• Welkom op de Royal Dance Academy. Enkel de beste dansers over de hele wereld komen hier terecht, nadat ze een auditie hebben gedaan. Deze school wordt serieus genomen en de leerlingen doen hier hun best. De leerkrachten zijn de top dansers van de wereld. We hebben hier ook gymnasten rondlopen die de leerlingen oefeningen geven, om nog net dat tikkeltje leniger te worden. De leerlingen dansen hier 8 uur per dag. Daarnaast hebben ze nog enkele lessen biologie, omdat ze hun lichaam zo goed mogelijk moeten kennen en voedingskunde krijgen ze hier ook, omdat ze op hun lijn moeten letten. De volgende stijlen worden hier gedanst:

    * Ballet
    * Hip Hop
    * Jazz
    * Modern
    * Street dance
    * Clip dance
    * Stijl dansen


    Natuurlijk moeten de meiden ook meer weten over de muziek en daarom krijgen ze wekelijks nog een paar uur de tijd om door te brengen in de muziekstudio's, waar onze dj's, componisten, .... de muziek maken. Ook zelf moeten ze af en toe eens een muziek creëren, meestal wel onder begeleiding van de dj's of componisten.

    Daarnaast is er ook een make-up studio die vooral gebruikt wordt bij voorstellingen. De visagisten zijn zeer bekwaam en kennen alles over hun vak.

    Als laatste hebben we ons ontspanningscentrum waar een sauna, zwembad, .... voor onze danseressen bestemt is. Maar deze mogen ze maar na een bepaald uur gebruiken.

    Regels van het spel:
    ~ Minimaal 4 regels, tenzij dat het een gesprek is.
    ~ OOC binnen de haakjes!: [], {}, ().
    ~ Geen perfecte rollen!.
    ~ 16+ mag, maar houd het netjes.
    ~ Max. 2 personages per persoon. (Allebei een andere dansstijl)
    ~ We sluiten niemand buiten.
    ~ Reserveringen blijven 2 dagen staan.
    ~ Als je de regels niet volgt lig je eruit.
    ~ Wat wel mag zijn de regels van de school overtreden. Dat houdt het wat spannend.


    Regels van de school:
    ~ Geen relaties tussen leerkracht en leerling.
    ~ Drank, drugs en roken zijn hier ten strengste verboden.
    ~ Op deze school horen geen dieren thuis.
    ~ Het ontspanningscentrum mag pas gebruikt worden na een bepaald tijdstip.
    ~ Aangezien we hier aan topsport doen, is het nodig dat de leerlingen om 22.30u ten laatste in hun bed liggen.
    ~ Je komt niet te laat in je les, bij het eten of wat dan ook.


    Het lessenrooster:

    8.00u opstaan
    8.30 -9.30 ontbijt
    9.30 - 10.30 biologie
    10.30-12.30 dansles
    12.30-13.30 lunch
    13.30-14.30 voedingskunde/ muziekstudio
    14.30-17.30 dansles
    17.30-18.00 vrij
    18.00-19.00 avondmaal
    19.00 openen van ontspanningsruimte voor stijlendans, modern en streetdance, andere hebben nog dansles tot 20.00
    20.00 openen van ontspanningsruimte voor iedereen.
    22.30 bedtijd

    Leerlingen:
    * Ballet:
    - Rosalie "Rose" Lauren Campbell door Coockies
    - Penelope Sarah Rodriguez door N4I5
    - Zelda Marsile Acheson door xEvangeline

    * Hip Hop Momenteel vol!:
    - Anna Bailey Miller gespeeld door mismi
    - Axelle Julia Jones door Europe
    - Gino Pedro Bujor door Intan
    - Josh Francisco Grey door Naomia
    - Kate Skye Woods door HurtedHeart
    - Brianna April Cole door RememberYoux

    * Jazz:
    - Leah May Flynch door BlueHope
    - Nova Jessica Martins door MyDreamStory

    * Modern:
    - Aiden Julián Gonzaléz door Adores

    * Street dance:
    - Maya Athena Mashes gespeeld door TheFeeling
    - Andrew Cole gespeeld door quin85

    * Clip dance:
    - Ashley Dawn Jones door Europe
    - Lucas Samuel Sadler door N4I5
    - Audrey Olivia Lowell door Naomia

    * Stijl dansen:


    Leerkrachten:
    * Ballet:

    * Hip Hop:
    - Guy Richard Campbell door Coockies

    * Jazz:

    * Modern:


    * Street dance:

    * Clip dance:

    * Stijl dansen:

    * Componisten:

    * Dj's:
    - Didier Jason Poel door BlueHope

    * Visagisten:

    * Biologie:

    * Voedingskunde:

    Directie:
    Catherine Harmony Hope Smith gespeeld door Alloveryou

    Alles zal samen gezet worden in een story en er zal na voldoende aanmeldingen een topic geopend worden om de rpg te starten.

    Invullen leerling:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Dansstijl:


    Invullen leerkracht:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Vak:

    De Story
    De RPG

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 22:10 ]

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik kijk hem verbaasd aan. 'Nou ja zeg!' Ik sla mijn armen over elkaar en ga staan. Niet dat ik boos was.... 'Met je broer zeker?' Ik kijk hem aan en zucht dan. 'Goed goed goed. Ik vergeef je, maar technisch gezien heb je me gewoon gebruikt voor een weddenschap. Dat vind ik niet zo leuk. Eerst moet ik de tekst don't touch my ass tegen je zeggen en dan nu dit?' Ik lach. 'Gaatmgoed. Ik vraag me af of je nu niet gewoon een vies gestoord gek ventje bent.' Ik lach en trek hem overeind. 'Volgens mij ga ik spijt krijgen dat ik je ontmoet heb.' Ik lach even. 'Maf ik je mobiel?' Ik kijk hem met een glimlachje aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Lucas Samuel Sadler.

    "Ja, Sammy komt altijd met de weddenschappen opzetten, hij is het vieze gestoorde ventje" zei ik heel serieus, waarna ik knikte om het effect nog wat sterker te maken.
    Ik haalde mijn iPhone uit mijn zak en gaf hem aan haar, "Je mag er alles mee doen behalve kapotmaken, hem doen verdrinken, erop gaan zitten, hem in het vuur gooi- Nee wacht, dat is allemaal deel van kapotmaken,".
    Ik liet mijn iPhone in haar hand vallen, "Spijt ? Waarschijnlijk wel, in het begin, daarna niet meer, dat gaat bij iedereen zo" grijnsde ik.

    Guy Richard Campbell

    Ik kijk even naar Anna, maar liet mijn verbazing niet merken. Misschien beter dat ze loog. Maar waarom loog ze?
    Waarom zou ze gaan liegen? Als ik niet zo gestoord zou hebben gedacht zou ik ook niet liegen. We hebben toc niks gedaan? Ik bijt vragend op mijn lip, maar laat het dan los. 'Maar goed,' zeg ik. Niet wetend wat nu te zeggen. Het is even stil. Ik last mijn blik even over de tweeling glijden en dan weer naar Anna. 'Je kan me alles vertellen. Dat weet je. Als je nog iets kwijt wilt ben ik op mijn kamer.' ik sta op en kijk Axelle aan. 'Dat geld ook voor jouw. En eventueel ook voor jouw Ashley.' Ik glimlach en kijk Anna even aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Ik beet zachtjes op mijn lip toen zijn hand over mijn rode haren gleed.
    Ik keek recht terug in zijn ogen, "Mijn ouders hebben me het geleerd van zodra ik kon lopen, hoevaak ik al op dieet heb gestaan om in vorm te blijven, ik ben de tel al kwijt" zei ik waarna ik lichtjes glimlachte, "Dat mijn haren rood zijn is de enige manier waarop ik kan zeggen, Ik zie er schattig uit maar ben het niet" zei ik waarna ik begon te lachen.
    Elke keer ik lachte verschenen er kuiltjes in mijn wangen, iets waar sommige mensen een moord voor zouden plegen, maar ik zou het liever niet hebben.
    "En jij ? Welke stijl doe jij ?".

    Anna Bailey Miller
    Hij laat zijn verbazing niet merken, maar vraagt zich vast af waarom ik dit gezegt heb, aangezien we helemaal niet aan praten waren. "maar goed" zegt hij dan en hij kijk even naar de tweeling en dan weer naar mij en ik word aangetrokken door zijn mooie ogen. "Je kan me alles vertellen. Dat weet je. Als je nog iets kwijt wilt ben ik op mijn kamer" zegt hij en hij staat op "Dat geld ook voor jouw. En eventueel ook voor jouw Ashley" zegt hij met een glimlach en hij kijkt me weer even aan. Ik glimlach even terug. "Dankjewel, ik weet je wel te vinden als er nog iets is" zeg ik dan. Al kan ik moeilijk gaan zeggen dat hij mijn probleem is en het feit dat hij mij afleidt omdat hij zo knap is. Eigenlijk wil ik helemaal niet dat hij nu weg gaat al is het misschien wel beter.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Ik prik met mijn wijsvinger op de plek waar net nog haar lachkuiltje zat. 'Die maken je ook al schattig.' Mijn ogen blijven bij haar lippen hangen. Na een kort moment richt ik mijn blik weer op haar donkerbruine ogen. Even weet ik niet meer welke dansstijl ik nou ook al weer doe, 'Uhm..' begin ik. 'Modern. Ik doe moderne dans.' komt er uiteindelijk wat suffig uit. Door haar glimlachend aan te kijken probeer ik dat zoveel mogelijk te verbloemen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik grijns en pak ziij mobiel aan. Ik vergrendel hem en godzijdank heeft hij geen code. Ik ga naar zijn contacten en blijf bij de Samuel hangen. Ik druk op het groene hoorntje en kijk Lucas grijnzend aan. Als hij over gaat grinnik ik.
    'Hoi Sammie met Rose,' zeg ik lachend. Samuel lijkt er niks van te begrijpen. 'Ja ik ben dat meisje die belachelijke verhalen kan vertellen tegen je. Maar goed. Hier komt weer zo'n belachelijk verhaal. Luke heeft de weddenschap gewonnen en hij krijgt dus dat geld. We gaan van dat geld samen uit eten.' Ik lach even. 'Ik weet dat het belachelijk en onwaarschijnlijk is. Want wie geeft Luke Nou een kus?' Ik grinnik en steek mijn tong naar Luke uit. 'Maar ik ben er dus in gestonken.' Ik grinnik en verbreek na nog even een gesprek met hem te hebben gevoerd de verbinding.
    'Nu kom je er ook niet meer onderuit. Wij gaan vanavond uit eten.' en daar heb ik zeker geen problemen mee.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [mijn topics]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp


    Penelope Sarah Rodriguez.

    Mijn blik bleef hangen op zijn gezicht. Hij glimlachte naar me waardoor ik automatisch teruglachte.
    "Valt wel mee van verschil" zei ik, "Toch ?".
    Ik haalde mijn handen van zijn schouders en haalde mijn iPod uit mijn achterzak.
    Ik gaf hem het linkeroortje terwijl ik zelf het rechteroortje instak.
    "Kijk maar of er iets instaat" zei ik toen ik zijn hand nam en de iPod erin legde. Mijn vingertoppen raakten kort zijn handpalm aan waarna ik mijn hand weer terugtrok.


    Lucas Samuel Sadler.

    Ik begon te lachen en nam mijn iPhone. Zo snel ik kon ging ik naar Twitter en zag dat Sammy het al getweet had.
    Een lach rolde terug over mijn lippen waarna ik mijn mobiel weer wegstak.
    "Tja, dan moeten we wel nog de weg weten naar de winkelstraat" mompelde ik nadenkend, "Maar ik ga wel nog iets anders aandoen hoor, ik heb veel te koud tegen vanavond".

    Guy Richard Campbell

    Ik zucht en sta op. Met veel veel tegenzin, dat wel. Als ik recht sta bedenk ik me iets. 'Anna kan jij heel even met mij meelopen,' vraag ik haar en kijk haar aan. Dan kijk ik naar Axelle en Ashley. 'We moeten nog heel even dat gesprekje afmaken. Dan komt ze terug,' glimlach ik. Ik kijk Anna aan en wacht tot ze in beweging komt. Ik zet de per anders op min hoofd en kijk Anna nog steeds aan. Ik moest haar spreken. En wel nu.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Anna Bailey Miller
    "Anna kan jij heel even met mij meelopen" vraagt hij dan en hij kijkt me aan. Hij kijkt naar Axelle en Ashley "we moeten nog heel even dat gesprekje afmaken. Dan komt ze terug" zegt hij met een glimlach. Hij kijkt me aan en ik sta op. Hij zet de pet anders op zijn hoofd en kijkt me nog steeds aan. "ik zie jullie zo vast nog wel" zeg ik dan en begin richting de deur te lopen en vraag me af waar hij in vredesnaam over wil praten en het maakt me een beetje bang. Ik trek de deur open en loop naar binnen en wacht tot hij naast me loopt.

    Rafael Julián Gonzaléz
    Met mijn vrije hand scroll ik door haar muzieklijst. Waarbij mijn hand stopt bij The scientist van Coldplay. Ooit had ik hier mijn eerste moderne dans op gedanst. De simpele en terugkerende melodie was erg makkelijk. 'Oke deze.' Zeg ik en klik het nummer aan. Als de melodie begint glimlach ik kort naar haar en laat een hand van haar los.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Rosalie 'Rose' Lauren Campbell

    Ik glimlach triomfantelijk. 'Natuurlijk gaan we ons omkleden. Ik ga zo niet uit eten hoor,' lach ik en trek hem mee. We lopen rustig het speeltuintje uit. 'Een goede vraag nu is: waar is een goed restaurant?' Ik glimlach en kijk Lucas aan. Ik haak mijn arm door de Zijne. Zo lopen we een tijdje door. Ik grinnik even. 'Je broer is volgens Mij heel aardig,' grijns ik en kijk hem aan. 'Maar waarom deed je zo'n weddenschap met hem?' ik kijk Lucas vragend aan. 'Kan je normaal nooit een meisje krijgen of iets?' Ik lach even en Kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne


    Penelope Sarah Gonzalez.

    Ik nam de iPod over en dacht even na. Ik stak hem dan uiteindelijk in mijn bh aangezien er geen andere plaats was en luisterde naar de muziek.
    Voor een moment sloot ik mijn ogen en dacht aan de dag dat ik er voor het eerst op danste.
    Ik had een solo in de show van het balletgezelschap waar ik inzat voor ik naar hier kwam.
    Sindsdien kende iedereen me in mijn kleine dorpje en ik was er best trots op.
    Ik opende mijn ogen terug en wachtte tot hij zou beginnen met dansen met mijn ogen op de zijne gericht.