• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik was een paar pirouettes achter elkaar aan het doen toen ik een jongensstem hoorde.
    Ik verschoot en viel bijna, maar kon me nog herstellen.
    Ik zette de muziek uit en keek hem aan.
    Mijn blik gleed naar mijn kleren, en dan weer terug naar hem.
    "Ik denk het ook niet" grijnsde ik waarna ik naar de kant liep en mijn schoentjes uitdeed en ze verwisselde voor een paar Uggs.
    Ik dronk wat water en liep naar hem toe.
    "Penelope, ballet maar dat wist je wel al" zei ik met een lach op mijn gezicht.
    Ik maakte mijn rode haren los en haalde er een hand door.

    Coockies schreef:
    [Nee het is geen nieuwe dag. Althans lijkt me van niet. ik denk dat het 8.30 en 9.30 is. Trouwens zijn er eerst biologie lessen en dan pas dansen:)]
    `
    [Mijn persoontjes slaan Biologie over, ik haat Biologie ._.]


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    'Nee, maar de lessen zijn nog niet begonnen,' lach ik en kijk haar aan. 'Ik heb ook geen idee waarom jullie zo vroeg in de danszaal zijn. Normaal zou je nu gaan eten, maar aangezien dit jullie eerste dag is.' Ik lach even en kijk naar Anna. Ze is nog steeds aan het dansen en ik laat haar haar gang gaan. Ik kijk weer naar Axelle. 'De lessen beginnen pas om half 11 tot half 1. Dan hebben we de lunch dan hebben jullie een ander vak en dan weer van mij les.' Ik glimlach naar haar. 'Heb je je rooster nog niet bekeken?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Dus, met andere woorden" zei ik terwijl ik ging rechtzitten en mijn benen in kleermakerszit legde, "Ga je me stalken".
    Ik keek haar even veelbetekend aan en begon te grijnsen.
    "Tuurlijk zijn er wel verschillen, qua karakter, maar als je ons beide een tijdje kent, kan je ons zo uit elkaar halen"0
    Ik haalde een hand door mijn kleine kuif die naar rechts stond.
    "Verschil 1, zijn kuif staat naar links, de mijne naar rechts".
    Ik wist niet of dat nog altijd het geval was, maar volgens mij wel.

    Nova Jessica Martins

    Ik besloot maar snel weg te gaan. Ik liep naar de kamer die ik samen met 2 anderen deelde. Zachtjes pakte ik mijn spullen uit en zette muziek op. Toen besloot ik maar te dansen en een aantal pasjes te oefenen. Zweetdruppeltjes vielen op de grond, mijn voeten verplaatsten zich alsmaar en mijn armen bewogen mee.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Misschien...' Ik lach en sla mijn ogen neer. 'Nee hoor, dat doe ik je niet aan.' ik kijk hem langzaam weer aan en luister naar de verschillen. Godzijdank verteld hij me die. 'Komt hij vaak langs denk je?' Ik kijk Lucas aan en neem dezelfde houding aan als hem en houd mijn hoofd even schuin. ik bijt op mijn lip en kijk naar mijn hakken. Ik tik met mijn nagels op de hak en kijk hem weer aan. Een glimlachje speelt op mijn lippen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Axelle Julia Jones
    'Om eerlijk te zijn heb ik mijn rooster nog niet bekeken nee' zeg ik dan. 'En ik heb niet zo snel honger' vervolg ik dan. 'Welk vak hebben we dan?' vraag ik als laatste. Het maakte me niet uit welk vak ik had, dansen bleef voor mij altijd het leukst. Ik kijk weer naar Anna die staat te dansen, ik zucht weer. Ik wou dat ik nu ook kon dansen, maar nee, mij moest dit weer gebeuren.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 13:21 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Coockies schreef:
    [Nee het is geen nieuwe dag. Althans lijkt me van niet. ik denk dat het 8.30 en 9.30 is. Trouwens zijn er eerst biologie lessen en dan pas dansen:)]


    [dus hebben we zo biologie?]


    even a white rose has a black shadowx

    Josh Francisco Grey

    'Josh, hiphop wist je ook al, want ik zei het net.' zeg ik grijnzend en kijk nog een keer de zaal rond.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Anna Bailey Miller
    Ik ga weer voor de spiegel staan en herhaal wat passen en kijk hoe ik ze uitvoer. Guy is nog steeds in gesprek met Axelle en hoe minder contact we hebben, hoe beter dat voor mij is. Het gevoel gaat dan vast vanzelf weer weg. Ik oefen wat pirouettes, niet van die stijve, maar gewoon wat lossere. Af en toe verlies ik mijn evenwicht omdat ik te lang door draai.

    Gino Pedro Bujor
    Nadat Nova ook weg gegaan is.
    sta ik op pak mijn rugtas en slenter de kantine uit. Ik gooi mijn appel, nou ja het klokhuis is alles wat er nog van over is in de prullenbak. Ik loop door met mijn ogen op de grond gericht. Ik bots perrongeluk bijna tegen een meisje aan. 'Oh sorry, ik lette niet echt op'. Ik glimlach ongemakkelijk en kijk haar even aan, 'Trouwens, hoe heet je?' zeg ik terwijl ik mijn charmes in de strijd gooi.


    even a white rose has a black shadowx


    Lucas Samuel Sadler.

    "Misschien wel" zei ik nadenkend.
    Ik liet mijn hoofd op de rand van de leuning van de zetel liggen en voelde mijn iPhone trillen.
    Ik nam hem uit mijn zak en nam op.
    "SAMMY" riep ik vrolijk, "SAMMY" werd ik teruggeroepen.
    Dat deed hij dus expres.
    "En, al knappe meisjes ontmoet ?" vroeg hij, waardoor ik zeker wist dat hij iets raars deed mijn zijn wenkbrauwen, deed hij altijd.
    "Het loopt vol hier" grijnsde ik, "Zoals Rose, je kan haar pesten, maar dan moet je je kuif wel naar rechts dragen zoals mij" zei ik, wetende dat Rose het allemaal hoorde, "Dan heb je kans op een totaal belachelijk verhaal".
    Ik hoorde aan zijn stem dat hij het nog eens echt zou kunnen doen ook, "Maaruh, Sammy, ik moet ophangen, Ke-Bye".
    Jup, dat was de manier hoe ik afscheid nam.
    "Het was Samuel" zei ik droog.

    Europe schreef:
    (...)`
    [Mijn persoontjes slaan Biologie over, ik haat Biologie ._.]


    even a white rose has a black shadowx

    [ik studeer toegepaste biologie :x]


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "Nu je het zegt ja" zei ik lachend.
    Ik nam deed mijn Roze broekkous uit en deed mijn shortje terug aan onder het kleedje.
    Ik keek even rond en liep naar hem toe.
    Ik nam zijn pols vast en trok hem naar binnen waarna ik de deur sloot, "Ogen naar de muur, niet kijken" zei ik met een serieuze blik in mijn ogen.