• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    mismi schreef:
    [ik studeer toegepaste biologie :x]

    [En dat is? Nouja, ik haat het niet, maar ik heb gewoon niks met Biologie, Natuurkunde enzo]


    That is a perfect copy of reality.

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk naar Lucas en trek mijn wenkbrauw op. 'Helemaal geen belachelijke verhalen,' protesteer ik dwars door hun gesprek heen. 'Ja ik weet ook wel dat dat Samuel was. ik hoorde zo'n beetje alles,' lach ik en kijk hem aan. 'Maar heb jij mij een belachelijk ding tegen je horen zeggen?' ik kijk hem aan en grijns even. Ik kon het me niet herinneren. 'Of zie ik er gewoon belachelijk uit en ga je er maar gelijk van uit dat ik dan ook belachelijk ben?' Ik kijk hem lachend en hoofdschuddend aan. 'En bedankt. Nu is het enige verschil ook weer weg.' Ik slaak een diepe zucht en laat me weer achterover op de bank vallen met mijn knieën opgetrokken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Deeem, reageer is met Guy xd]


    That is a perfect copy of reality.

    Europe schreef:
    (...)
    [En dat is? Nouja, ik haat het niet, maar ik heb gewoon niks met Biologie, Natuurkunde enzo]

    [Tja, en ik kan er ook niks van, ik snap al die formules enzo niet -_____-
    geef mij maar gym ofzo xD


    even a white rose has a black shadowx

    [reageert kate nog op gino?]


    even a white rose has a black shadowx

    Europe schreef:
    (...)
    [En dat is? Nouja, ik haat het niet, maar ik heb gewoon niks met Biologie, Natuurkunde enzo]
    [Dat is biologie, maar dan zonder het mens gedeelte, dus natuur, dieren, ecologie enz xD]


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik steek mijn tong uit naar haar en ging op de bank liggen met mijn rug op het zitvlak, mijn benen over de leuning voor je rug en mijn hoofd net niet tegen de grond.
    "Er komen nog wel belachelijke verhalen, iedereen zegt dat vroeg of laat" grijnsde ik.
    Ik keek haar aan, wat er omgekeerd best grappig uitzag en kwam erachter dat ik dit niet lang kon volhouden.
    Ik ging weer rechtop zitten en wachtte tot het bloed niet meer in mijn hoofd zat.

    mismi schreef:
    (...)[Dat is biologie, maar dan zonder het mens gedeelte, dus natuur, dieren, ecologie enz xD]

    [Aaah, oke]


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    'Ik heb geen idee welke vakken jullie op welke volgorde hebben. Ik weet alleen dat jullie biologie en voedingskunde en muziekstudio erbij hebben. Volgens mij beginnen jullie met biologie, maar dat weet ik niet zeker.' Ik kijk haar aan en kijk dan ook naar Anna. Ze was lekker bezig en het ging nog goed ook. Ik glimlach automatisch weer. Als ze een foutje maakt twijfel of ik het moet zeggen en besluit het wel te doen. Ik sta op en loop naar haar toe. 'Dat ene pasje die je net deed.' Ik doe hem na. 'Deed je een beetje fout.' Ik schenk haar een glimlach en kijk haar aan. 'Doe hem nog is.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Kate Skye Woods
    Ik liep door de gangen. Geen enkel idee waar ik heen liep dus ik pakte mijn iPhone om met mijn vriendin te praten die net niet werd aangenomen op deze school. Als ik bijna tegen iemand opbots stop ik en hoor ik iemand praten waardoor ik opkijk. 'Oh sorry, ik lette niet echt op'. Hij glimlacht een beetje ongemakkelijk en kijkt me even aan, Ik keek hemook even aan en glimlachde net als hem ongemakkelijk. 'Trouwens, hoe heet je." Vroeg hij toen. Ik kijk hem eerst onderzoekend aan. 'Ik ben Kate.' Zeg ik uiteindelijk. Hij zag er leuk uit, maar ik had geen tijd voor een vriendje. Ik moest met een volle 100% voor mijn cariere gaan zodat mijn ouders trots konden zijn. Omdat ik een hiphop danseres werd en geen ballarina. 'En jij?' Vraag ik hem dan.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik spring op en ga naast hem zitten. 'Jij zegt raardere dingen dan mij hoor!' ik lach en kijk hem aan. 'ik fiets niet van een trap af.' Ik lach even en por hem in zijn zij. Dan ga ik naar de andere kant van de bank en leun tegen de leuning aan. Mijn benen leg ik op zijn schoot. Ik grijns. 'Ik lig heerlijk.' ik sluit mijn ogen en blijf rustig liggen. 'Ik wed dat jij raardere dingen zegt dan mij.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    Ik zie hoe Guy weer Anna aan het helpen is met haar danspasjes, ik zie mijn tas liggen en pak hem. Ik haal mijn flesje water eruit en drink wat. Dan zie ik een doosje met pepermuntjes liggen. Ik haal het eruit en doe hem open, dan pak ik er een paar uit en stop ik ze in mijn mond.


    That is a perfect copy of reality.

    Anna Bailey Miller
    Een pasje wilt niet helemaal lukken, maar ik dans door en Guy staat op en loopt naar me toe. "Dat ene pasje die je net deed" zegt hij en ik stop met dansen en kijk naar hem terwijl hij hem nadoet hem "Deed je een beetje fout" en hij glimlacht even. Ik knik even. "Doe hem nog is" zegt hij dan en ik doe hem nog een keer en probeer het dit keer beter te doen.

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en zie hoe ze het pasje nog een keer doet. 'Je staat ietsje verkeerd, waardoor het niet helemaal lekker gaat.' Ik kijk haar aan. 'Als je zo gaat staan...' Ik pak haar heupen vast en draai haar een beetje. 'Gaat het makkelijker. Probeer is.' Ik zet een stap achteruit en schenk haar een glimlach. Ik kijk haar aan en wacht tot ze het nog een keer probeerd. 'Verder doe je alles goed hoor,' lach ik en kijk haar aanmoedigend aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Rare mensen kunnen geen normale dingen zeggen" zei ik gewoontjes, "Maar normale mensen wel, maar normale mensen zijn saaie mensen !".
    Dat sloeg echt op alles. Niet dus.
    Ik keek naar haar benen die op mijn schoot lagen en trok mijn wenkbrauwen op.
    "Profiteur" zei ik met nogsteeds opgetrokken wenkbrauwen.
    Ik sloeg haar tegen haar bil, maar niet te hard.
    Ergens had ze die nog tegoed.