• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - gereserveerd door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Rafael Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    De Story


    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 1:36 ]

    Axelle Julia Jones
    Ik kijk naar Anna en Guy en zucht even. Het liedje van katy perry speelt in mijn hoofd en uiteindelijk begin ik het refrein te zingen.
    'Falling from cloud 9
    Crashing from the high
    I’m letting go tonight
    Yeah, I’m falling from cloud 9'

    Ik lach even en zing dat stukje weer opnieuw, dat is namelijk het enige wat ik goed ken van dat lied.


    That is a perfect copy of reality.

    Gino Pedro Bujor

    'Ehh, Gino' antwoord ik dan. 'Ik doe aan hiphop, is dit je eerste jaar hier op school?' vraag ik dan.


    even a white rose has a black shadowx

    Anna Bailey Miller
    "Je staat ietsje verkeerd, waardoor het niet helemaal lekker gaat." Zegt hij en hij kijkt me even aan. "Als je zo gaat staan..." Zegt hij en legt zijn handen weer op mijn heupen en ik voel de warmte van zijn handen door mijn broekje heen. Ik kijk even langs hem heen naar de spiegel zodat ik zie hoe ik sta en knik even. "Gaat het makkelijker. Probeer is." zegt hij en hij zet een stap achteruit zodat ik de ruimte heb om het nog een keer te doen. "Verder doe je alles goed hoor," zegt hij lachend en ik glimlach even naar hem. Ik doe het pasje nog een keer en merk dat het al wat beter gaat. "Gelukkig hebben we een leraar om de dingen die we nog niet kunnen uit te leggen en voor te doen" zeg ik dan met een glimlach.

    Rosalie 'Rose' lauren Campbell

    Ik kijk hem verontwaardigd aan. 'Mijn kont!' Ik kijk hem aan en lach dan. Ik was het wel gewend dat jongens op mijn kont sloegen, maar dan in clubs als ik langsliep of gewoon in school zelfs. Ik kijk hem aan en prik met de punt van mijn schoen zachtjes in zijn buik. 'Mijn kont, jij hebt geen recht om die aan te raken,' grijns ik en steek plagerig mijn tong uit, om vervolgens mijn benen weer goed neer te leggen. Ik kijk Lucas aan en glimlach even naar hem. Hij was leuker dan de jongens die ik thuis ken, maar dat was iedereen hier. Deze mensen hier paste meer bij me. We hielden allemaal van dansen en hadden allemaal dezelfde droom.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Moet gaan]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Heb ik dat niet ?" vroeg ik grijnsend.
    Ik prikte terug op dezelfde plaats waar ik daarnet sloeg met mijn wijsvinger en bleef dat herhalen.
    "IK DOE HET TOCH" riep ik plagend, waarna ik mijn tong uitstak.
    Ik haalde een hand door mijn haar met de hand die nog vrij was en legde mijn kuif zo beter.
    Dat porren kon ik eeuwig doen, het was alleen de vraag hoe rap ik werd onderbroken door Rose zelf.

    Coockies schreef:
    [Moet gaan]

    [Nein, Deeeem ):]


    That is a perfect copy of reality.

    [Ik moet ook weg, byee ben vanmiddag of vanavond weer]


    even a white rose has a black shadowx

    [Ik ga nu reageren]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    'Lucahaas,' roep ik lachend, maar ook zeurderig. 'Don't touch my ass.' Ik lach en kijk hem aan. Hij blijft maar door prikken, dus draai ik mezelf anders, zodat hij er niet meer goed bij kan. Ik zucht en ga dan gewoon rechtop zitten, maar met mijn benen nog we over de zijne. 'Als je niet stopt prik ik je in je been met mijn hakken. Ik trek een hak uit en pak die zovast dat ik gelijk toe kan slaan. Niet dat ik het doe, maar toch


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [waar kan ik heen met Bri en wat is er allemaal gebeurt?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Guy Richard Campbell

    Ik glimlach. 'Ja daarom heb je mij,' grijns ik en kijk haar even recht aan in haar ogen. Ik merk dat ik haar veelste lang aankijk en wend snel mijn blik af. Ik kijk naar Axelle die iets zegt, of zingt. Ik weet niet wat ze allemaal uitspreekt en ik let er ook niet op. Ik zie alleen die mooie ogen van Anna voor me. Ik schud mijn hoofd. Misschien moest ik maar eens een ijskoude douche nemen. 'Verder lukt het wel toch?' Ik kijk haar aan en glimlach. Dan loop ik terug naar mijn tas en graaf verwoedt in mijn tas. Dit was verdomme mijn eerste dag. Ik heb altijd lak gehad aan me aan de regels te houden, maar dit sloeg echt alles. Hoe veel jonger was ze? Ze zou net zo oud als mijn zusje kunnen zijn. Net zo oud als mijn zusje! Dat is hetzelfde als op de beste vriendin van mijn zusje verliefd worden. Had ik het serieus over verliefd worden? Het was gewoon een mooi meise, meer niet. ik moest mijn kop erbij houden. Ik pak het flesje water en giet het in mijn nek. Met een handdoek maak ik de grond droog. Het water druip over mjn ontblote bovenlichaam. Ik glimlach evne. Dit voelt goed. Ik gooi het water met een boogje terug in de tas en kijk naar mezelf in de spiegel


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Welcome back ;'D]


    That is a perfect copy of reality.


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik begon te lachen en schudde mijn hoofd.
    Dat klonk echt zo verkeerd.
    "Oke, oke, ik blijf er al van" zei ik waarna ik onschuldig mijn handen opstak.
    Ik hoorde dat de radio zachtjes op de achtergrond speelde en vroeg me af of dat ze die de hele dag lieten aanstaan.
    Ik speelde met het bruinlederen, gevlochten armbandje op mijn pols.
    "Stel je voor dat iemand dat had gehoord, don't touch my ass, wat moesten ze dan wel niet denken van mij ?".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Mooi.' Ik trek mijn hak weer aan en kijk hem aan. 'Hoe mensen dan over je zouden denken?' Ik denk na. 'Dat je een vies mannetje bent,' grijns ik en kijk hem aan in zijn ogen. Ik bijt even op mijn lip als ik mijn ogen neersla. Ik zwaai mijn benen van de zijne af en ga recht op zitten. 'Of mijn kont is gewoon aantrekkelijk,' grinnik ik en kijk hem aan. Ik wend mijn blik weer aan en tik met mijn hak op de grond. Ik bijt op mijn lip. Waarom zij ik dat ene? Oké, het was iets voor mij om te zeggen, maar waarom bij hem?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne