijnlijk niet verwacht had.
    Ik merkte dat ik nog steeds halfnaakt was maar deed er niet echt iets aan.
    Niemand had er last van.
    "I dunno, er is hier vast wel iets in de buurt wat we kunnen doen, volgens ik vernomen heb is mijn leerkracht nog niet toegekomen en de jouwe ook niet".

    [noo ze is gewoon weg :o]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik voelde mijn wangen rood worden en sloeg snel mijn ogen neer, wat ook niet een goed idee was, want ik keek recht op zijn borstkas. Vlug sluit ik mijn ogen helemaal en bijt op mijn lip. 'Oké, dan gaan we eerst snoepjes halen. Dat hebben ze vast wel,' zeg ik zacht met mijn ogen nog steeds neergeslagen. Ik sta op en loop naar mijn hakken. Ik trek die weer aan en zet mijn pet weer op. De blosjes trekken weg. Gelukkig. Ik loop naar de geluidsinstallatie en zet de muziek uit. Ik glimlach en kijk hem aan. Ik had mezelf nu weer herpakt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    mismi schreef:
    [noo ze is gewoon weg :o]


    [Grr... Ik ga over 25 minuten weg, dan ga ik eten op de tennisbaan en dan om half 7 tennissen, dus ik ben voorlopig niet meer online... ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [ik reageer wel gewoon xD]

    Anna Bailey Miller
    "was het maar een grapje" zeg ik dan met een zucht en het is even stil. "wat moet ik nou doen" zeg ik dan wanhopig. "Eh.. wat dacht je van niks! Hij is je leraar! Het is vast maar gewoon een opvlieger, net als toen met Jake" zegt ze dan. Maar ik wist dat dit daar helemaal niet op leek. "San, het is meer dan een opvlieger" zeg ik dan met een zucht. "Hoe weet je dat nou, is het meer de Jake situatie of de ex situatie" vraagt ze dan. "vergeleken met dit was mijn ex een opvlieger. Ik kan niet stoppen met naar hem te kijken en daarstraks keek hij me aan en ik kon niet eens wegkijken" zeg ik dan. Het blijft even stil aan de andere kant en dan zegt ze weer wat. "wauw" hoor ik dan aan de andere kant en meer zegt ze eigenlijk niet. "En dit is pas dag 1" zeg ik dan. "Maar misschien moet ik zo maar terug, anders denken ze misschien dat ik nog ben weg gerend" zeg ik dan. "oke, doe niks stoms alsjeblieft. Hij is en blijft je leraar" zegt ze dan. "oke, luv you, moet nu ook weer verder met werken" zegt ze dan. "oke, doei" zeg ik dan en ik hang op met een zucht. Ik stop mijn mobiel weer weg en vul mijn flesje met water. Ik maak mijn gezicht en nek even nat en kijk even in de spiegel naar mezelf. Ik adem weer een keer diep in en uit en loop de toilet weer uit en ga terug naar de zaal. Ik ga weer naar binnen en zie dat de tweelingzus van Axelle er ook is. Ik zie Guy op de grond zitten naast zijn tas, diep in gedachte zo te zien. Ik loop door naar mijn tas en leg mijn mobiel er weer in en doe mijn waterflesje erin. Ik pak de koekjes en pak er een, dan had ik in elk geval wat te doen. Ik loop naar het raam en kijk naar buiten.

    [ik moet vanavond naar stal :p dat duurt meestal ook wel even dus tja xD ben er dan voorlopig ook niet]

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 17:06 ]