• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Rafael Julián Gonzaléz
    Met mijn bord nog leeg ga ik achter Penelope staan. 'Ik denk dat je een nieuw broodje moet gaan maken.' Fluister ik waarna ik haar broodje pak en met een klein sprintje van haar weg ren om vervolgens op een tafel te gaan zitten. Penelope schenkt me een boze blik wat mij alleen maar meer drijft om een hap te nemen.

    [Ga zometeen ook slapen]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik keek het meisje aan en schudde mijn hoofd. Nee, dat was zielig.
    Ik stond op zo rap ik kon en liep achter haar aan.
    Ik ging voor haar staan en trok haar in een knuffel.
    Kleine kindjes zien wenen was iets waar ik niet tegen kon.
    "Het is niet erg, je hebt net een jongen van 18 tegen de grond gekregen, dat is stoer hoor" zei ik waarna ik zachtjes lachte.
    Ik liet haar los en veegde een paar tranen weg, "Later ga jij heel, heel, heel veel bekers winnen met hardlopen, daar ben ik zeker van" zei ik knikkend.
    Ze begon alweer te lachen en liep weg om tegen al haar vriendjes te zeggen dat ze mij tegen de grond had gekregen.
    Ik ging terug naast Rose liggen, "Het gaat wel" glimlachte ik.

    Guy Richard Campbell

    Mijn zusjes aanval op me was een beetje verrassend geweest, maar ze is nu weer weg met een jongen. Een jongen waar ik wel meer over wilde weten. Ik grinnik even. Ik bleef haar grote broer. 'Bedankt.' Ik neem mijn pet aan en zet die op mijn hoofd. 'O sorry. Je hebt toc niks opgelopen?' I kijk haar vragend aan. 'Sorry voor dat gekke meisje die hier ineens was even.' Ik grijns en kijk haar even aan. 'Dat was mijn zusje.' geen idee waarom ik dat erbij zei... Ik schenk Anna een glimlach en kijk haar aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Gonzalez.

    "En ik ging je nog leuk vinden ook" zei ik met samengeknepen ogen waarna ik met grote passen terug naar het eten ging.
    Daar kwam mijn karakter boven. Roodharigheid, je snapt hem wel.
    Ik nam een nieuw broodje en keek even naar Rafael. Ik nam nog een tweede stuk brood en gooide het zijn richting uit.
    Het kwam precies tegen zijn hoofd aan waardoor ik vrolijk begon te klappen.
    "BINGO !" riep ik lachend uit.

    Anna Bailey Miller
    Ik glimlach. "ach ja, zusjes" zeg ik dan en ik glimlach, maar ik blijf een beetje voor me uit kijken omdat ik bang ben om hem weer aan te kijken, zeker van zo dichtbij. "En nee ik heb er niks aan over gehouden, ik zag hem net op tijd" Ik pak mijn zakje snoepjes en maak hem open "Ik heb hem wel even in de zaal gezet, voordat er straks wel iemand over heen struikeld" zeg ik dan en ik bied hem een snoepje aan en daarbij kijk ik zijn kant op en kruis ik zijn blik even.

    [Oké, ik kan niet slapen]
    Axelle Julia Jones
    'Nou, ik maakte een verkeerde beweging. En toen gebeurde het' beantwoord ik Andrews vraag. Ik had eigelijk geen zin om nog langer met hem te praten dus gaf ik mijn zus een klein duwtje. Mijn zus zei vrijwel meteen 'We moeten nu verder, sorry. We zien je wel bij de pauze' en we liepen zonder te wachten op antwoord weg. Uiteindelijk kwamen we buiten aan, we liepen nog wat verder en zagen Anna en Guy. We liepen naar ze toe en ik zei 'Hi'


    That is a perfect copy of reality.

    Guy Richard Campbell

    Ik grijns even. 'Hoe oud ben je?' Ik pak een snoepje en eet die op. Ik glimlach dankbaar naar haar en negeerde het feit dat ik het gevoel had dat ze me liever niet aankeek. Ik ga anders zitten en kijk even om me heen. Het was hier vrij stil. Ik kijk weer naar Anna en glimlach naar haar. 'Mag ik nog een snoepje?' Ik grinnik even. Samen met mijn zusje was ik dol op die snoepjes. Soort verslaving. Altijd die snoepjes. Ik houd Anna's blik vast, omdat ik haar ogen mooi vindt en het me geen goed grvoel geeft als ze me niet aankijkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Je mag niet met eten gooien!" Roep ik zogenaamd geschokt. Met grote passen loop ik terug naar Penelope. 'Leuk vinden? Dat is een goed teken toch. Meestal gooien mensen dan geen eten naar elkaar.' Ik plak een stukje salami en plak het op haar voorhoofd. 'Maar nu vind ik jou ook niet leuk meer.' Mijn kuif is compleet uit elkaar gevallen door haar wel gemikte broodje. Met een hand probeer ik het terug omhoog te krijgen zodat ik het mijn zicht niet belemmerd.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik ga recht op zitten. ' je bent schattig met kleine meisjes,' glimlach ik en neem nog een snoepje. Het duizelen is gestopt dus zit ik weer normaal recht op. 'Maar mooi dat het goed gaat. Dus je hoeft geen kusje,' lach ik. Vroeger geven volwassenen altijd kusjes op de plekken waar het pijn deed, alsof ze wonder kusjes gaven en de pijn gelijk weg zou zijn. Ik grinnik even en kijk Lucas aan. 'Maar je was ech lief voor dat meisje.' Ik kijk hem glimlachend aan en kijk dan om me heen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    ik pak er ook een snoepje uit. "ik ben 19" zeg ik dan. "jij?" vraag ik en ik houd de zak snoepjes weer voor hem en kijk hem even aan en dan zakt de moed me weer in de schoenen. Hij houdt mijn blik vast en ik kijk hem net iets te lang aan, maar dan komt Axelle met haar zus aangelopen. "Hi" zegt ze en ik dwing mezelf om te kijken naar hun "hoi" zeg ik met een glimlach.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 23:00 ]


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Langzaam haalde ik de salami van mijn voorhoofd en legde die op mijn bord.
    Ik haalde mijn vinger door de tonijnsalade en maakte een streep op zijn wang.
    Geschokt keek ik ernaar.
    "Nee ! Waarom neem ik dat nu, ik had iets vies moeten nemen zoals boter".
    Ik begon te grijnsen en boog voorover naar zijn wang waar ik de tonijnsalade van zijn wang lekte.
    Mijn gezicht betrok, "Ik had toch de juiste keuze gemaakt, deze tonijn smaakt slecht".


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ik kan er niet tegen om kleine meisjes te zien huilen" zei ik schouderophalend, "Sammy ook niet, best een raar zicht als 2 jongens die elkaars clonen zijn een klein meisje troosten, maar die weent alleen maar harder omdat ze 2 dezelfde jongens ziet en ze het totaal niet begrijpt".
    Ik knikte even en keek haar aan.
    Ik greep naar mijn wang en maakte een pijnlijk geluid.
    "AAHH MIJN WANG" riep ik pijnlijk uit.

    Guy Richard Campbell

    '22,' antwoord ik met een glimlach. Wat een opluchting. 3 jaar verschil moest kunnen. En waarom daht ik daar aan? Ik dacht dat ik mezelf wel aankon. Maar blijkbaar niet. Anna en ik blijven elkaar even aankijken. Totdat er een hoi klinkt en Anna haar blik afwendt. Jammer genoeg. Ik zucht. Dit ging weer verkeeheerd... Ik hoor de stem van mijn moeder al. Geen idee waarom ik ineens aan haar dacht. Stel. Stel ik zou met Anna thuis komen. En ik moest zeggen waarvan we elkaar kende. De eerste opmerking die ii zou kunnen verwachten: 'Jongen. Moest je nou weer de regels breken?' Ik zucht. Regels Breken was mijn ding. ik bijt op mijn lip en kijk naar Axelle en haar zus. 'Hoi,' glimlach ik naar hen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rafael Julián Gonzaléz
    'Je likte net mijn gezicht.' Zeg ik wat verward. Mijn gezicht moet er vast heel vreemd uit zien want dit had ik totaal niet verwacht. 'En ik lust trouwens niet eens tonijnsalade. Pruik ik. Met enige moeite weet ik mijn gezicht met haar hand schoon te vegen. 'HA!' Mijn oog valt op twee schallen met eieren. Net op het moment dat ik een zachtgekookt ei boven haar hoofd kapot wil slaan bedenk ik me. 'Nee dat is zielig dan is je mooie gezichtje vies.' Ik duw het ei in mijn handen kapot en begin haar gezicht met het eigeel onder te smeren. 'Dit is veel minder erg, nu hoef je je haren niet te wassen.' zeg ik glimlachend.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik lach. 'Ja alleen ik zou al verward zijn,' grijns ik. 'Op deze leeftijd bedoel ik dan,' grinnik ik en kijk hem aan. Als hij begint te schrouwej kIjk ik bezorgd. Wat is er?' Ik kijk hem aan en bekijk zijn wang, maar zie niks. Misschien was er iets met zijn kies? 'Is het niet gewoon kies pijn? Tand in je wang door de val of iets?' Ik kijk hem aan. 'Aan de buitenkant is niks te zien namelijk.' ik kijk hem aan en glimlach even, maar toch ook wel een beetje bezorgd. Dit was mijn schuld wel een beetje. Ik wilde perse in dat ding...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne