• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Anne Bailey Miller
    We kijken elkaar alleen maar aan. Hij wilt wat zeggen, maar sluit zijn mond weer en het blijft stil. "Anna..." zegt hij dan en daarna is hij weer stil "Ik weet niet..." zegt hij en hij kijkt me aan en nu wist ik zeker dat ik niet de enige was. "Ik vind je een leuke meid echt, maar ik ben je leraar. En nu zou ik wensen dat ik dat niet was. Maar dat ben ik" zegt hij en dan kijkt hij weg. Ik blijf even stil zitten, omdat ik weet dat het waar is, maar de lessen zouden vanaf nu hoe dan ook raar worden. Ik leg mijn hand onder zijn kin en draai zijn hoofd weer naar mij toe. Ik wil hem aankijken, ik wil die mooie ogen weer zien, maar als hij me aankijkt, knapt er iets en ik zoen hem vol op zijn mond. Het maakte mij niks uit en ik kon en wou mezelf niet tegenhouden.

    Guy Richard Campbell

    Haar actie komt Onverwacht, maar eigenlijk ook verwacht. Ik zoen haar gewillig terug en was heel blij dat we in mijn kamer zaten. Ik trek haar op mijn schoot en besef dan waar we mee bezig zijn. Ik open mijn ogen weer en trek mijn hoofd terug, maar toch blijven onze hoofden dicht bij elkaar. Ik kijk haar aan en glimlach even. Ik veeg een plukje haar uit haar gezicht en vee die achter haar oor. 'Luister...' Ik kijk haar aan en Leun achterover op de bank. 'We kennen elkaar niet goed, we hebben elkaar pas net ontmoet en ik mag dit niet doen. Dus we houden dit voor ons en vertellen het niemand. En als je het wilt zeggen, vraag het dan eerst aan mij. Ik kan nu mijn baan kwijt raken.' Ik kijk haar aan. 'Wat wil je?' Ik kijk haar vragend en afwachted aan. Wat gingen we nu doen?


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    Hij zoent me gewillig terug en trekt me op zijn schoot. Ik leg mijn handen in zijn nek. Dan trekt hij zijn hoofd weg en open ik mijn ogen. Hij kijkt me aan en veegt een plukje haar achter mijn oor. Hij kijkt me aan leunt dan naar achteren. Ik luister naar wat hij te vertellen heeft. Ik knik even als hij klaar is. "Er is een iemand die er iets van weet en dat is mijn beste vriendin. Ik heb haar vanmiddag gebeld, omdat ik niet wist wat ik nou moest doen. Meer weet ze niet" zeg ik dan. "En ik wil niet dat je ontslagen wordt" zeg ik dan en ik kijk hem aan.

    [Ik ben er weer]


    That is a perfect copy of reality.

    [mijn topics]


    Fuck the government.

    [Wat heb ik gemist en wat is de laatste reactie van Gino?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Guy Richard Campbell

    Ik knik even nadenkend en kijk haar aan. 'Maar de kans is groot dat ze er weer over gaat beginnen,' zeg ik en kijk haar aan. 'Of niet?' Ik bijt op mijn lip en glimlach even. 'Ik wil je niet laten liegen, maar we hebben niet echt een andere keus. In het begin tenminste. Zullen we elkaar gewoon eerst beter leren kenne? Dat lijk mij dan misschien wel handig.' Ik lach even. 'Ik weet namelijk dat je Anna heet, vorig jaar stijldansen hebt gedaan en nu mijn hiphop les volgt, maar meer weet ik dan ook niet.' Ik glimlach even naar haar en til haar van mijn schoot af, om haar vervolgens naast me te zetten. Ik kijk haar aan en glimlach even. Dit was een onnozele actie, echt onnozel. Ik voelde me door haar aangetrokken, dat was wel duidelijk, maar haar karakter... Nee, die kende ik niet. Niet dat ik verwacht dat ik daarop afknap, maar toch.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ben er weer waar kunnen Josh en Audrey naatoe? En wat heb ik gemist? Samenvatting? :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik zit op mijn mobiel, dus ben een beetje langzaam :p]

    Anna Bailey Miller
    "Ja er bestaat een grote kans dat ze er weer over begint" zeg ik dan "maar ze heeft gezegt dat ik geen stomme dingen moest gaan doen, dus daar kan ik wel bij blijven" zeg ik. Hij tilt me van zijn schoot af en ik zit weer naast hem. Hij zegt weer wat en ik knik. "Bailey is mijn tweede naam" zeg ik dan. "Ik dans al sinds mijn 6e en ben begonnen met stijldansen" ik glimlach even "ik ben heel vaak vrolijk, al was dat vandaag wat minder"

    Adores schreef:
    Rafael Julián Gonzaléz
    Met een schuif beweging stap ik naar achter en sla mijn beide armen om Penelope's rug om haar met een zwaaibeweging aan mijn andere kant te krijgen. Terwijl ik weer iets naar achter glijd pak ik haar gestrekte arm vast en laat haar tot mijn arm indraaien om vervolgens haar beide benen ook vast te pakken en samen met haar een rondje om onze as draai.

    [Totaal geen inspiratie hier, denk dat ik maar eens ga slapen!]


    Penelope Sarah Rodirguez.

    Een vrolijke lach rolde over mijn lippen als we een rondje draaiden.
    Een zacht, tintelent gevoel verspreed zich in mijn onderbuik, maar dat kwam vast door het rondje te draaien.
    Ik keek terug naar zijn gezicht waardoor ik in zijn ogen keek.
    Pas toen ik na een paar seconden opmerkte dat ik iets wou zeggen keek ik weg, "Gaan we zo blijven staan ?" vroeg ik met een lach om mijn lippen.

    Guy Richard Campbell

    Ik knik en glimlach. Anna Bailey Miller... 'Hoezo was je vandaag minder vrolijk?' Ik kijk haar vragend aan en glimlach even. 'Kwam dat door mij,' vraag ik aarzelend. 'Want de meeste zijn juist heel vrolijk omdat ze een nieuwe weg inslaan of vinden het spannend.' Ik kijk haar aan. Ik laat mijn ogen even door de kamer dwalen en kijk dan weer naar Anna. Een glimlachje vormt zich weer op mijn gezicht. Ik kijk Anna vragend aan en kijk daarna om me heen. Ik kijk even uit het raam. Na een tijdje maak ik mijn blik los van het raam en kijk Anna weer aan. Dat blijf ik doen, omdat ik wacht op antwoord en het gewoon geen straf is om naar haar te kijken.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Ik antwoord zo thuis, mijn bat loopt leeg haha ben over half uurtje thuis ongeveer]

    Coockies schreef:
    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik ren vlug achter Lucas aan. 'Wacht even. Je hebt mijn eten!' Ik lach en loop dan weer naast hem. Ik grijns naar hem en pak mijn eten. 'Wat ze zeggen klopt. Jongens zijn jonger in hun hoofd.' Ik grijns en neem een slok van mijn milkshake. Eerst de miljshake. Dan de mc Flurry. Ik geniet van de miljshake en ga op een bankje zitten. Ik trek Lucas naast me. Als de miljshake op is gooi ik die in de prullenbak en begin aan de Mc Flurry. 'Mag ik een patatje?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    [Patatje ? Waarom wil je een - Ooh, wacht een frietje.]

    Lucas Samuel Sadler.

    Ik schudde mijn hoofd en at rustig verder.
    "Je krijgt al eten vanavond van me, ik heb daarnet betaald en ik heb je al snoepjes gegeven, ik ga je geen frietje geven" zei ik serieus.
    Ik keek haar even aan en zuchtte.
    Ik ging opzoek naar het kleinste frietje dat ik had en gaf het aan haar, "Dat is alles wat je krijgt hoor".

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem aan. 'Dat etentje krijg ik omdat je dankzij mij die 100 euro hebt gewonnen. Die mc Flurry en Milkshake wilde ik terug betalen.' Ik neem het frietje aan en stop die in mijn mond. 'Dank je.' Ik glimlach en neem nog een hapje van mijn Mc Flurry. 'Jij ook een hapje?' ik grinnik. 'Dan is het weer eerlijk,' voeg ik toe en kijk hem glimlachend aan, waarna ik zelf nog een hapje neem. Ik kijk even om me heen. Het was best druk, maar we zaten op een aardig rustig plekje. Ik haal de pet van mijn hoofd en leg die naast me neer. Ik kijk Lucas afwachtend aan. Als hij te laat was, was het al op. Ik nam nog een hap. Hij moest snel zijn met reageren, want ik had dit ding aardig snel op. Ik was eigenlijk een te erge vreetzak... Toch was ik heel slank.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne